Czy można studiować grafikę, nie chcąc zostać grafikiem, a za to z myślą o zbudowaniu własnej marki produktowej? Zapraszamy do obejrzenia prelekcji Adrianny Czerkawskiej, podczas której dowiedzieliśmy się o ścisłej relacji między grafiką a własnym brandem.

Wystąpienie odbyło się w ramach wydarzenia Main Event: Oblicza projektowania zorganizowanego przez Katedrę Grafiki i Strefę Designu Uniwersytetu SWPS.

Jak studiować grafikę, nie chcąc zostać grafikiem

Zróżnicowane kompetencje zdobyte podczas studiowania, dają mnóstwo możliwości do wykorzystania. Połączenie umiejętności z zakresu projektowania graficznego, komunikacji społecznej oraz kreowania marki dają solidne podstawy do stworzenia przemyślnego i spójnego brandu. O tym, jak dziś poza tworzeniem produktu, czerpie się ogromną radość z samodzielnego budowania tożsamości marki opowiedziała Adrianna Czerkawska.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/jak-studiowa%C4%87-grafik%C4%99-nie-chc%C4%85c-zosta%C4%87-grafikiem-adrianna/id1460690724?i=1000441914597
  • https://open.spotify.com/episode/54pDWA0Acr3CZ3GAGcObqk
  • https://soundcloud.com/user-181745606/jak-studiowac-grafike-nie-chcac-zostac-grafikiem-adrianna-czerkawska
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/8c053544-239d-45d4-9849-e038e798a8d7?_lst&catalog=e9425407-77fe-43bc-ab68-1aaeb3ec6033

 

Prelegentka

Adrianna CzerkawskaAdrianna
Czerkawska

absolwentka grafiki na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Zawodowy związek z projektowaniem spowodował, że w swojej pacy poszukuje przemyślanych i funkcjonalnych form, zaś zamiłowanie do obróbki drewna wpajane od najmłodszych lat jest podstawą rzemieślniczej precyzji. Marka, którą stworzyła, specjalizuje się w drewnianych akcesoriach do codziennej pielęgnacji ciała, kontynuując tym samym tradycję polskiego rzemiosła w myśl nowoczesnego wzornictwa.

Artykuły

images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/praca_z_domu.jpg

Droga UX-owego freelancera – Wojtek Kutyła

A gdyby tak rzucić wszystko i… zostać freelancerem? Pożegnać się z etatem i zacząć pracować…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/praca_przy_laptopie.jpg

Biznes, UX i technologia – Hubert Anyżewski

Ten związek ma już około 20 lat. Początki wcale nie były sielankowe. Człowiek musiał podporządkowywać…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/webinar_aga_naplocha.jpg

UX i kobiety, czyli kobiety w świecie IT – A. Naplocha i N. Bienias (Zebza)

Kobiety w świecie IT to nie przejęzyczenie. O tym, jak sobie radzą w branży i…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/many_faces_one_person.jpg

Emocje i empatia w projektowaniu UX

Empatia pozwala spojrzeć na świat z perspektywy drugiego człowieka. To może być jednak trudne dla…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/shopping_online.jpg

Jak zoptymalizować biznes. Analityka w e-commerce

Kapryśni i wybredni. Szybko zboczą ze ścieżki zakupowej, gdy będzie zbyt kręta. W e-commerce toczy…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/projektowanie.jpg

Dlaczego warto inwestować w UX

Jak wyróżnić się na rynku pełnym podobnych do siebie usług i produktów? Ceną? Ofertą? To…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/webinar_bielecki.jpg

UX a psychologia – dr M. Bielecki i N. Bienias (Zebza)

Przez lata edukacja projektantów skupiała się przede wszystkim na zagadnieniach formalnych – m.in. na kompozycji,…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/247_studio_11_1.jpg

Grafika, projektowanie, własne studio – 247Studio

„Nie szukamy klientów. Oni znajdują nas sami” – tak na jedno z pytań odpowiadają współwłaściciel…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/praca_projektowa.jpg

Projekt bez badań UX? Może się uda, a może nie

Jakie potrzeby maja użytkownicy i jak możemy je zaspokoić? – to pytanie, na które próbuje…
images/StrefaDesignu19/artykuly/intro/okladka_przemek_debowski.jpg

Projektowanie, książki, wydawnictwo – Przemek Dębowski (Karakter)

„W pierwszym roku zaprojektowałem 6 okładek, w drugim 12, a w kolejnych już po 50.…

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „UX i myślenie wizualne”