logo uswps nazwa 3

Centrum Prasowe

Dla dziennikarza, czy szerzej – dla osoby pracującej w branży creative sectors – własny wizerunek to sprawa zasadnicza. To, jak jesteśmy postrzegani, jak oceniania jest nasza kompetencja, jak reagujemy w sytuacjach kryzysowych – decyduje o naszej pozycji na rynku. Obecnie świadome i strategiczne zarządzanie własnym wizerunkiem, zwane personal brandingiem, staje się coraz trudniejsze. Warto więc dowiedzieć się, jak radzić sobie z hejtem, jak reagować na niezadowolenie odbiorców, jak zachowywać się wobec słownej przemocy i języka nienawiści – mówi dr Karina Stasiuk-Krajewska, dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu.

Tematyka spotkania będzie dotyczyła zarządzania swoim wizerunkiem we współczesnym środowisku medialnym. Jak radzić sobie z hejtem, jak reagować na kryzysy, jak monitorować swój wizerunek w sieci? Publiczna obecność dziennikarza, PRowca, studenta, to dziś nie jest łatwe zadanie. Wieczna ocena, permanentne niezadowolenie, głębokie podziały nie ułatwiają zadania. Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym, jak można współcześnie dyskutować z klasą – mówi red. Jarosław Kuźniar, prowadzący spotkanie.

Osoby zainteresowane udziałem zapraszamy do rejestrowania się przez formularz internetowy. Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie www.swps.pl/wroclaw/ w zakładce aktualności.

Strona rekomendowana przez: nauka w polsce  Patronat: mnisw  Należymy do: promeuprio