hr award color

logo uswps nazwa 3

Studia

Badania marki Warszawa pokazały, że to Chopin oraz Stadion Narodowy, a nie Pałac Kultury czy Syrenka są żywymi emocjonalnie elementami tożsamości stolicy.

dr hab. Alicja Grochowska, prof. Uniwersytetu SWPS, psycholog biznesu

Warszawa, Wydział Psychologii

Biznes

  • ścieżka na studiach psychologicznych
  • studia I stopnia, jednolite magisterskie
  • tryb stacjonarny i niestacjonarny

Opis ścieżki

Psychologia biznesu koncentruje się na rozumieniu kluczowych mechanizmów ludzkich zachowań w obszarze szeroko rozumianego biznesu. Na ścieżce Biznes studenci poznają psychologiczne metody zarządzania zasobami ludzkimi, doboru pracowników i kształtowania ich ścieżek kariery. Zdobywają umiejętności z zakresu psychologii marketingu, reklamy i public relations. Dowiadują się, jak skonstruować skuteczną kampanię marketingową, jak stworzyć markę i wykorzystać jej potencjał. Zgłębiają wiedzę na temat rynku gospodarczego i politycznego, komunikacji w biznesie, sztuki prowadzenia negocjacji i mediacji.

Studia adresowane są do osób, które interesują się ścisłym powiązaniem wiedzy psychologicznej z branżą biznesową, m.in. do przyszłych menedżerów, przedsiębiorców, pracowników działu marketingu, analityków finansowych czy inwestorów.

Perspektywy zawodowe

Absolwenci znajdują zatrudnienie m.in w:

  • agencjach reklamowych i PR (np. Cityboard Media),
  • bankowości (np. BPH, Millenium, Deutsche Bank),
  • biurach promocji miast,
  • centrach badania rynku,
  • mediach,
  • firmach farmaceutycznych (np. Novartis, Medtronic),
  • instytucjach naukowo-dydaktycznych,
  • kancelariach adwokackich obsługujących firmy gospodarcze, które działają na rynku konkurencyjnym.

Atuty ścieżki

Projekty badawcze dla firm i instytucji

Studenci ściśle współpracują z firmami i instytucjami, m.in. z Cityboard Media, MWS Maspex (Tymbark, Lubella, Tiger), VOX, Everbe. Dzięki temu już na studiach zdobywają cenne doświadczenia zawodowe w zakresie analizy rynku oraz tworzenia i oceniania komunikatów perswazyjnych i reklam.

Współpraca ze specjalistami z USA

Studenci współpracują ze studentami i profesorami ze Stanów Zjednoczonych. Prowadzą wspólne badania z zakresu marketingu politycznego i przygotowują referaty, które wygłaszają na międzynarodowych sympozjach z dziedziny zachowań konsumenckich, marketingu i reklamy.

Kompleksowa wiedza z przedsiębiorczości

Studenci zdobywają kompleksową wiedzę z przedsiębiorczości – od koncepcji przyszłego biznesu, po umiejętności związane z promocją marki. Potrafią wykorzystać ideę start-upów i pozyskać na nią środki. Umieją określić aktualne trendy na rynku usług i stworzyć odpowiednią przestrzeń dla rozwoju firmy.

Kadra

Psychologia w Warszawie

Więcej informacji o psychologii na Uniwersytecie SWPS, poziomach studiów i uprawnieniach zawodowych oraz możliwościach finansowania, a także dostępnych ścieżkach i specjalnościach znajdziesz tutaj:

 

Rekrutacja krok po kroku

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy.
  2. Skompletuj następujące dokumenty:
    • kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał/odpis do wglądu)
    • 1 podpisane zdjęcie (zgodne z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
    • kserokopię dowodu osobistego (oryginał do wglądu)
    • potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej
    Dodatkowo kandydaci na studia II stopnia oraz studia dla magistrów i licencjatów powinni przedłożyć:
    • kserokopię dyplomu oraz suplementu do dyplomu studiów licencjackich i/lub magisterskich (oryginał/odpis do wglądu)
    • w przypadku braku suplementu – kserokopię indeksu ze studiów licencjackich i/lub magisterskich (oryginał do wglądu)
  3. Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji.
    Jeżeli wysyłasz dokumenty pocztą lub składa je za ciebie ktoś inny, wydrukuj dodatkowo z formularza rekrutacyjnego:
    • ankietę osobową
    • umowę o warunkach odpłatności za studia (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
    • załączniki do umowy (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
  4. Odbierz informację o przyjęciu na studia.
    Informacja o przyjęciu na studia pojawi się na twoim koncie rekrutacyjnym. Otrzymasz ją także pocztą na wskazany przez siebie adres korespondencyjny.

Zakończył się nabór tryb stacjonarny.
Zapraszamy na studia niestacjonarne!

Wyślij swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących wybranych studiów.

Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.

Czesne za rok studiów 2017-18
I stopnia, II stopnia, jednolite magisterskie
studia stacjonarne i niestacjonarne
10 rat 945 zł
2 raty 4680 zł
1 rata 9000 zł
II stopnia dla absolwentów psychologii Uniwersytetu SWPS
studia stacjonarne
10 rat 935 zł
2 raty 4480 zł
1 rata 8830 zł
II stopnia dla absolwentów psychologii Uniwersytetu SWPS
studia niestacjonarne
10 rat 830 zł
2 raty 3980 zł
1 rata 7840 zł

Biuro Rekrutacji w Warszawie

  • 22 517 96 11, 22 517 96 35
  • rekrutacja@swps.edu.pl
  • ul. Chodakowska 19/31, 03-815 Warszawa
  • Czas pracy (do końca września):
    poniedziałek-piątek: 8.00-20.00
    sobota: 10.00-14.00

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 300 PLN należy uiścić na konto uczelni.

91 1750 1312 1330 0000 0005 3028
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Przy wpłacie należy podać IMIĘ, NAZWISKO i KIERUNEK STUDIÓW.

Absolwenci studiów wyższych Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

  • jest bezzwrotna w przypadku decyzji o zakwalifikowaniu kandydata na studia, a następnie jego rezygnacji z podjęcia studiów,
  • jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów oraz w przypadku rezygnacji kandydata z ubiegania się o przyjęcie na studia przed rozpatrzeniem jego kandydatury przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną,
  • jest zwracana z potrąceniem kosztów administracyjnych w wysokości 100 zł w przypadku wydania przez komisję rekrutacyjną decyzji o nieprzyjęciu kandydata na studia.