Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Ewa Łabno-Falęcka

dr

Ewa Łabno-Falęcka

 

Profil zawodowy

Doświadczona menedżerka zarządzająca zintegrowaną komunikacją marketingową (budowanie i strategia marek, data-driven, multi-channel marketing) na poziomie B2B, B2C i non-profit, komunikacją w zakresie zmian i transformacji, działaniami employer branding, ESG, business development i modelowaniem biznesowym. Dzięki międzynarodowemu wykształceniu, umiejętnościom menedżerskim i zaangażowaniu społecznemu realizuje strategiczne cele organizacji, buduje efektywne zespoły, rozwija koncepcje biznesowe i prowadzi procesy lean w organizacjach przechodzących transformację.
Od ponad 20 lat pracuje w branży motoryzacyjnej. Od 2015 koordynuje procesy inwestycyjne dla Mercedesa w Polsce (dyrektor External Affairs marki w Polsce). Jest autorką wielu publikacji biznesowych i branżowych (m.in. w HBR, BRIEF, Forbes Polska, Dziennik Gazeta Prawna etc.) i komentatorką w audycjach dot. Gospodarki i biznesu (m. in. stała komentatorka w programie EKG w radiu TOK FM). Bierze udział w panelach i konferencjach dot. wyzwań gospodarczych, kompetencji przemysłu przyszłości, ESG i digital marketing.
Odznaczona odznaką „Zasłużona dla Transportu RP” (odznaka resortowa Ministerstwa Infrastruktury) i Krzyżem Zasługi na Wstędze Republiki Federalnej Niemiec.