Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
string(64) "https://rekrutacja.swps.pl/s/offer-selection?rev=a2bQt0000007Haf"

O studiach

Czy można ignorować to, co ma nieograniczoną pojemność, zasięg oraz możliwości? Wiemy już, że nie zbudujemy dzisiaj marki bez Internetu. Wiemy także, że nie zbudujemy DOBREJ marki bez odpowiedniego contentu. Jak go zatem tworzyć? Jak prowadzić dialog z klientami? Jak projektować kampanie reklamowe i pozyskiwać ruch w sieci?

O tym wszystkim będziemy rozmawiać podczas zajęć z cenionymi wykładowcami i ludźmi z branży reprezentującymi uznane marki. Wyjaśnimy, jak zbudować markę za pomocą atrakcyjnych treści, jak je tworzyć i nimi zarządzać. Pokażemy, jak wykorzystać nowoczesne środki przekazu i narzędzia, które oferuje Internet, by stworzyć skuteczną strategię komunikacji z klientem.

Więcej informacji o studiach

Nasi słuchacze zdobędą aktualną i kompleksową wiedzę z zakresu content marketingu. Poznają m.in.:

  • współczesne trendy w content marketingu oraz metody działania w internecie na podstawie tzw. marketingu treści,
  • rozszerzony zakres wiedzy o kluczowych narzędziach w content marketingu – Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube oraz SlideShare,
  • jak efektywnie posługiwać się algorytmami Googla,
  • najistotniejsze elementy składowe strategii content marketingowej,
  • strategię pozycjonowania marki w content marketingu,
  • językowe środki perswazji stosowane w reklamie,
  • konstruowanie tekstu w kontekście działania wyszukiwarek,
  • zasady efektywnej współpracy z blogosferą,
  • zasady prowadzenia i utrzymania bloga od strony praktycznej,
  • standardy skutecznego budowania przekazu wizualnego w social mediach,
  • rolę przekazu audiowizualnego i rolę wideo w marketingu internetowym,
  • przyczyny sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych i sposób ich rozwiązywania,
  • nowe nośniki treści,
  • korzyści, jakie dają człowiekowi social media z psychologicznego punktu widzenia,
  • SEO, dystrybucję treści i pozyskiwanie ruchu w sieci,
  • pomiar i optymalizację działań w internecie i mediach społecznościowych,
  • efektywne posługiwanie się serwisem YouTube,
  • podstawową wiedzę z zakresu tworzenia i prowadzenia kanału filmowego danej marki,
  • wiedzę o technikach i formach narracyjnych oraz ich optymalizacji pod kątem wykorzystania w komunikacji wizerunkowej,
  • sposób tworzenia skutecznej strategii promocji marki w kanałach social mediów
  • wykorzystywanie platformy social commerce,
  • jak skutecznie budować profil / markę i efektywne wykorzystywać serwis LinkedIn
  • jak tworzyć efektywną grafikę i komponować ją z tekstem
 

Adresaci

Wykłady oraz zajęcia warsztatowe prowadzimy od podstaw, dlatego program kierujemy głównie do osób początkujących i średniozaawansowanych, które rozpoczynają działania w obszarze content marketingu, zajmują się budowaniem nowoczesnej marki w Internecie i rozumieją, jak ważne jest stałe pozyskiwanie ruchu w sieci, nowoczesne budowanie reklamy online i sprawne projektowanie kampanii reklamowych na FB.

Głównymi odbiorcami kierunku są:

  • absolwenci szkół wyższych o pokrewnych profilach, którzy chcą pracować w agencjach kreatywnych lub reklamowych
  • menedżerowie i pracownicy działów marketingu, promocji, komunikacji, SEO
  • pracownicy lub właściciele agencji reklamowych oraz Public Relations, agencji marketingowych, content marketingowych, domów mediowych
  • firmy i przedsiębiorcy, którzy chcą promować swoje produkty i usługi w social mediach
  • instytucje państwowe, które chcą zaznaczyć swoją obecność w social mediach i internecie

Dlaczego warto?

