Kluczowym etapem w procesie projektowym jest połączenie strategii biznesowej z projektowaniem UX. Dlaczego jest to tak ważne? Czy UX jest niezbędny do osiągnięcia sukcesu biznesowego? Jak znaleźć wspólny punkt między biznesem a User Experience? Jak projektować usługi? Czym jest Business Model Canvas i jak go używać w ustalaniu strategii UX? W jaki sposób ustalać Value Proposition? Czy są sposoby na dobrze zaprojektowaną ścieżkę konsumenta? O tym wszystkim Natalia Bienias (by Zebza) będzie rozmawiać z Tomaszem Skórskim – Digital Products and Architecture Managerem w firmie Inter Cars S.A., doświadczonym twórcą produktów cyfrowych.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy.

27 października 2020 r.
18.00
online

Gość

258 Tomasz SkórskiTomasz
Skórski

Digital Products and Architecture Manager w firmie Inter Cars S.A. Menedżer i doświadczony twórca produktów cyfrowych specjalizujący się w projektach z obszaru e-commerce. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autor pierwszego i najstarszego polskiego podcastu Nie Tylko Design, poświęconego projektowaniu i cyfrowym produktom, twórca serwisu Praca UX, członek ACM i Design Research Society. Współtwórca raportu branży UX od 2012 r., aktywny uczestnik społeczności User Experience i Product Manager w Polsce. W nielicznych wolnych chwilach biega i nurkuje.

Prowadząca

258 Natalia BieniasNatalia
Bienias (Zebza)

Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTube poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.

Archiwum wydarzeń

05. 02. 2024
images/ST_Budowanie_unikalnej_marki_czyli_jak_zdobyc_serca_odbiorcow_webinar.jpg

Budowanie unikalnej marki, czyli jak zdobyć serca odbiorców (webinar)

08. 01. 2024
images/SD_Jak_planowac_prace_i_zarzadzac_swoimi_projektami_webinar.jpg

Jak planować pracę i zarządzać swoimi projektami? (webinar)

08. 12. 2023
images/SD_Kreatywnosc_na_zakrecie__zarzadzanie_czasem_i_intuicja_w_projektowaniu_webinar.jpg

Kreatywność na zakręcie – zarządzanie czasem i intuicją w projektowaniu (webinar)

05. 12. 2023
images/SD_Swiateczne_reklamy_czyli_jakie_marki_znajdziemy_pod_choinka_webinar.jpg

Świąteczne reklamy, czyli jakie marki znajdziemy pod choinką? (webinar)

04. 12. 2023
images/SD_Encyklopedia_Tytusa_w_innowacyjnej_formie_-_oczami_projektantow_webinar.jpg

Encyklopedia Tytusa w innowacyjnej formie - oczami projektantów (webinar)

22. 11. 2023
images/SD_Badania_w_projektowaniu_i_wdrazaniu_innowacji__o_czym_pamietac_webinar.jpg

Badania w projektowaniu i wdrażaniu innowacji – o czym pamiętać? (webinar)

20. 11. 2023
images/SD_Etyka_w_projektowaniu__gdzie_sie_konczy_odpowiedzialnosc_projektantow_webinar.jpg

Etyka w projektowaniu – gdzie się kończy odpowiedzialność projektantów? (webinar)

13. 11. 2023
images/SD_Portfolio_projektanta_-_jak_zaciekawic_i_zdobyc_klienta_webinar.jpg

Portfolio projektanta - jak zaciekawić i zdobyć klienta (webinar)

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia