logo uswps nazwa 3

Wykładowcy studiów podyplomowych
BIO Anna Talarczyk

 

Anna Talarczyk

 

Profil zawodowy

Menedżer z wieloletnią praktyką w międzynarodowych korporacjach w sektorze usług finansowych. Lider wielu strategicznych projektów związanych z poprawą satysfakcji i lojalności klientów (CEM). Specjalizuje się w projektowaniu unikalnych doświadczeń klientów z firmą i budowaniu zaangażowania pracowników. Posiada bogate doświadczenie w obszarze formułowania i realizacji strategii repozycjonowania marki i zmiany kultury organizacyjnej, w tym uproszczenia komunikacji korporacyjnej. Autorka programów dotyczących optymalizacji komunikacji wewnętrznej, operacyjnej oraz marketingowej. Jako niezależny konsultant współpracuje z organizacjami, które chcą zbudować kulturę klientocentryczną. Prelegentka na konferencjach dotyczących zarządzania doświadczeniami klientów w zakresie prostej komunikacji (Customer Congress, Digital Customer Care, Kongres Badaczy, I CAN Institute).

Absolwentka Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wydziału Neofilologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Ukończyła również Projektowanie usług w School of Form oraz Coaching profesjonalny w Akademii Leona Koźmińskiego.