  1. Zdobędziesz aktualną, kompleksową wiedzę oraz praktyczne umiejętności podczas zajęć warsztatowych
  2. Weźmiesz udział w procesie projektowania kampanii marketingowych w social mediach, ustawianiu reklam internetowych, tworzeniu blogów firmowych, opracowywaniu media planów i kreowaniu przekazów wideo
  3. Otrzymasz dostęp do najnowszych narzędzi analitycznych, aplikacji online oraz badań marketingowych
  4. Skorzystasz z dostępu do oprogramowania Adobe podczas zajęć w pracowni komputerowej
  5. Przygotujesz się do samodzielnego funkcjonowania na rynku pracy

Program studiów

Blok tematyczny

Psychologia reklamy

Miejsce reklamy w marketingu mix

Procesy poznawcze w reklamie

Emocje i motywacje w reklamie

Człowiek w reklamie

Techniki wpływu społecznego w rzeczywistości marketingowej

Reklama polityczna

Reklama społeczna

Blok tematyczny

Content marketing, czyli czym jest marketing treści

Wstęp do content marketingu

Budowanie persony

Najważniejsze narzędzia content marketingu

Narzędzia wspierające działania content marketingu

Rodzaje treści

Blok tematyczny

Budowanie strategii content marketingu

Strategia marketingowa i content marketingowa

Business Model Canvas

Value Proposition

Analiza i audyt

Grupy docelowe

Cele działań content marketingowych

Narzędzia content marketingowe i narzędzia dystrybucji

Kalendarz redakcyjny

Realizacja i pomiar działań

Zwiększanie zaangażowania w social mediach

m.in. jak często publikować, jak znaleźć tematy na treści, content długi czy krótki

Tworzenie dobrego contentu

evergreen content, content curation, content recycling

Warsztaty tworzenia strategii

Prezentacja strategii content marketingowej

Blok tematyczny

Webwriting i struktura informacji

Jak pisać dobrze

m.in. jak przekształcić naturalne mówienie w nienaturalne pisanie, złe nawyki piszącego i jak je wyeliminować, UX Writing – czym jest user experience i dlaczego warto pisać proste teksty

Blok tematyczny

Blogosfera oraz fora internetowe

wykorzystanie efektywnej rekomendacji w sieci

Historia i kluczowe wydarzenia polskiej blogosfery

Blogosfera jako alternatywa dla mediów klasycznych

dlaczego i kiedy włączać działania z influencerami do planu komunikacji marki

Zasady efektywnej współpracy z blogosferą

modele, zasady wynagradzania, koszty itp.

Analiza case studies

Narzędzia wspomagające relacje z influencerami

Blok tematyczny

Copywriting – jak żonglować słowem

Skuteczny tekst reklamowy

m.in. językowe środki perswazji stosowane w reklamie, cechy skutecznego tekstu, słownictwo i styl

Slogan reklamow

m.in. rodzaje sloganów a funkcje i typ reklamy, zasady tworzenia skutecznych sloganów

Nazwy marketingowe – nazwy firm i produktów

m.in. nazwa firmy i produktu jako czynnik przewagi konkurencyjnej, językowy wymiar nazwy marketingowej

Copywriting w praktyce

m.in. tekst w reklamie prasowej, tekst w reklamie zewnętrznej, tekst w reklamie telewizyjnej i radiowej

