Reklama

  • „Just Do It” nie tylko dla sportowców, czyli komunikacja Nike na przestrzeni lat

    Nike można uznać nie tylko za ikonę nowoczesnego sportu, ale także brandingu i komunikacji medialnej. Ten jeden z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych zrewolucjonizował myślenie o marce sportowej i zachęcaniu do aktywności fizycznej.

  • 5 książek o reklamie – niekoniecznie podręczników

    Co to jest „dobra reklama”? To trudne pytanie. Reklamy trzeba się uczyć z kontekstów, w jakich ona występuje – szukać odpowiedzi na pytania w języku, sposobie komunikacji, kulturze, filmie, sztuce, muzyce, obserwacji ludzi w ich codzienności.

  • Pół sekundy naszej uwagi, czyli jak projektować reklamy

    Czy reklama – zamiast stanowić ciekawy i angażujący przekaz medialny – schlebia tanim gustom? Ile reklam rzeczywiście zapamiętujemy? Jak reklama ma nas przyciągnąć i zainteresować, skoro skupiamy na niej tylko pół sekundy naszej uwagi? Czy reklama to dla nas jedynie przerywnik podczas filmu? O tym, jak projektować przekaz reklamowy, by był ciekawy, angażujący i zaskakujący, pisze dr Mariusz Wszołek z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Jak to jest z reklamą? Ile reklam zobaczyłeś dzisiaj w drodze do pracy czy szkoły? Zapewne odpowiesz, że wiele.

  • Wizualność reklamy medycznej

    Media bombardują nas reklamami leków czy suplementów diety. Bazując na wytwarzanych i powielanych konstrukcjach wizualnych, producenci próbują nas przekonać, że ich produkt jest cudownym środkiem, który po zażyciu czy zastosowaniu bardzo szybko rozwiąże nasze problemy zdrowotne.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia