logo uswps nazwa 3

Nauka i badania

W 2019 roku zdajesz maturę? Myślisz o studiowaniu wzornictwa? Weź udział w badaniu opinii i miej realny wpływ na kształt swoich przyszłych studiów. Ponadto za poświęcony czas otrzymasz bon na zakupy o wartości 50 zł. Interesujące? Zapoznaj się ze szczegółami poniżej.

Nabór zakończony.

O co w tym chodzi?

Uniwersytet SWPS od lat przygotowuje ofertę studiów maksymalnie dopasowaną do potrzeb przyszłych studentów oraz wymagań ich przyszłych pracodawców.

Nie byłoby to możliwe bez kandydatów na studia oraz informacji zwrotnych, na temat ich potrzeb, oczekiwań i opinii.

Dlatego Twoje zdanie liczy się dla nas najbardziej.

Dziś pracujemy nad tym, aby przygotować najlepszą na rynku ofertę studiów z zakresu wzornictwa.

Najlepszą - to znaczy taką, która wyprzedzi Twoje oczekiwania.

Taką, dzięki której trudno będzie w weekend doczekać się poniedziałku, by znowu pojawić się na uczelni.
Taką, która pomoże Ci odnaleźć i rozwinąć Twoje pasje i umiejętności.
Taką, dzięki której wejdziesz śmiało na rynek pracy - nawet już w czasie studiów.

Dlatego właśnie Ciebie prosimy o udział w naszym badaniu!

Kogo szukamy?

Jeśli w 2019 r. zdajesz maturę i jeśli myślisz o studiowaniu wzornictwa - to badanie jest skierowane właśnie do Ciebie!

Jak wygląda badanie?

Nie musisz się do niego specjalnie przygotowywać. Prosimy jedynie o około godzinę Twojego czasu.

Możesz wziąć w nim udział w dogodny dla Ciebie sposób  - online!
Możemy spotkać się z Tobą na Google Hangouts, Messengerze bądź na Skype.

Dogodną datę i sposób przeprowadzenia wywiadu ustalimy z Tobą mailowo lub telefonicznie.

Porozmawiamy o Twoich:

  • zainteresowaniach,
  • motywacjach do podjęcia studiów,
  • potrzebach i oczekiwaniach związanych ze studiami,
  • sposobach poszukiwania informacji o studiach wyższych.

 

Podczas badania będzie realizowane nagranie audio na potrzeby przyszłej analizy zebranego materiału.

CHCĘ WZIĄĆ UDZIAŁ

Jak wziąć udział?

Zgłoś swój udział w badaniu, korzystając z formularza zgłoszeniowego poniżej.

Wynagrodzenie za udział w badaniu

Za poświęcony czas otrzymasz bon w kwocie 50 zł  na zakupy w jednym z trzech miejsc: H&M, Starbucks lub Empik.com.

Wyślemy go do Ciebie mailowo bezpośrednio po badaniu. 

 

Czy otrzymam potwierdzenie udziału?

Po nadesłaniu zgłoszenia otrzymasz automatyczną odpowiedź o jego poprawnym wysłaniu.

Następnie zweryfikujemy zgłoszenia pod kątem profili. Zastrzegamy sobie prawo do przeprowadzenia badania z wybranymi osobami.

Jeśli zostaniesz wybrany/-a, otrzymasz od nas powiadomienie e-mail oraz informację telefoniczną.

CHCĘ WZIĄĆ UDZIAŁ

Formularz zgłoszeniowy

Weź udział w tworzeniu ciekawego kierunku studiów!

Wysłanie zgłoszenia udziału w badaniu będzie uznane za wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji uczestnictwa w badaniu (więcej szczegółów dot. przetwarzania danych osobowych)

Kontakt

Badanie jest organizowane przez Dział Marketingu SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego.
Skierowane jest do osób pełnoletnich.

