Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Monika Banach

 

Monika Banach

 

Profil zawodowy

Od 11 lat zajmuje się badaniami w obszarze UX. Dla największych polskich i zagranicznych marek prowadzi testy użyteczności oraz projektuje i realizuje badania, które identyfikują potrzeby klientów oraz insighty rynkowe.
Rekomendacje płynące z jej badań, pozwalają firmom wdrażać produkty cyfrowe, które uwzględniają potrzeby użytkowników i dbają o najwyższy poziom ich doświadczeń.
Prowadziła złożone projekty badawcze dla takich firm jak: Orange, ING, Lidl, Santander czy Mastercard.
Jest też współautorką badań Symetrii poświęconych: wpływowi AI na wyszukiwanie informacji w sieci; wyborom korespondencyjnym; korzystaniu z ekranów dotykowych w czasie epidemii koronawirusa.