Blok tematyczny

Budowanie graficznej strony informacji w internecie

Rola kompozycji w prawidłowym budowaniu narracji w obrazie

Optymalizacja i kompresja grafiki

Rola koloru w prawidłowym konstruowaniu przekazu reklamowego

Poprawa jakości materiałów cyfrowych

Standardy budowania przekazu wizualnego narzucone przez serwisy społecznościowe

Blok tematyczny

Tworzenie komunikatów audiowizualnych

Video content marketing

filar promocji w sieci

Budowa i struktura języka filmowego

Środowisko Adobe After Effects

prezentacja wybranych elementów

Realizacja własnej formy audiowizualnej

przykładowy scenariusz

Blok tematyczny

AI w content marketingu

wprowadzenie, możliwości, zagrożenia, narzędzia

Czym jest sztuczna inteligencja i dlaczego 2023 to rok AI

Jak można wykorzystać algorytmy AI w content marketingu

tworzenie contentu, SEO

Szanse i zagrożenia wynikające z używania AI do tworzenia contentu

Przykłady narzędzi oraz realizacji wykonanych z ich pomocą

Blok tematyczny

Współczesne trendy w content marketingu

Trendy w content marketingu na najbliższe lata

Marketing miast i regionów

Self-publishing

Big data

Virtual and Augmented Reality

Nowe nośniki treści

Blok tematyczny

Social media jako narzędzie zaspokajania podstawowych potrzeb człowieka

„Ludzie już takie są” – co wiemy o człowieku i jego potrzebach?

Racjonalność i nieracjonalność w wyborach, decyzjach i zachowaniach

Social media – co dają człowiekowi z psychologicznego punktu widzenia?

Bezpieczeństwo, przynależność, transcedencja – czy Facebook, Twitter i Instagram mogą je zapewnić?

Media społecznościowe jako kreator i element podtrzymujący współczesne więzi społeczne

Blok tematyczny

SEO – optymalizacja stron internetowych

SEO (Search Engine Optimization)

wprowadzenie

Analiza widoczności organicznej serwisu i konkurencji działającej online

Analiza słów kluczowych

(keyword research)

Tworzenie/aktualizacja architektury informacji w serwisie

(struktury URL)

Optymalizacja techniczna on-page

główne problemy

Optymalizacja treści

aspekty techniczne

Strategia indeksacji w wyszukiwarce

Narzędzia wspomagające działania SEO

Targetowanie językowe/krajowe

Wersja mobilna/responsywna serwisu

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Monitorowanie ruchu

Blok tematyczny

Pomiar i optymalizacja działań w internecie i mediach społecznościowych

Google Analytics – podstawowe metryki i raporty

definicje podstawowe, raporty standardowe

Google Analytics – wykorzystanie do optymalizacji kampan

optymalizacja kampanii zewnętrznych, optymalizacja wewnętrzna (treści, UX, conversion funnel)

Pomiar efektów kampanii internetowych

metryki podstawowe i ich zastosowanie – jak nie płacić dwa razy za to samo, modele atrybucji, cross device, mierzenie wpływu offline na online, ROPO

Jak planować pracę w e-marketingu

obalanie mitów, pozyskiwanie i filtrowanie wiedzy

Blok tematyczny

Budowanie marki w sieci

Komodytyzacja produktów i usług

Strategie wychodzenia z komodytyzacji

Obudowanie produktów usługami

Obudowanie usług doświadczeniami

Mapa doświadczeń klienta

Teoria momentów prawdy

kluczowe punkty styczności z marką

Schematy kreatywne w reklamie

Blok tematyczny

Storytelling

Wypracowanie kompetencji storytellingowych

Storytelling jako forma tworzenia kontentu w reklamie, brandingu i corporate behaviour

Techniki i formy narracyjne oraz ich optymalizacja pod kątem wykorzystania w komunikacji wizerunkowej

