Czy można studiować grafikę, nie chcąc zostać grafikiem, a za to z myślą o zbudowaniu własnej marki produktowej? Zapraszamy do obejrzenia prelekcji Adrianny Czerkawskiej, podczas której dowiedzieliśmy się o ścisłej relacji między grafiką a własnym brandem.

Wystąpienie odbyło się w ramach wydarzenia Main Event: Oblicza projektowania zorganizowanego przez Katedrę Grafiki i Strefę Designu Uniwersytetu SWPS.

Jak studiować grafikę, nie chcąc zostać grafikiem

Zróżnicowane kompetencje zdobyte podczas studiowania, dają mnóstwo możliwości do wykorzystania. Połączenie umiejętności z zakresu projektowania graficznego, komunikacji społecznej oraz kreowania marki dają solidne podstawy do stworzenia przemyślnego i spójnego brandu. O tym, jak dziś poza tworzeniem produktu, czerpie się ogromną radość z samodzielnego budowania tożsamości marki opowiedziała Adrianna Czerkawska.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/jak-studiowa%C4%87-grafik%C4%99-nie-chc%C4%85c-zosta%C4%87-grafikiem-adrianna/id1460690724?i=1000441914597
  • https://open.spotify.com/episode/54pDWA0Acr3CZ3GAGcObqk
  • https://soundcloud.com/user-181745606/jak-studiowac-grafike-nie-chcac-zostac-grafikiem-adrianna-czerkawska
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/8c053544-239d-45d4-9849-e038e798a8d7?_lst&catalog=e9425407-77fe-43bc-ab68-1aaeb3ec6033

 

Prelegentka

Adrianna CzerkawskaAdrianna
Czerkawska

absolwentka grafiki na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Zawodowy związek z projektowaniem spowodował, że w swojej pacy poszukuje przemyślanych i funkcjonalnych form, zaś zamiłowanie do obróbki drewna wpajane od najmłodszych lat jest podstawą rzemieślniczej precyzji. Marka, którą stworzyła, specjalizuje się w drewnianych akcesoriach do codziennej pielęgnacji ciała, kontynuując tym samym tradycję polskiego rzemiosła w myśl nowoczesnego wzornictwa.

Artykuły

images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/narracja_wizualna.jpg

Narracje wizualne – Daniel Chmielewski

Świat można objaśniać przez tworzenie komiksów. Odejdziemy jednak od komiksu jako opowiadania jakiejś historii dla…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/jak_wplynac_na_przyszlosc_ostoja-chyzynska.jpg

W jaki sposób TY mógłbyś wpłynąć na przyszłość? – Magdalena Ostoja-Chyżyńska

W jaki sposób moglibyśmy wpływać na przyszłość? Czy każdy z nas może być jak Bill…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/cyrkularne_projektowanie_cyfrowe.jpg

Przyszłość? Cyrkularne produkty cyfrowe! – Monika Sznel

Tracimy świat, który znaliśmy do tej pory. Co powinniśmy zrobić, żeby zminimalizować swój negatywny wpływ…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/SD_v3.jpg

Badania neuronaukowe w projektowa­niu nowych technologii – Anna Kovbasiuk i Leon Ciechanowski

Czy będzie można utworzyć technologię dostosowaną do użytkowników, uwzględniającą różnice indywidualne i demograficzne? Możemy aktywnie…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/jakiej_przyszlosci_chcemy.jpg

Jakiej przyszłości chcemy? A kim jesteśmy, by o tym decydować? – Marcin Piotrowski

Funkcjonujemy w świecie, który nie my tworzyliśmy, ale w którym działamy i za który jesteśmy…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/webinar_ux_myslenie_wizualne_tyrala.jpg

UX i myślenie wizualne – Łukasz Tyrała i Tomasz Skórski

Myślenie wizualne to sposób na sprawne zrozumienie tematów, w których się poruszamy. Pomaga przeprowadzić odpowiednią…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/przyszlosc_ktora_nadeszla.jpg

Dizajn dla przyszłości, która już nadeszła – Dominika Zaremba

Człowiek ma wpływ na zmianę klimatu, dlatego tak ważne jest myślenie ekologiczne. Dominika Zaremba, psycholożka…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/efekty_zaprojektowanej_przyszlosci.jpg

Społeczne efekty zaprojektowanej przyszłości – dr Konrad Maj

Komunikacja między ludźmi stała się powierzchowna, skrótowa i asynchroniczna. Jesteśmy zdekoncentrowani i podlegamy nieustannej kontroli…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/work_from_home.jpg

Czym service design różni się od user experience?

Nie jest łatwo odnaleźć się w gąszczu definicji. Ale spróbujmy. Czym różni się service design…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/praca_z_domu.jpg

Droga UX-owego freelancera – Wojtek Kutyła

A gdyby tak rzucić wszystko i… zostać freelancerem? Pożegnać się z etatem i zacząć pracować…

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „Wiedza ciała”