Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
Barbara Ostafińska-Molik

 

 

 

 

Profil naukowy

Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, magister pedagogiki (2001) i socjologii (2004), studentka psychologii na Uniwersytecie SWPS. Pracuje w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego, w Pracowni Pedagogiki Zdrowia, jednocześnie kieruje Pracownią Diagnoz Pedagogicznych.

Jej zainteresowania koncentrują się wokół poczucia własnej wartości, źródeł zdrowia psychicznego, odporności, diagnozy i pomiaru - ogólnego rozwoju i edukacji człowieka. Ważnym obszarem jej zainteresowań jest psychometria, którą zgłębia w praktyce tworzenia i adaptacji trafnych oraz rzetelnych narzędzi stosowanych w projektach naukowych i diagnozie.

Prywatnie mama czwórki dzieci, z których każde jest na innym etapie edukacji. Jej wielkim marzeniem jest weryfikacja teorii pedagogicznych, m.in. w oparciu o doświadczenia wychowania własnych dzieci. Gdy wszystkie jej dzieci osiągną pełnoletność, będzie mogła napisać książkę o mocnych i słabych stronach tych teorii.