Blok tematyczny

Budowanie person w content marketingu

Zapoznanie z metodyką design thinking

Zbudowanie ściany inspiracji

Przygotowanie i przeprowadzanie wywiadów w terenie

Tworzenie mapy empatii

Budowanie persony

Przygotowanie customer journey map

Zdefiniowanie problem statement

Blok tematyczny

Sekrety budowania marki i zasięgu na Instagramie

Podstawy obsługi serwisu

statystyki, bezpieczeństwo

Budowanie profilu firmowego na Instagramie

Zasady tworzenia hashtagów

Tagowanie miejsc, profili, produktów

Tworzenie konkursów

Tworzenie społeczności offline

Kreowanie Insta Story

Narzędzie do wsparcia strategii instagramowej

Blok tematyczny

Video content marketing – jak zaistnieć na YouTube

Konto w serwisie YouTube

Prowadzenie vloga

m.in. dobór tematów, treści, grup docelowych

Jak zaistnieć na YouTubie

Marki na YouTubie oraz współpraca z influencerami

Zasady optymalizacji kanału YouTube

Algorytmy YouTube

Mierzenie efektywności działań w serwisie YouTube

Rodzaje reklam na YouTube

Blok tematyczny

Znaczenie UX i UI w marketingu internetowym

Na czym polega UX design

Na czym polega UI design

Przykłady złego i dobrego zastosowania UX i UI design

Dlaczego UX i UI design są ważne w marketingu internetowym

Blok tematyczny

Jak wykorzystać potencjał LinkedIn w biznesie

LinkedIn a inne kanały social media

możliwości serwisu, statystyki

Jak skutecznie budować profil / markę i efektywnie wykorzystywać serwis

m.in. pozyskiwanie nowych kontaktów i klientów, artykuły LinkedIn Pulse, reklama i formaty reklamowe na LinkedIn, wiadomości InMail, targetowanie reklam, grupy na LinkedIn, możliwości SlideShare i kont Premium

Employer branding na LinkedIn

Blok tematyczny

Social commerce

na czym polega i jak wykorzystać w swoim biznesie

Objaśnienie pojęcia social commerce oraz szans i możliwości biznesowych z nim związanych

Podstawowe zasady i mechanizmy sprzedaży w mediach społecznościowych

Gdzie i w jaki sposób prowadzić analitykę social commerce oraz jak monitorować jej efektywność

Narzędzia, które umożliwiają i ułatwiają social commerce dla małych, średnich i dużych firm

Praca na konkretnych case study

Opracowywanie własnych planów i strategii social commerce

Organizacja nauki

Studia trwają dwa semestry i obejmują 210 godzin dydaktycznych zajęć (w tym 12 godzin konsultacji). Zjazdy odbywają się co 2-3 tygodnie w weekendy.

Hybrydowa forma studiów oznacza, że wybrane zajęcia realizowane są w formule stacjonarnej, a inne w formule online. Nie ma możliwości łączenia tych form.

Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.

Warunki zaliczenia

  • Warunki zaliczenia
  • Minimum 70% frekwencji na zajęciach
  • Wykonanie i obrona pracy dyplomowej – prezentacja strategii promocji dowolnego produktu lub usługi w kanałach social mediaw

Dokument ukończenia studiów

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.

Kadra

Zajęcia prowadzą zarówno uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem, jak i praktycy, którzy prowadzą zajęcia w przystępny sposób. Dzielą się swoją wiedzą i podnoszą naszym słuchaczom kompetencje w zakresie social mediów, content marketingu i budowania marki w Internecie.

Kierownik kierunku

 
Renata Makuszak-Krzyżaniak
 
projektantka graficzna i specjalistka w zakresie budowaniu strategii komunikacji wizualnej marki
 
Bartosz Chojcan
 
ekspert z obszaru marketingu internetowego, a w szczególności z performance marketingu i analityki webowej
prof. dr hab.
Dariusz Doliński
prof. dr hab.
wybitny psycholog społeczny, autor licznych publikacji z zakresu wpływu społecznego
dr
Oliwia Tarasewicz-Gryt
dr
nauczycielka akademicka, dziennikarka, trenerka
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Tomasz Grzyb
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
trener uhonorowany Certificate of Appreciation NATO, specjalista w zakresie wpływu społecznego
dr hab., prof. ASP
Marek Grzyb
dr hab., prof. ASP
Dziekan Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Zajmuje się działaniami intermedialnymi i animacją 3D
dr
Dominik Lewiński
dr
Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu
 
