Identyfikacja wizualna marki

  • Identyfikacja wizualna wydarzenia: jak ją zaprojektować? – M. Antczak

    Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy. Organziacja potrzebuje wyróżnienia się oraz identyfikacji – siebie, danego produktu czy wydarzenia.

  • System orientacji wizualnej – czy to coś więcej niż informacja?

    System orientacji wizualnej to już nie tylko tabliczki, strzałki, słupki albo tablice, które nieśmiało chowają się gdzieś za rogiem, ukradkiem wystają z sufitu czy przylegają do ścian. Powszechna naklejka z piktogramem kobiety i mężczyzny kupiona w sklepie papierniczym zostaje zastąpiona eleganckimi, wielkoformatowymi grafikami idealnie wpisującymi się w przestrzeń wnętrza, harmonijnie dopełniając semantykę i estetykę miejsca.

  • Wycena projektów graficznych: jak robić to dobrze?

    Powszechnie mówi się, że dżentelmeni (i damy) nie rozmawiają o pieniądzach, jednak trudno ignorować ten temat. Choć praca projektanta w dużej mierze poświęcona jest rozwiązywaniu problemów i kreacji, nie możemy zapominać o bardziej prozaicznej stronie naszej pracy.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „Strategia w UX. Jak połączyć biznes z projektowaniem UX?”