logo

logo uswps nazwa 3

Rozmowy Kulturalne

TikTok: współczesny fenomen czy chwilowa moda? – J. Biel, M. Zmaczyńska

TikTok – dla jednych odkrycie ostatnich lat, dla innych dowód na to, że ludzkość skręciła w złą stronę. Choć roczniki pamiętające jeszcze gumy turbo z niechęcią patrzą na tę aplikację, jedno jest pewne – ci, którzy dadzą jej szansę, szybko przepadają i godzinami oglądają kilkusekundowe filmiki. Jak to się stało, że TikTok tak szybko zdobył ogromną popularność? Dlaczego rozkochali się w nim nie tylko młodzi ludzie, ale również specjaliści od marketingu? Czy pomimo takiego sukcesu, czeka go (jakakolwiek) przyszłość? Jaki wpływ na aplikację mają ostatnie problemy związane z gromadzeniem danych? Czy rzeczywiście możemy spodziewać się całkowitej delegalizacji i upadku TikToka?

O tym wszystkim rozmawiają Jakub Biel – specjalista od nieszablonowych reklam, oraz Małgorzata Zmaczyńska – autorka podcastu Zmacznego.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/tiktok-wsp%C3%B3%C5%82czesny-fenomen-czy-chwilowa-moda-jakub/id1486199502?i=1000487298913
  • https://open.spotify.com/episode/6W1VzLmB6J8wbCUt30q8Bu
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/a8f70a6c-d00a-401e-a4bd-98e5645513f0?_lst

 

258 Jakub Biel

Jakub Biel
gość

Specjalista od nieszablonowych reklam. Od kilku lat odpowiada za PR i komunikację w x-kom, dla którego przeprowadził kampanie na PornHubie, Tinderze, a nawet w Telegazecie. Po udanym wprowadzeniu marki na TikToka (ponad 2,5 mln polubień) wydał kurs TikTok od podstaw.

 

258 Małgorzata Zmaczyńska

Małgorzata Zmaczyńska
prowadząca

Jej supermocą jest mówienie. Nagrywała podcasty, zanim to było modne – Podcast RADIOaktywny oraz Zmacznego. Redaktor naczelna „SHEro” – magazynu pisanego przez dziewczyny i przede wszystkim dla dziewczyn. Kręci ją motoryzacja, nieznane historie związane z jedzeniem, psychologia i przekręty na Wall Street.

 

kanały

zobacz też

strefa psyche strefa designu strefa zarzadzania strefa prawa logostrefa kultur logo