Anna Maksymiuk-Szymańska
 
youtuberka (Made by Ruda)
 
Dawid Medwediuk
 
ekspert z zakresu Search Engine Marketingu, specjalizuje się w technicznych audytach On-Page SEO
 
Klaudia Piątek
 
certyfikowany rzecznik prasowy, specjalistka w zarządzaniu reputacją oraz kreowaniu strategii i wizerunku instytucji publicznych
 
Patrycja Radek
 
certyfikowany menedżer projektów zgodnie ze standardem IPMA. Certyfikowany trener biznesu.
 
Szymon Sikorski
 
Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
 
Katarzyna Sowicka
 
ekspert w zakresie content marketingu
 
Paweł Tkaczyk
 
specjalista ds. mentoringu, budowania silnych marek oraz mówca publiczny
 
Magdalena Urbaniak-Bednarz
 
blogerka, autorka bloga Tractormania.pl
dr
Jerzy Widerski
dr
specjalista z zakresu komunikacji społecznej, głównie komunikacji wizerunkowej i językowej, a także reklamy i public relations
 
Magdalena Wysocka
 
Head of Team TikTok & Mikroinfluencers w agencji GetHero

Rekrutacja

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek. Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.

W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
  2. Załącz odpowiednie dokumenty
  3. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
  4. Rozpocznij studiowanie

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Na studia zapisujesz się online.

Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.

Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.

Przygotuj:

  • Skan dyplomu ukończenia studiów wyższych
Aplikuj na studia

Załącz odpowiednie dokumenty

W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.

Pamiętaj!

  • Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
  • Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne
Aplikuj na studia

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej

Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.

Uwaga!

  • Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Aplikuj na studia

Rozpocznij studiowanie

Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki.

Pamiętaj!

  • Liczba miejsc jest ograniczona
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aplikuj na studia

Opłaty

Opłata rekrutacyjna: 300 zł

Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Opłata za rok studiów (2024-2025)

  Wysokość raty Łączny koszt studiów
Zapłać w 10 ratach 830 PLN 8 300 PLN
Zapłać w 2 ratach 3 900 PLN 7 800 PLN
Zapłać w 1 racie 7 400 PLN 7 400 PLN

Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 marca dla studiów rozpoczynających się wiosną.

Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Sprawdź, jak sfinansować naukę

Nieoprocentowane pożyczki

Ministerstwo Rozwoju uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na kształcenie obejmujące m.in. studia podyplomowe, kursy, szkolenia. W ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój możesz otrzymać nawet do 30 000 zł pomocy zwrotnej bez żadnych dodatkowych kosztów. Co ważne, istnieje możliwość umorzenia 20–25% przyznanej kwoty.

Szczegółowe informacje znajdziesz na www.inwestujwrozwoj.pl

Dofinansowanie PARP

Jako mikro, mały lub średni przedsiębiorca możesz otrzymać dofinansowanie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na cele edukacyjne, w tym studia podyplomowe, kursy i szkolenia zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych (BUR).

Uniwersytet SWPS uzyskał aprobatę PARP i wpis do BUR jako podmiot świadczący usługi rozwojowe. Informacje o instytucjach dofinansowujących studia w danym województwie znajdziesz na uslugirozwojowe.parp.gov.pl

Zniżki dla firm na studia podyplomowe

Uniwersytet SWPS od kilku lat z powodzeniem realizuje przekrojowe projekty dla firm, korporacji i instytucji państwowych. Do każdego z klientów i partnerów podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy ofertę do jego potrzeb. Dla pracodawców, którzy skierują do nas większą liczbę pracowników, mamy specjalne oferty cenowe.

O szczegóły zapytaj w CSPiS.

Zostańmy w kontakcie

Zostaw nam swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących tego kierunku.

Aplikuj
Trwa rekrutacja na studia podyplomowe
na rok akademicki 2024/2025