Projektowanie komunikacji

  • „Just Do It” nie tylko dla sportowców, czyli komunikacja Nike na przestrzeni lat

    Nike można uznać nie tylko za ikonę nowoczesnego sportu, ale także brandingu i komunikacji medialnej. Ten jeden z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych zrewolucjonizował myślenie o marce sportowej i zachęcaniu do aktywności fizycznej.

  • Projektowanie komunikacji od teorii do praktyki - N.Bienias (Zebza) i M.Antczak

    Co to projektowanie komunikacji? Jak można rozumieć pojęcie komunikacji w kontekście designu? Co można zrobić, żeby dana marka odniosła sukces? Te i inne kwestie poruszono podczas webinaru z Mateuszem Antczakiem z Grafiki Uniwersytetu SWPS. Projektowanie komunikacji od teorii do praktyki W trakcie webinaru dowiedzieliśmy się, że w efekcie działania komunikacji codziennie stajemy przed wyborami i naturalnie dokonujemy decyzji projektowych – począwszy od wyboru ubioru, aż po decyzje zakupowe.

  • System orientacji wizualnej – czy to coś więcej niż informacja?

    System orientacji wizualnej to już nie tylko tabliczki, strzałki, słupki albo tablice, które nieśmiało chowają się gdzieś za rogiem, ukradkiem wystają z sufitu czy przylegają do ścian. Powszechna naklejka z piktogramem kobiety i mężczyzny kupiona w sklepie papierniczym zostaje zastąpiona eleganckimi, wielkoformatowymi grafikami idealnie wpisującymi się w przestrzeń wnętrza, harmonijnie dopełniając semantykę i estetykę miejsca.

  • Wizualność reklamy medycznej

    Media bombardują nas reklamami leków czy suplementów diety. Bazując na wytwarzanych i powielanych konstrukcjach wizualnych, producenci próbują nas przekonać, że ich produkt jest cudownym środkiem, który po zażyciu czy zastosowaniu bardzo szybko rozwiąże nasze problemy zdrowotne.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „UX a programowanie – co je łączy, a co dzieli?”