Czy można studiować grafikę, nie chcąc zostać grafikiem, a za to z myślą o zbudowaniu własnej marki produktowej? Zapraszamy do obejrzenia prelekcji Adrianny Czerkawskiej, podczas której dowiedzieliśmy się o ścisłej relacji między grafiką a własnym brandem.
Wystąpienie odbyło się w ramach wydarzenia Main Event: Oblicza projektowania zorganizowanego przez Katedrę Grafiki i Strefę Designu Uniwersytetu SWPS.
Jak studiować grafikę, nie chcąc zostać grafikiem
Zróżnicowane kompetencje zdobyte podczas studiowania, dają mnóstwo możliwości do wykorzystania. Połączenie umiejętności z zakresu projektowania graficznego, komunikacji społecznej oraz kreowania marki dają solidne podstawy do stworzenia przemyślnego i spójnego brandu. O tym, jak dziś poza tworzeniem produktu, czerpie się ogromną radość z samodzielnego budowania tożsamości marki opowiedziała Adrianna Czerkawska.
- https://podcasts.apple.com/pl/podcast/jak-studiowa%C4%87-grafik%C4%99-nie-chc%C4%85c-zosta%C4%87-grafikiem-adrianna/id1460690724?i=1000441914597
- https://open.spotify.com/episode/54pDWA0Acr3CZ3GAGcObqk
- https://soundcloud.com/user-181745606/jak-studiowac-grafike-nie-chcac-zostac-grafikiem-adrianna-czerkawska
- https://lectonapp.com/pl/audiobook/8c053544-239d-45d4-9849-e038e798a8d7?_lst&catalog=e9425407-77fe-43bc-ab68-1aaeb3ec6033
Prelegentka
Adrianna
Czerkawska
absolwentka grafiki na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Zawodowy związek z projektowaniem spowodował, że w swojej pacy poszukuje przemyślanych i funkcjonalnych form, zaś zamiłowanie do obróbki drewna wpajane od najmłodszych lat jest podstawą rzemieślniczej precyzji. Marka, którą stworzyła, specjalizuje się w drewnianych akcesoriach do codziennej pielęgnacji ciała, kontynuując tym samym tradycję polskiego rzemiosła w myśl nowoczesnego wzornictwa.