Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Szukasz studiów? Wybierz tematykę:

Szukasz studiów?

Dzień bez zakupów

float_intro: images-old/www/2018/zakupy.jpg

 

W ostatnią sobotę listopada obchodzimy Dzień bez Zakupów. To dobra okazja do zastanowienia się nad tym, ile i w jaki sposób kupujemy. Czy nasze zakupy powodowane są rzeczywistą potrzebą, czy może wszechobecnym konsumpcjonizmem? Kim jest świadomy konsument? Jak nie ulec sztuczkom marketingowców? O tym, jak dobrze robić zakupy w okresie przedświątecznym opowiada prof. Alicja Grochowska, psycholog biznesu z Uniwersytetu SWPS.

pobierz pakiet 2

 

Świadomy konsument to osoba, która nie tylko czyta etykiety. To osoba, która wie co kupuje zarówno jeśli chodzi o produkty spożywcze, kosmetyki czy środki chemiczne. Świadomy konsument zdaje sobie sprawę z funkcjonowania różnych mechanizmów marketingowych.

prof. Alicja Grochowska, psycholog biznesu, Uniwersytet SWPS

 

Materiały Audio

Kim jest świadomy konsument?

Pobierz plik MP3 (1,55 MB)

Sztuczki marketingowe w sklepach

Pobierz plik MP3 (1,86 MB)

Jak wpływa na nas robienie zakupów?

Pobierz plik MP3 (1,86 MB)

 

O przyczynach ograniczania zakupów

Pobierz plik MP3 (2,35 MB)

Zalety ograniczania zakupów

Pobierz plik MP3 (1,10 MB)

Dlaczego sklepy rozpoczynają tak wcześnie kampanie świąteczne?

Pobierz plik MP3 (1,64 MB)