logo uswps nazwa 3

Nauka i badania
czarne

dr

Maria Sidoruk-Błach

Adiunkt w Katedrze Psychologii Marketingu
Wydział Psychologii w Warszawie

Dla mediów

Profil naukowy

Psycholog. Zajmuje się efektem negatywności i asymetrią w kształtowaniu się podobieństwa między obiektami naturalnymi, w tym markami. Bada znaczenie podobieństwa dla kształtowania się oceny poznawczej, afektu i zachowania w stosunku do marki. Poszukuje skutecznych metod budowania pożądanego wizerunku marki w oparciu o teorię podobieństwa cech rozszerzoną o zbiory otwarte.

Autorka książki „Jak sprzedać miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym” (2016) oraz współautorka artykułów naukowych w takich czasopismach, jak: „American Journal of Psychology” czy „Psychologia Społeczna”.

W Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu budowania strategii marketingowych, budowania marki, analizy pozycji przedsiębiorstwa na rynku.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Autyzm
  • Arteterapia
  • Komunikacja wizualna
  • Terapeutyczne zastosowanie narracji i obrazu

Informacje prasowe