logo uswps nazwa 3

Centrum Prasowe

– Tę nagrodę odbieram w imieniu całej społeczności akademickiej SWPS. Dzięki projektowi, który został nagrodzony, udało się nam pokazać, że nauka może być atrakcyjnym produktem, a kierunki, które oferujemy przekazują wiedzę praktyczną – mówiła podczas uroczystości Natalia Osica, rzecznik prasowy SWPS, odbierając nagrodę z rąk profesora Jerzego Olędzkiego, kierownika Zakładu Public Relations i Marketingu Medialnego UW, jednego z jurorów konkursu.

Projekt wirtualnego biura prasowego (www.centrumprasowe.swps.pl) był jednym z trzech projektów nominowanych w tym roku w kategorii „PR korporacyjny” – budujący lub wzmacniający wizerunek firmy lub instytucji. W finale konkurował z projektami Grupy Żywiec S.A. („Grand Champion Birofilia 2011”), a także Hill+Knowlton Strategies oraz Procter & Gamble (projekt „Dziękuję Ci, Mamo!”). W sumie o nagrodę główną walczyło 88 projektów w 28 kategoriach. Prace oceniało 56-osobowe jury złożone z przedstawicieli biznesu i public relations. Na pierwszym etapie konkursu odpadło 156 wniosków.

Centrum Prasowe SWPS to jedyne w Polsce wirtualne biuro prasowe oferujące obszerną bazę i wyszukiwarkę ekspertów przygotowanych do komentowania tematów poruszanych w mediach. Podstawowe źródło wiedzy dziennikarzy na temat uczelni. Benchmark na rynku szkolnictwa wyższego, odpowiadający najwyższym standardom międzynarodowym.

Konkurs „Złote Spinacze” został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Jego głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem „Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy. Więcej o konkursie: www.zlotespinacze.pl.

Strona rekomendowana przez: nauka w polsce  Patronat: mnisw  Należymy do: promeuprio