logo uswps nazwa 3

Nauka i badania
maurycy graszewicz

dr

Maurycy Graszewicz

Wydział Prawa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu
adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

Dla mediów

Profil naukowy

Komunikolog, specjalista ds. brandingu i marketingu.

W pracy naukowej i dydaktycznej dr Graszewicz zajmuje się teorią komunikacji i brandingiem.

Od 2008 r. prezes zarządu MorrisMarlowe. W 2016 r. objął funkcję dyrektora Departamentu Korporacyjnego Marketingu i Komunikacji Grupy Azoty SA. Zasiadał w Radzie Nadzorczej ZAKSA Kędzierzyn-Koźle i był wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej Agrochem Puławy sp. z o. o. (2016). W latach 2018-2019 był Dyrektorem ds. Marketingu w Kardynał&Kardynał. Od roku 2018 r. jest członkiem Rady Fundacji Wsparcia Biznesu. Pracował również dla samorządu lokalnego – w 2002 r. pełnił funkcję kierownika Oddziału Analiz i Kontaktów Społeczno-Politycznych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim. W roku 2015 był Sekretarzem Foresightu Społecznego Wrocław 2036/2056, a w latach 2015-2018 współprzewodniczącym Rady do Spraw Partycypacji przy Prezydencie Wrocławia.

Jest członkiem The American Association of International Researchers oraz Austrian Ludwig Wittgenstein Society.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia m.in. z zakresu brandingu, stylów życia, strategii marki, planowania strategicznego, badań empirycznych, warsztatu strategii marki, insightu i project managementu.

Obszary tematyczne

  • Branding
  • Marketing
  • Zarządzanie
  • Teoria komunikacji
  • Analiza systemowa
  • Komunikacja polityczna

Informacje prasowe