Masz pytania? Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami w sprawie badania:

Anna Szulczewska
aszulczewska@swps.edu.pl 

Zaproszenia do udziału w badaniach

Badania 15-07-2019

Zostań beta-testerem platformy Jim Borrow

Po co kupować, skoro można wypożyczyć. Po co gromadzić, jeśli można udostępniać… Coraz częściej wymieniamy się przedmiotami, dzielimy się mieszkaniem (Couchsurfing), użyczamy miejsca w samochodzie (BlaBlaCar). Trend sharing economy jest...

Czytaj więcej

Badania 01-07-2019

Jak zdobyć przyjaciół w nowym mieście

Zmieniłeś ostatnio miejsce zamieszkania? Próbujesz zaaklimatyzować się w nowym otoczeniu? Czujesz, że masz problemy z nawiązaniem kontaktów? Weź udział w naszym badaniu. Chcemy sprawdzić, na ile nasz program dostępny przy użyciu...

Czytaj więcej

Badania 08-04-2019 Kampania/nabór zakończony

Powtarzające się myśli negatywne a depresja

Zapraszamy Państwa do udziału w badaniu naukowym, którego celem jest rozpoznanie, w jaki sposób powtarzające się myśli negatywne wpływają na nasz nastrój. Uczestnictwo w projekcie pomoże przyjrzeć się sobie i swoim emocjom...

Czytaj więcej

Badania 08-04-2019 Kampania/nabór zakończony

Powtarzające się myśli negatywne a depresja

Zapraszamy Państwa do udziału w badaniu naukowym, którego celem jest rozpoznanie, w jaki sposób powtarzające się myśli negatywne wpływają na nasz nastrój. Uczestnictwo w projekcie pomoże przyjrzeć się sobie i swoim emocjom...

Czytaj więcej

Badania 27-03-2019 Kampania/nabór zakończony

MED-STRES: PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA STRESOWI WŚRÓD PERSONELU MEDYCZNEGO

Wykonujesz zawód medyczny? Jesteś lekarzem, pielęgniarką, położną? Weź udział w innowacyjnym programie Med-Stres dostępnym w całości online. Miej realny wpływ na swoje samopoczucie w pracy i zwiększ możliwości radzenia sobie...

Czytaj więcej

Badania 10-03-2019

Jak emocje i styl życia rodziny wpływają na mózg

Serdecznie zapraszamy pierwszoklasistów i ich rodziców do udziału w projekcie naukowym, w którym zamierzamy sprawdzić, jaki wpływ na rozwój mózgu i umiejętności dziecka mają jego przekonania o emocjach oraz styl...

Czytaj więcej

Badania 11-01-2019 Kampania/nabór zakończony

Determinanty sukcesu. Globalne badanie cech CEO startupów

Czy istnieją cechy wspólne CEO startupów? Czy są uniwersalne kompetencje, które napędzają rozwój młodej firmy? Na te pytania chcemy odpowiedzieć w pierwszej edycji badania „Determinanty sukcesu. Globalne badanie cech CEO...

Czytaj więcej

Badania 04-12-2018 Kampania/nabór zakończony

STUDIA - tak! Ale jak? Badanie opinii studentów architektury

Studiujesz na pierwszym roku architektury? Szukamy właśnie Ciebie! Weź udział w badaniu opinii i miej realny wpływ na kształt swoich przyszłych studiów. Ponadto za poświęcony czas otrzymasz bon na zakupy o wartości...

Czytaj więcej

Badania 04-12-2018 Kampania/nabór zakończony

STUDIA - tak! Ale jak? Badanie opinii maturzystów

W 2019 roku zdajesz maturę? Myślisz o studiowaniu architektury? Szukamy właśnie Ciebie! Weź udział w badaniu opinii i miej realny wpływ na kształt swoich przyszłych studiów. Ponadto za poświęcony czas otrzymasz...

