Pan Tu Nie Stał to marka, o której słyszał chyba każdy w Polsce. Często zapomniane lub staromodne słowa na koszulkach, lokalna produkcja, sentymentalne nawiązania do lat 80., 90. i designu z tego okresu to charakterystyczne cechy produktów łódzkiej firmy. Co stoi za jej sukcesem? Jak pracuje się nad produktami, które w 100% są produkowane w Polsce? Jak planować strategię sprzedaży, żeby dobrze „szło”? Jak wyróżnić się spośród wielu innych marek? Tzw. dobra robota, ciężka praca i sukces – co to znaczy w branży modowej? O tym wszystkim Agata Bisping porozmawia z twórcą marki Pan Tu Nie StałMaćkiem Lebiedowiczem.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.

21 stycznia 2021 r.
18.00
online

Gość

258 Maciek LebiedowiczMaciek
Lebiedowicz

urodzony w 1982 r. w Zamościu. Już od podstawówki zajmował się głupimi głupotami i durnymi durnotami i tak mu zostało do dzisiaj. Po liceum wyjechał na studia do Łodzi, gdyż słyszał, że są tam dobre imprezy techno. Skończył studia, ale nie te, które powinien. Studia mu się do niczego nie przydały. Maciek całe życie interesował się papierkami, etykietami, drukowanymi detalami i na ich podstawie wraz z żoną Justyną stworzyli firmę Pan Tu Nie Stał. Maciek jest ojcem dwóch synów. Starszy syn czasami mówi, że się wstydzi taty, zwłaszcza jak tata gada głupoty, ale są momenty, gdy jest z niego dumny.

Prowadząca

258 Agata BispingAgata
Bisping

pomysłodawca i producent konferencji Element Urban Talks. Producent wystaw i wydarzeń kulturalnych poświęconych designowi i architekturze. Współpracuje m.in. z Instytutem Adama Mickiewicza, Mamy Projekt, Fundacją Piękna Polska.

Termin i kontakt

21 stycznia 2021 r., godz. 18.00
spotkanie online

Marta Jakubczak 
e-mail: strefadesignu@swps.edu.pl

 

Wydarzenia

18. 01. 2021
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/projektowanie-wrazliwosci-02.jpg

Projektowanie wrażliwości. Jak połączyć grafikę z edukacją?

21. 01. 2021
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/biznes-w-branzy-modowej-02.jpg

Moda na vintage – o biznesie w branży kreatywnej

29. 01. 2021
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/edukacja-w-branzy-kreatywnej.jpg

Edukacja w branży kreatywnej. Czy można ją zaprojektować?

Archiwum wydarzeń

14. 01. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/grafika_portfolio.jpg

Grafika: Portfolio 2021. Design widziany oczami studentów grafiki

16. 12. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/wplyw-projektowania-na-zmysly_1175.jpg

Wpływ projektowania na zmysły człowieka

10. 12. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/projektowanie-przyszlosci-skalska-kolodziej02.jpg

Projektowanie przyszłości – na czym polega i dlaczego warto to robić?

08. 12. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/projektowanie-zmian-spolecznych_cover1175.jpg

Jak projektowanie może wpływać na zmiany społeczne?

24. 11. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/pitching-w-ux_cover_1175.jpg

Pitching w UX – jak dobrze zaprezentować swój produkt?

17. 11. 2020
images/StrefaDesignu19wydarzeniainto/typografia.jpg

Typografia – jak ją wykorzystać w projektowaniu?

12. 11. 2020
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/od_grafika_do_ux_designera.jpg

Od grafika do UX designera

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia

Zapraszamy na webinar „Projektowanie wrażliwości. Jak połączyć grafikę z edukacją?”