Myślenie wizualne to z jednej strony proste i brzydkie rysunki i notatki, a z drugiej – wspomaganie myślenia. Dlaczego myślenie wizualne to podstawowe narzędzie pracy projektowej, którego użycie ma największy wpływ na jakość docelowego projektu? Jak zacząć je wykorzystywać i dlaczego warto? Jak myślenie wizualne łączy się z szerszym kontekstem produktów, usług cyfrowych, współpracy w zespołach oraz decyzji, które czasem są ważne i mają wpływ na ludzi? O myśleniu wizualnym, czyli szkicowaniu, jako podstawowym narzędziu pracy projektowej podczas spotkania online rozmawiać będą Tomasz Skórski i Łukasz Tyrała.

19 grudnia 2019 r.
18.00
online

Myśleć wizualnie

Szkice, notatki, rysunki. Trudno im konkurować z narzędziami projektowymi wyposażonymi w lśniące funkcje i algorytmy sztucznej inteligencji, które na filmach promocyjnych obiecują, że projekt zrobi się sam. A jednak. Myślenie wizualne może być wspaniałym środkiem do osiągnięcia naszego celu. To ono otwiera wiele drzwi i uruchamia różne procesy myślowe. Dzięki czemu można szybciej, sprawniej i lepiej projektować.

Gość

258 Natalia BieniasŁukasz
Tyrała

Head of UX & Product Design w Grupie TVN Discovery. Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem produktów i usług cyfrowych. Wykładowca i mentor na Uniwersytecie SWPS w Warszawie i na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. Obecnie odpowiada za zespół UX i projektowania produktów cyfrowych w Grupie TVN Discovery. Wcześniej pracował jako projektant usług, zarządzał wdrożeniem produktów cyfrowych w Miastologii oraz budował zespół UX w VML Poland. Pracował z wieloma markami i instytucjami w Polsce i Europie, zawsze stawiając na pierwszym miejscu potrzeby ludzi, tak, aby technologia działała na ich korzyść, a biznes mógł się dzięki temu zmieniać i rozwijać. I dużo bazgra po papierze.

Prowadzący

Tomasz SkóskiTomasz
Skórski

menedżeger, ekspert User Experience i Product Management z kilkunastoletnim doświadczeniem, specjalizujący się w serwisach e-commerce. Realizuje i wdraża międzynarodowe projekty zarówno dla dużych korporacji, administracji publicznej, jak i dla start-upów. Autor najstarszego polskiego podcastu poświęconego designowi Nie Tylko Design, twórca raportów o branży User Experience i Product Design w Polsce. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych UXD w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu. Prelegent na polskich i międzynarodowych konferencjach specjalistycznych.

Wydarzenia

27. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/strategia_cover.jpg

Strategia w UX. Jak połączyć biznes z projektowaniem UX? – T. Skórski, N. Bienias

05. 11. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/polski-design_cover.jpg

Polski design – jak go wypromować na świecie?

12. 11. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/od_grafika_do_ux_designera.jpg

Od grafika do UX designera

17. 11. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/typografia.jpg

Typografia – jak ją wykorzystać w projektowaniu?

24. 11. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/pitching-w-ux_cover_1175.jpg

Pitching w UX – jak dobrze zaprezentować swój produkt?

Archiwum wydarzeń

22. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/27_WWGU.jpg

27. Wystawa Wrocławskiej Grafiki Użytkowej – WYDARZENIE ODWOŁANE

15. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/badanie-potrzeb-w-ux1175.jpg

Badanie potrzeb w procesie projektowania UX – Ł. Ogrodniczak (Allegro) i Ł. Tyrała

13. 10. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/wycena-projektow_1175.jpg

Wycena projektów graficznych: jak robić to dobrze? – M. Antczak

06. 10. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/ux-offline_cover1175.jpg

UX offline: projektowanie doświadczeń w świecie rzeczywistym – M. Żmijska

21. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/ux_a_programowanie.jpg

UX a programowanie – co je łączy, a co dzieli? – D. Orzeszek (CodersLab)

16. 09. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/jak_dobrze_zaprojektowac_plakat.jpg

Plakat – jak go dobrze zaprojektować? – W. Bielawska i M. Antczak

15. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/psychologia_UX.jpg

Psychologia jako podstawa dobrego UX – Piotr Marszałkowski i Natalia Bienias (Zebza)

08. 09. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/Design-emergency-alice-rawsthorn.jpg

Design Emergency: creativity during pandemic – Alice Rawsthorn

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „Strategia w UX. Jak połączyć biznes z projektowaniem UX?”