Czytaj więcej

Badania 04-12-2018 Kampania/nabór zakończony

STUDIA - tak! Ale jak? Badanie opinii maturzystów

W 2019 roku zdajesz maturę? Myślisz o studiowaniu zarządzania lub psychologii biznesu? Weź udział w badaniu opinii i miej realny wpływ na kształt swoich przyszłych studiów. Ponadto za poświęcony czas otrzymasz...

Czytaj więcej

Badania 04-12-2018 Kampania/nabór zakończony

STUDIA - tak! Ale jak? Badanie opinii studentów zarządzania

Studiujesz na pierwszym roku zarządzania lub psychologii biznesu? Szukamy właśnie Ciebie! Weź udział w badaniu opinii i miej realny wpływ na kształt swoich przyszłych studiów. Ponadto za poświęcony czas otrzymasz bon na...

Czytaj więcej

Badania 04-12-2018 Kampania/nabór zakończony

STUDIA - tak! Ale jak? Badanie opinii maturzystów

W 2019 roku zdajesz maturę? Myślisz o studiowaniu wzornictwa? Weź udział w badaniu opinii i miej realny wpływ na kształt swoich przyszłych studiów. Ponadto za poświęcony czas otrzymasz bon na...

Czytaj więcej

Badania 04-12-2018 Kampania/nabór zakończony

STUDIA - tak! Ale jak? Badanie opinii studentów wzornictwa

Studiujesz na pierwszym roku wzornictwa? Szukamy właśnie Ciebie! Weź udział w badaniu opinii i miej realny wpływ na kształt swoich przyszłych studiów. Ponadto za poświęcony czas otrzymasz bon na zakupy o wartości...

Czytaj więcej

Badania 01-08-2018 Kampania/nabór zakończony

Opisywanie swoich doświadczeń a samopoczucie i nastrój

W jaki sposób najczęściej opisujemy i postrzegamy siebie oraz swoje codzienne doświadczenia? Czy może to świadczyć o tym, jacy jesteśmy, czym się charakteryzujemy? A może zależy to bardziej od kontekstu...

Czytaj więcej

Badania 01-07-2018

Młodzi Polacy wkraczający w dorosłość

Koniec nauki, czas na dobrą pracę, wyprowadzkę z domu, założenie rodziny – czas na dorosłość. A co jeśli mamy inne plany? Czy ciężko sprostać oczekiwaniom społecznym? Czy można przełamać schematy...

Czytaj więcej

Badania 23-04-2018 Kampania/nabór zakończony

A jak na Ciebie działają media społecznościowe?

Dużo mówi się o ciemnych stronach mediów społecznościowych. Dlaczego więc tak wiele osób codziennie z nich korzysta? Czy faktycznie media społecznościowe, takie jak Instagram, frustrują nas i odciągają od realnego...

Czytaj więcej

Badania 29-11-2017 Kampania/nabór zakończony

Badania nad efektywnością e-interwencji dla osób z depresją

Jesteś psychologiem, psychiatrą, psychoterapeutą? A może masz doświadczenie zawodowe w tworzeniu rozwiązań z obszaru e-zdrowia psychicznego? Weź udział w badaniu ankietowym i wesprzyj projekt, który może zmienić sposób postępowania w terapii depresji...

Czytaj więcej

Badania 13-11-2017 Kampania/nabór zakończony

Popraw swoją pamięć

Chcesz szybciej zapamiętywać informacje, efektywniej się uczyć i lepiej koncentrować na zadaniach? Weź udział w badaniu naukowym i ćwicz swoją pamięć za pomocą gier online. Dzięki treningowi nie tylko poprawisz...

Czytaj więcej

Badania 30-10-2017 Kampania/nabór zakończony

Poprawa funkcjonowania kobiet z chorobą nowotworową

Serdecznie zapraszamy Panie do udziału w badaniu naukowym, którego celem jest rozpoznanie, w jaki sposób żyją i czują się na co dzień kobiety z chorobą nowotworową. Uczestnictwo w badaniu pomoże...

