Logo

  • Jak zaprojektować dobry logotyp

    Logotyp – znak rozpoznawczy firmy. Niepozorny znaczek, który nosi w sobie ogromny ładunek informacji i emocji.

  • Język jako narzędzie projektanta

    Sprawność w posługiwaniu się słowami jest w designie ważna. Prawie tak ważna, jak rysowanie, szkicowanie, robienie modeli.

  • Logo - to tylko wierzchołek góry lodowej

    Nadgryzione jabłko, syrena na zielonym tle czy złote łuki. Przywykliśmy, że charakterystyczne elementy wizualnie identyfikują większość znanych nam produktów czy usług.

  • Wycena projektów graficznych: jak robić to dobrze?

    Powszechnie mówi się, że dżentelmeni (i damy) nie rozmawiają o pieniądzach, jednak trudno ignorować ten temat. Choć praca projektanta w dużej mierze poświęcona jest rozwiązywaniu problemów i kreacji, nie możemy zapominać o bardziej prozaicznej stronie naszej pracy.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „Jak projektowanie może wpływać na zmiany społeczne?”