Czy projektowanie usług to niewidzialny desing? Jak łączy się ono z komunikacją wizualną/grafiką? Czy edukację powinniśmy traktować jako usługę i świadomie podchodzić do jej tworzenia? Jakie usługi powstają dziś w związku z pandemią koronawirusa?

O strategicznym podejściu do projektowania będą rozmawiać Joanna Burska-KopczykKatedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu oraz Natalia Bienias (Zebza).

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy.

27 maja 2020 r.
18.00
online

Gość

258 Joanna Burska-KopczykJoanna
Burska-Kopczyk

strateżka z powołania, projektantka z wykształcenia. Każde ukończone przez nią studia rozpoczynają się od słowa projektowanie: komunikacji, usług, startupów. Każdy zrealizowany projekt narodził się z pytań: jaki jest problem, kogo dotyczy i jak można go rozwiązać już dziś. Zawodowo pomaga organizacjom kreować marki i usługi. Tworzy i facylituje warsztaty projektowe, prowadzi projekty edukacyjne. W Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu prowadzi zajęcia w zakresie service design, design thinking i badań empirycznych.

Prowadząca

258 Natalia BieniasNatalia
Bienias (Zebza)

projektantka działająca w obszarze digital od 2008 roku. Absolwentka Grafiki na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych i UXD na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Head of Design w Mobee Dick. Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych, software house’ach, startupach, dużych i małych firmach. W codziennej pracy układa, organizuje treści i upraszcza najdziwniejsze interfejsy. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTube poświęcony nauce projektowania i grafice – by Zebza. Realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak: Diebold Nixdorf, Banque Saudi Fransi, Envelo Bank, Sante, OEX Business Services, eSky, MNiSW, Bridgestone. Interesuje się psychologią poznawczą, nowymi technologiami i ich wpływem na nasze życie.

Archiwum wydarzeń

05. 02. 2024
images/ST_Budowanie_unikalnej_marki_czyli_jak_zdobyc_serca_odbiorcow_webinar.jpg

Budowanie unikalnej marki, czyli jak zdobyć serca odbiorców (webinar)

08. 01. 2024
images/SD_Jak_planowac_prace_i_zarzadzac_swoimi_projektami_webinar.jpg

Jak planować pracę i zarządzać swoimi projektami? (webinar)

08. 12. 2023
images/SD_Kreatywnosc_na_zakrecie__zarzadzanie_czasem_i_intuicja_w_projektowaniu_webinar.jpg

Kreatywność na zakręcie – zarządzanie czasem i intuicją w projektowaniu (webinar)

05. 12. 2023
images/SD_Swiateczne_reklamy_czyli_jakie_marki_znajdziemy_pod_choinka_webinar.jpg

Świąteczne reklamy, czyli jakie marki znajdziemy pod choinką? (webinar)

04. 12. 2023
images/SD_Encyklopedia_Tytusa_w_innowacyjnej_formie_-_oczami_projektantow_webinar.jpg

Encyklopedia Tytusa w innowacyjnej formie - oczami projektantów (webinar)

22. 11. 2023
images/SD_Badania_w_projektowaniu_i_wdrazaniu_innowacji__o_czym_pamietac_webinar.jpg

Badania w projektowaniu i wdrażaniu innowacji – o czym pamiętać? (webinar)

20. 11. 2023
images/SD_Etyka_w_projektowaniu__gdzie_sie_konczy_odpowiedzialnosc_projektantow_webinar.jpg

Etyka w projektowaniu – gdzie się kończy odpowiedzialność projektantów? (webinar)

13. 11. 2023
images/SD_Portfolio_projektanta_-_jak_zaciekawic_i_zdobyc_klienta_webinar.jpg

Portfolio projektanta - jak zaciekawić i zdobyć klienta (webinar)

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia