nagrody

hr award color

logo uswps nazwa 3

Centrum Prasowe
Image is not available
Relacje i kultura
w organizacji
Slider

Znajdź eksperta

CP Dziedzina
CP SWPS

30 czerwca 2012 r., w warszawskiej siedzibie SWPS odbyły się warsztaty „3D w reklamie i kulturze popularnej", stanowiące kontynuację konferencji „Wirtualne jak realne. 3D w filmie, sztuce, reklamie" organizowanej przez
Psychologię Nowych Technologii SWPS.

Grafika trójwymiarowa we współczesnym świecie stanowi fenomen o wciąż rosnącej sile oddziaływania oraz szczególnie inspirujący element kompetencji zawodowej.

Trzygodzinne spotkanie, dotyczące grafiki trójwymiarowej i jej zastosowań podzielone zostało na trzy uzupełniające się części:

  1. Wprowadzenie do teorii grafiki trójwymiarowej,
  2. Prezentacja wybranych zastosowań grafiki 3d w reklamie i kulturze popularnej (m.in. filmie, grach),
  3. Wprowadzenie do oprogramowania 3d na podstawie programu Blender.

Celem spotkania było przedstawienie „w pigułce" zagadnienia grafiki trójwymiarowej oraz edycji obiektów przestrzennych przy użyciu komputerów. Poprzez krótkie wprowadzenie, prezentację wybranych, interesujących przykładów oraz praktyczne ćwiczenia podstaw grafiki 3D, warsztaty miały zainspirować do dalszej, samodzielnej pracy nad rozwojem własnych pomysłów z tej dziedziny i rodzących się pasji. Zajęcia poprowadził Piotr Haładaj, projektant.

 

Strona rekomendowana przez: pap  Patronat: mnisw