
dr
Ewa Łabno-Falęcka
Profil zawodowy
Doświadczona menedżerka zarządzająca zintegrowaną komunikacją marketingową (budowanie i strategia marek, data-driven, multi-channel marketing) na poziomie B2B, B2C i non-profit, komunikacją w zakresie zmian i transformacji, działaniami employer branding, ESG, business development i modelowaniem biznesowym. Dzięki międzynarodowemu wykształceniu, umiejętnościom menedżerskim i zaangażowaniu społecznemu realizuje strategiczne cele organizacji, buduje efektywne zespoły, rozwija koncepcje biznesowe i prowadzi procesy lean w organizacjach przechodzących transformację.
Od ponad 20 lat pracuje w branży motoryzacyjnej. Od 2015 koordynuje procesy inwestycyjne dla Mercedesa w Polsce (dyrektor External Affairs marki w Polsce). Jest autorką wielu publikacji biznesowych i branżowych (m.in. w HBR, BRIEF, Forbes Polska, Dziennik Gazeta Prawna etc.) i komentatorką w audycjach dot. Gospodarki i biznesu (m. in. stała komentatorka w programie EKG w radiu TOK FM). Bierze udział w panelach i konferencjach dot. wyzwań gospodarczych, kompetencji przemysłu przyszłości, ESG i digital marketing.
Odznaczona odznaką „Zasłużona dla Transportu RP” (odznaka resortowa Ministerstwa Infrastruktury) i Krzyżem Zasługi na Wstędze Republiki Federalnej Niemiec.