logo uswps nazwa 3

Szkolenie Business Transformation by Design

Innowacja nie jest nowym produktem czy rozwiązaniem technologicznym. Jest nią kultura firmy, czyli inny od dotychczasowego sposób myślenia.
— Zuzanna Skalska, mentor i dyrektor merytoryczny szkolenia

Business Transformation
by Design

25-27 maja, Poznań | Szkolenie Master Class

O szkoleniu

Współczesny biznes to sztuka rozwiązywania problemów

W coraz mniejszym stopniu sukces biznesu zależy od prostych źródeł wzrostu, takich jak tania siła robocza, czy lepsze zarządzanie. To problemy zapętlone i skomplikowane, dlatego rozwój jest możliwy tylko dzięki poszukiwaniu metod ich rozwikłania.

Autorski program

Intensywny program Master Class, przygotowany przez najwyższej klasy ekspertów w oparciu o kompletne, zawsze aktualne treści i dane.

Praktyczne metody

Warsztatowe metody liderów, skoncentrowane wokół pracy projektowej oraz zespołowego generowania prototypów.

Scenariusze przyszłości

Nauka świadomej obserwacji trendów dla transformacji biznesowej. Budowa propozycji wartości wokół potrzeb dzisiaj i jutra.

Realne case study

Analiza procesów oraz efektów wdrożeń najbardziej innowacyjnych firm w kontekście szans i zagrożeń rynkowych.

Podczas 3 dni intensywnych warsztatów dowiesz się:

  • jak przeprowadzić transformację biznesu, wykorzystując metody wypracowane przez świat designu?
  • jak budować scenariusze przyszłości, opierając się na trendach?
  • jak zbudować wartość dla klienta dzisiaj, opierając się na przyszłych potrzebach użytkowników?
  • jak zarządzać miękkimi komponentami, które zaczynają mieć coraz większe znaczenie dla klientów i pracowników?
  • jak zarządzać komunikacją i percepcją klienta i pracownika, opierając je na najważniejszych dla nich wartościach?
  • jak organizować i zarządzać procesem generowania innowacji zorganizowanym wokół wartości dla klienta?
  • jak rozumieć kompetencje przyszłości i jak je wykorzystać?

Business networking

Podczas szkolenia zbudujesz sieć kontaktów z najlepszymi praktykami ze swoich branż, poznasz światowej klasy specjalistów. Podyskutujesz z nimi i wymienisz doświadczenia. Porozmawiasz przy pracy, lunchu i podczas integracyjnej kolacji networkingowej.

business transformation by design

Dla kogo?

Szkolenie Business Transformation by Design kierujemy do osób odpowiedzialnych za rozwój biznesu.

menadżerowie

średniego i wyższego szczebla pracujący nad złożonymi projektami i procesami zmian

członkowie zarządów

poszukujący ścieżek transformacji biznesowej

dyrektorowie rozwoju

generujący innowacyjne scenariusze przyszłości

specjaliści

odpowiadający za idee i koncepty, projekty, prezentacje oraz prototypy

Eksperci

business transformation by design

Zuzanna Skalska

Analityk trendów dizajnu, innowacji i biznesu

Poszukując inspiracji w obszarze ekonomii, społeczeństwa, technologii, środowiska i polityki, powołuje trendy do życia. Od ponad 20 lat mieszka i pracuje w Holandii, zajmując się monitorowaniem trendów różnych dziedzinach przemysłu dla światowych korporacji, średnich i małych firm.

Image is not available
Frans Joziasse

PARK General Director
& Founding Partner

po raz pierwszy w Polsce

Image is not available
Rafał Kołodziej

strateg, projektant usług, CEO Greenhat Service & Strategy Design

Image is not available
Przemysław Powalacz

Prezes Zarządu Geberit Polska

Image is not available
Jan-Erik Baars

Head of Design Management at University of Applied Science (HSLU) in Luzerne, Switzerland

Slider
Image is not available
Marcin Barański

General Manager/Board Member at VOX Capital Group

Image is not available
Krzysztof Kubasek

projektant wzornictwa przemysłowego, kierownik specjalności industrial design w School of Form

Image is not available
Sylwia Hull-Wosiek

trenerka kreatywności i budowania zespołów interdyscyplinarnych, Development Manager w Concordia Design

Slider

Program szkolenia

Dzień 1 - 25 maja 2018

10.00-10.30

Transformacja biznesu przez design – słowo wstępu

foto prelegentaZuzanna Skalska

foto prelegentaRafał Kołodziej

10.30-11.30

Integracja organizacyjna, czyli o łączeniu światów w procesach fuzji i przejęć

foto prelegentaPrzemysław Powalacz

11:30-12:30

Czym jest design i jak może stać się motorem transformacji w firmie?

foto prelegentaJan-Erik Baars

12:30-13:30

Jak budować i zarządzać działem designu/innowacji/R&D w firmie?