Czytaj więcej

Badania 30-10-2017 Kampania/nabór zakończony

Powtarzające się myśli negatywne i hamowanie

Czy zdarza Ci się, że rozpamiętujesz swoje problemy? Niesutannie powracają do Ciebie pytania: „czemu wydarzyło się to właśnie mnie?”, „czym sobie na to zasłużyłem?”. Jest to nic innego, jak powtarzające...

Czytaj więcej

Badania 30-10-2017 Kampania/nabór zakończony

Mindfulness a lęk społeczny

Czy wiesz, że trening oparty na uważności może pomóc osobom ze skłonnością do lęku społecznego? Jeśli więc unikasz sytuacji, w których możesz być oceniany, źle znosisz, gdy jesteś obiektem zainteresowania...

Czytaj więcej

Badania 30-10-2017 Kampania/nabór zakończony

Program przeciwdziałania stresowi wśród personelu medycznego

Wykonujesz zawód medyczny? Jesteś lekarzem, pielęgniarką, położną? Weź udział w badaniu fokusowym i miej realny wpływ na udoskonalenie programu szkoleniowo-terapeutycznego przeciwdziałającego stresowi zawodowemu oraz jego negatywnym skutkom wśród personelu medycznego. Badanie...

Czytaj więcej

Badania 24-07-2016 Kampania/nabór zakończony

Skuteczne odchudzanie

Weź udział w badaniu naukowym, którego wnioski pomogą Ci schudnąć.   Jesteśmy naukowcami z Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Prowadzimy projekt w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki. Zapraszamy odchudzające się kobiety do udziału...

Czytaj więcej

Badania 28-06-2016 Kampania/nabór zakończony

Bezpłatne zwiedzanie Centrum Nauki Kopernik

Zapraszamy dzieci w wieku 8-16 lat do udziału w badaniu naukowym, które polega na swobodnym zwiedzaniu ekspozycji Centrum Nauki Kopernik w towarzystwie obserwatora. Badanie ma odpowiedzieć na pytanie, jaki jest...

Czytaj więcej

Badania 28-06-2016 Kampania/nabór zakończony

Dorosłość w Polsce

Masz od 18 do 29 lat? Weź udział w badaniu naukowym, z którego dowiesz się jacy są młodzi dorośli w Polsce. Nabór zakończony. We współczesnej rzeczywistości polskiej, podobnie jak zagranicą, w wysoce...

Czytaj więcej

Badania 16-05-2016 Kampania/nabór zakończony

Projekt E-COMPARED - badanie depresji

Odczuwasz smutek lub przygnębienie?  Myślisz, że możesz mieć depresję? Skorzystaj z profesjonalnej pomocy!  Nabór zakończony. Depresja - problem globalny Zgodnie z przewidywaniami Światowej Organizacji Zdrowia do 2020 roku depresja będzie jednym z najpowszechniejszych problemów...

Czytaj więcej

Badania 11-05-2016 Kampania/nabór zakończony

Co ma dla mnie sens teraz? Psychologiczne konsekwencje traumy

  Jesteśmy badaczami z Centrum Badań nad Traumą i Kryzysami Życiowymi Uniwersytetu SWPS. Zapraszmy do udziału w badaniu naukowym „Co teraz ma dla mnie sens? Psychologiczne konsekwencje traumatycznych i krytycznych wydarzeń...

Czytaj więcej

Badania 10-05-2016 Kampania/nabór zakończony

Kiedy tracisz kontrolę nad ciałem i umysłem…

wywiad kliniczny dla osób z doświadczeniem transu Są ludzie, którzy zmagają się z różnymi objawami somatycznymi i doświadczają stanów przypominających trans  (np. poczucie oderwania od własnego ciała lub odrealnienia). Niektórym z...

Czytaj więcej