logo uswps nazwa 3

Szkolenie Business Transformation by Design

Innowacja nie jest nowym produktem czy rozwiązaniem technologicznym. Jest nią kultura firmy, czyli inny od dotychczasowego sposób myślenia.
— Zuzanna Skalska, mentor i dyrektor merytoryczny szkolenia

Business Transformation
by Design

6-8 grudnia 2018, Warszawa | Szkolenie Master Class

O szkoleniu

Innowacja to kultura

Dzisiejszy biznes w coraz mniejszym stopniu zależy od prostych źródeł wzrostu, takich jak tańszy produkt, tania siła robocza czy lepsze zarządzanie. Biznes to nieustanne poszukiwanie źródeł rozwoju, innowacji. Ta z kolei nie jest nowym produktem, usługą czy rozwiązaniem technologicznym. Jest nią kultura firmy, czyli zakorzeniony w firmie sposób myślenia. To właśnie w nim leży źródło zmian i kierunek rozwoju.

Autorski program

Intensywny program Master Class, przygotowany przez najwyższej klasy ekspertów w oparciu o kompletne, zawsze aktualne treści i dane.

Praktyczne metody

Warsztatowe metody liderów, skoncentrowane wokół pracy projektowej oraz zespołowego generowania prototypów.

Scenariusze przyszłości

Nauka świadomej obserwacji trendów dla transformacji biznesowej. Budowa propozycji wartości wokół potrzeb dzisiaj i jutra.

Realne case study

Analiza procesów oraz efektów wdrożeń najbardziej innowacyjnych firm w kontekście szans i zagrożeń rynkowych.

business transformation by design

Praktyczne narzędzia

W trakcie Masterclasses uczestnicy otrzymają wiele konkretnych narzędzi i wskazówek, które pozwolą zwiększyć skuteczność w roli twórcy kultury zapewniającej tworzenie innowacji.

Intensywna formuła

Szkolenie typu Pressure Cooking, zapewniające intensywne bodźce przez cały czas trwania, na poziomie najnowszej wiedzy oraz pracy w interdyscyplinarnych zespołach.

Podczas 3 dni intensywnych warsztatów dowiesz się:

  • jak przeprowadzić transformację biznesu, wykorzystując metody wypracowane przez świat designu?
  • jak budować scenariusze przyszłości, opierając się na trendach?
  • jak zbudować wartość dla klienta dzisiaj, opierając się na przyszłych potrzebach użytkowników?
  • jak zarządzać miękkimi komponentami, które zaczynają mieć coraz większe znaczenie dla klientów i pracowników?
  • jak zarządzać komunikacją i percepcją klienta i pracownika, opierając je na najważniejszych dla nich wartościach?
  • jak organizować i zarządzać procesem generowania innowacji zorganizowanym wokół wartości dla klienta?
  • jak rozumieć kompetencje przyszłości i jak je wykorzystać?

Wiedza i networking

Podczas szkolenia zbudujesz sieć kontaktów z najlepszymi praktykami z transformacji kultury organizacji, poznasz światowej klasy specjalistów. Podyskutujesz z nimi i wymienisz doświadczenia. Porozmawiasz przy pracy, lunchu i podczas integracyjnej kolacji networkingowej.

Poznaj opinie na temat ostatniej edycji:

  • Moment powstania prototypu był konsekwencją wielu wcześniejszych przemyśleń, o których często zapominamy. Myślenie o wartościach, rozciąganie pewnej perspektywy, dokładanie nowych elementów - to była wartość dodana.

    foto-opiniaJagoda Tatarczyk

  • Ogromna ilość procesów, mnóstwo zaskoczeń, mnóstwo cennych refleksji, które dzieją się przy okazji. Najcenniejszym sygnałem było to, abyśmy się "zaczęli uczyć oduczania".

    foto-opiniaJustyna Siejka

  • Setki inspiracji, książek, myśli, rozmów z uczestnikami i prowadzącymi. To ogromna dawka wiedzy przekazana w ciągu trzech dni, która wystarczy nam tak naprawdę na kolejne miesiące.

    foto-opiniaMarcin Sędziak

Dla kogo?

Szukasz nowych sposobów rozwoju swojej firmy?

Jesteś managerem, specjalistą, członkiem kadry zarządzającej lub właścicielem firmy? Wierzysz, że innowację wyznacza nie tylko wizja, ale również jej skuteczna implementacja?


Jeśli tak, to szkolenie jest skierowane do Ciebie.

właściciele firm

którzy potrzebują nowych metod na rozwój biznesu

członkowie zarządów

poszukujący ścieżek transformacji biznesowej

dyrektorowie rozwoju

pracujący nad złożonymi projektami i procesami zmian

wyższa kadra zarządzająca

wdrażająca innowacyjne scenariusze przyszłości

Eksperci

business transformation by design

Zuzanna Skalska

Analityk trendów dizajnu, innowacji i biznesu

Poszukując inspiracji w obszarze ekonomii, społeczeństwa, technologii, środowiska i polityki, powołuje trendy do życia. Od ponad 20 lat mieszka i pracuje w Holandii, zajmując się monitorowaniem trendów różnych dziedzinach przemysłu dla światowych korporacji, średnich i małych firm.