foto prelegentaFrans Joziasse

14:15-15:15

Transformacja firmy z "zakładu produkcyjnego" w rozpoznawalny brand

foto prelegentaMarcin Barański

15:15-16:15

Budowanie zespołów i business matching wokół wyzwań biznesowych

foto prelegentaSylwia Hull-Wosiek

16:30-17:30

Potrzeby klienta dzisiaj, czyli czym jest i jak budować wartość dla klienta

foto prelegentaRafał Kołodziej

17:30-19:00

Trendy, czyli historia o tym, że dzisiejsze potrzeby klienta to za mało i należy spojrzeć w przyszłość

foto prelegentaZuzanna Skalska

19:30

Kolacja networkingowa, Concordia Taste, ul. Zwierzyniecka 3

Dzień 2 - 26 maja 2018

09:00-11:00

Budowa różnych scenariuszy przyszłości dla transformacji biznesowej, czyli rozciąganie rzeczywistości dla stworzenia nowych, nieoczywistych rozwiązań

foto prelegentaZuzanna Skalska

11:00-12:00

Transformacja, czyli budowa propozycji wartości wokół potrzeb dzisiaj i jutra

foto prelegentaRafał Kołodziej

12:15-13:15

Generowanie pierwszych idei rozwiązań wokół zdefiniowanych kierunków działania

foto prelegentaSylwia Hull-Wosiek

14:00-15:00

Wytyczne do prototypowania – czym jest prototyp, do czego służy i jak będzie wyglądała praca z prototypem

foto prelegentaKrzysztof Kubasek

15:00-18:00

Praca warsztatowa zespołów

Dzień 3 - 27 maja 2018

09:00-10:00

Budowa fizycznego prototypu projektowanego rozwiązania

foto prelegentaZuzanna Skalska

foto prelegentaRafał Kołodziej

foto prelegentaKrzysztof Kubasek

11:15-13:15

Testy prototypu i poprawki do prototypu (praca warsztatowa zespołów)

foto prelegentaZuzanna Skalska

foto prelegentaRafał Kołodziej

14:00-15:00

Przygotowanie finalnej prezentacji rozwiązań (zespoły pod kuratelą opiekunów)

15:00-17:00

Prezentacja finalnych prototypów rozwiązań przed komisją i innymi grupami

foto prelegentaKrzysztof Kubasek

Bogaty pakiet szkoleniowy

3 dni warsztatów z najlepszymi praktykami

spotkanie networkingowe w Concordia Taste

przerwy kawowe, lunche i bufet każdego dnia

certyfikat uczestnictwa i materiały szkoleniowe

Jak wziąć udział?

Aby wziąć udział w warsztatach, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Liczba miejsc ograniczona - o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Regulamin szkolenia »

Cena szkolenia: 5000 zł brutto
Limit miejsc: 24

Zarezerwuj swój udział już teraz

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z koordynatorem szkolenia: Monika Wietrzyńska, tel. 48 694 441 743, mwietrzynska@sof.edu.pl

Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu uczestnictwa w ww. wydarzeniu oraz w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w ww. wydarzeniu.

Zaplanuj swój pobyt

Spotkanie w samym sercu Poznania

Szkolenie odbędzie się w budynku School of Form, vis-à-vis Dworca Zachodniego, w samym centrum Poznania. Taka lokalizacja to duże udogodnienie komunikacyjne. W bliskim sąsiedztwie znajduje się centrum designu Concordia Design, gdzie już pierwszego dnia szkolenia uczestnicy spotkają się na wspólnej kolacji networkingowej.

dogodna lokalizacja

siedziba School of Form naprzeciw dworca PKP

wyżywienie w cenie

lunch, przerwy kawowe, bufet i wspólna kolacja w restauracji Concordia Taste

zniżki na nocleg w Poznaniu

do 15% rabatu w hotelach partnerskich (Puro, Vivaldi)

dojazdy taksówką z rabatem

w dniach szkoleń zniżka 15% w sieci partnerskiej (Euro Taxi)

Odpowiem na Twoje pytania

  • Monika Wietrzyńska
    Brand manager, koordynator szkolenia
    tel. 48 694 441 743,
    mwietrzynska@sof.edu.pl
  • School of Form
    ul. Głogowska 18, MTP, hala nr 1
    60-734 Poznań
    www.sof.edu.pl

Sprawdź najbliższe szkolenia:

Image is not available
Experience Design 2.0.

26-27 czerwca, ścieżka digital

Dwa dni intensywnych warsztatów w obszarze customer experience. Budowa wartości w oparciu o emocjonalną więź z marką.

Podczas dwóch dni intensywnych warsztatów poznamy doskonałe narzędzia pracy w obszarze customer experience. Zrealizujemy specjalną ścieżkę zadań i ćwiczeń. Sprawdzimy, jak experience design dostarcza wartość w kontekście budowania długotrwałej, emocjonalnej więzi pomiędzy marką a użytkownikiem.

Dawid Wiener, CEO Cogision, dyrektor merytoryczny szkolenia

Image is not available
Digital System Creation

czerwiec/lipiec, ścieżka digital

Kurs przeznaczony jest dla projektantów, którzy mają już na koncie kilka lub kilkanaście realizacji w obszarze UI Design.

Kurs przeznaczony jest dla projektantów, którzy mają już na koncie kilka lub kilkanaście realizacji w obszarze UI Design. Najbardziej docenią go osoby, które pracują nad dużymi i rozciągniętymi w czasie realizacjami, ponieważ Digital System bardzo ułatwia wprowadzanie zmian w rozbudowanych strukturach projektowych.

Maciej Mach, grafik, projektant stron internetowych oraz aplikacji mobilnych, dyrektor merytoryczny szkolenia

Image is not available
Projektowanie dla zmysłów

lipiec, ścieżka digital

W ramach zajęć uczestnicy doświadczą kompletnego procesu projektowego, obejmującego generowanie pomysłów, rozwój projektu, prototypowanie, testowanie i prezentację.

Kurs ma formę intensywnych warsztatów, opartych na pracy nad indywidualnymi projektami wielozmysłowymi. W ramach zajęć uczestnicy doświadczą kompletnego procesu projektowego, obejmującego generowanie pomysłów, rozwój projektu, prototypowanie, testowanie i prezentację.

Karol Murlak, projektant i wykładowca, dyrektor merytoryczny szkolenia

Slider