"Design w nowoczesnej firmie nie jest już jedynie produktem czy estetyką. Design stał się nowym narzędziem dla zarządzających oraz prostym i zrozumiałym katalizatorem zmian." - wywiad z Zuzanną Skalską w Strefie Designu »

Image is not available
René Hartman

Inżynier wzornictwa przemysłowego, współzałożyciel Innovatiewerkplaats.nl

Image is not available
Rafał Kołodziej

Strateg, projektant usług, CEO Greenhat Service & Strategy Design

Image is not available
Przemysław Powalacz

Prezes Zarządu Geberit Polska

Image is not available
Szymon Ziobrowski

Dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego

Image is not available
Sylwia Hull-Wosiek

Trenerka kreatywności, Development Manager w Concordia Design

Slider

Program szkolenia

Dzień 1. Budowa bazy

10.00-10.30

Przywitanie i wprowadzenie do Master Classes

foto prelegentaZuzanna Skalska

foto prelegentaRafał Kołodziej

10.30-11.30

Breaking the paradigm with DELFT Innovation model (workshop in English)

foto prelegentaRené Hartman

11:30-12:30

Nowy model przywództwa w erze permanentnej zmiany (wykład + ćwiczenie + dyskusja)

foto prelegentaPrzemysław Powalacz

12:30-13:30

Lunch

13:30-15:00

Rola designu w zarządzaniu zmianą w organizacji publicznej (wykład + ćwiczenie + dyskusja)

foto prelegentaSzymon Ziobrowski

15:00-16:00

Budowanie kultury organizacyjnej zorientowanej na innowację

foto prelegentadr Maria Mycielska

16:00-17:30

Design. Zmiana. Kultura – jak to wszystko ma się do siebie?

foto prelegentaZuzanna Skalska

17:30-18:30

Wrap-up

foto prelegentaZuzanna Skalska

foto prelegentaRafał Kołodziej

19:00

Kolacja networkingowa (Restauracja Warszawa Wschodnia by Mateusz Gessler)

Dzień 2. Wybicie z klasycznych ram myślowych

9:00-9:30

Przywitanie i wprowadzenie do kolejnych dwóch dni

foto prelegentaZuzanna Skalska

foto prelegentaRafał Kołodziej

9:30-10:30

Budowa zespołów

foto prelegentaSylwia Hull-Wosiek

10:30-12:30

Projektowanie wartości dla klienta z perspektywy potrzeb DZISIAJ (wykład + warsztat)

foto prelegentaRafał Kołodziej

12:30-13:30

Trendy jako sposób na identyfikację wartości jutra (wykład)

foto prelegentaZuzanna Skalska

13:30-14:30

Lunch

14:30-16:30

Projektowanie scenariuszy dla identyfikacji wartości jutra (warsztaty)

foto prelegentaZuzanna Skalska

foto prelegentaRafał Kołodziej

16:30-18:00

Projektowanie wartości dla klienta z perspektywy współtworzenia wartości i potrzeb JUTRA (wykład + warsztat)

foto prelegentaZuzanna Skalska

foto prelegentaRafał Kołodziej

18:00-19:00

Generowanie idei rozwiązań wokół nowej wiązki wartości

foto prelegentaSylwia Hull-Wosiek

19:00-19:30

Wrap-up

foto prelegentaZuzanna Skalska

foto prelegentaRafał Kołodziej

Dzień 3. Osadzenie w nowej rzeczywistości

9:00-9:30

Przywitanie i wprowadzenie do wyzwań dnia

foto prelegentaZuzanna Skalska

foto prelegentaRafał Kołodziej

9:30-10:30

Budowa koncepcji rozwiązań dla projektowanej zmiany (moderowana praca w grupach)

10:30-12:00

Struktura projektowania zmiany w organizacji (wykład + warsztaty)

foto prelegentaRafał Kołodziej

12:00-13:00

Wypracowanie strukturalnych propozycji zmian w organizacji (moderowana praca w grupach)

13:00-13:45

Lunch

13:45-14:45

Komunikacja / Testowanie proponowanej zmiany (moderowana praca w grupach)

14:45-16:00

Przygotowanie finalnych prezentacji (praca w grupach)

16:00-17:00

Prezentacje (praca w grupach)

17:00-17:30

Wrap-up

foto prelegentaZuzanna Skalska

foto prelegentaRafał Kołodziej

Informacje dodatkowe:

  • Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmian w programie.

Bogaty pakiet szkoleniowy

3 dni warsztatów z najlepszymi praktykami

wieczorne spotkanie networkingowe

przerwy kawowe, lunche i bufet każdego dnia

certyfikat uczestnictwa i materiały szkoleniowe

Jak wziąć udział?

Aby wziąć udział w warsztatach, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Liczba miejsc ograniczona - o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Regulamin szkolenia »

Cena szkolenia: 5000 zł brutto
Limit miejsc: 24

Zarezerwuj swój udział już teraz

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z koordynatorem: Joanna Szumowska, tel. 48 785 643 688, jszumowska@swps.edu.pl

Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu uczestnictwa w ww. wydarzeniu oraz w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w ww. wydarzeniu.

Zaplanuj swój pobyt

Spotkanie w samym sercu warszawskiej Pragi

Szkolenie odbędzie się w budynku Uniwersytetu SWPS przy ul. Chodakowskiej 19/31 w Warszawie, w bliskiej odległości od stacji Warszawa Wschodnia, w otoczeniu zabytkowych kamienic oraz kompleksu restauracyjnego Soho.

dogodna lokalizacja

Komfortowy dojazd z lotniska im F. Chopina kolejką podmiejską, stacja PKP w promieniu 1 km.

wyżywienie w cenie

lunch, przerwy kawowe, bufet i wspólna kolacja w restauracji Warszawa Wschodnia by Mateusz Gessler

zniżki na nocleg w Warszawie

20% rabatu w hotelach partnerskich Radisson Blu - Sobieski i Centrum

dojazdy taksówką z rabatem

w dniach szkoleń zniżka 15% w sieci partnerskiej (Euro Taxi)

Odpowiem na Twoje pytania

  • School of Form
    ul. Głogowska 18, MTP, hala nr 1
    60-734 Poznań
    www.sof.edu.pl