Człowiek 3.0 jest szybki, wielozadaniowy, elastyczny. Skupiony na swoim rozwoju osobistym. Chce być oryginalny i wyjątkowy. Po prostu offowy. Informacje o sobie czerpie z mediów społecznościowych i na ich podstawie buduje tożsamość. Grono wirtualnych znajomych utwierdza go w przekonaniu, że tak należy trzymać. Jest wolny, niezależny i... szczęśliwy? Czy na pewno? Może w dążeniu do osiągnięcia szczęścia za wszelką cenę kryje się pułapka, a gorączkowe szukanie gotowych recept na nie u guru rozwoju osobistego to zaklęty krąg? Jak zatem sprostać oczekiwaniom współczesnego świata, zachowując przy tym stabilność i wewnętrzny spokój?

O poszukiwaniu własnej tożsamości, budowaniu marki personalnej w internecie oraz zdrowym dystansie do nowinek z zakresu rozwoju osobistego opowiada Bruno Żółtowski, psycholog biznesu, trener, coach.

„Kim jestem?”, „Jaki jestem?” – w istocie są to pytania o tożsamość, które stawiamy sobie od zawsze. Od niedawna natomiast odpowiedzi na nie poszukujemy w mediach społecznościowych, wierząc, że są one wiernym odbiciem rzeczywistości. Albo podczas sesji rozwoju osobistego, gdzie jesteśmy utwierdzani w mylnym przekonaniu o własnej wszechmocy i wyjątkowości. 

Jak budować swoją tożsamość w świecie Web 3.0 – zdominowanym przez nowe technologie, na rzecz których zrzekamy się sprawczości i decyzyjności? Czy podejmowane przez nas próby odróżnienia się od innych nie prowadzą w rzeczywistości do ujednolicenia? Kim jest „ćpun rozwojowy” i jak nim nie zostać? Podczas wykładu Bruno Żółtowski nie daje gotowych recept na szczęście, podpowiada jednak, jak zachować wewnętrzny spokój w pędzącym współczesnym świecie, a przy okazji rozkłada na czynniki pierwsze popularne mity, którymi karmi się nowoczesny człowiek.

 

Prelegent

mgr Bruno Żółtowski – psycholog biznesu, trener, coach. Pracuje głównie z managerami, zarówno indywidualnie, jak i w grupie. Uczy nowych kompetencji, wspiera w podejmowaniu decyzji, pomaga wprowadzać zmiany. Pracuje dla międzynarodowych korporacji, prowadząc sesje coachingowe dla dyrektorów, managerów i specjalistów, a także jako asesor w procesach ACDC. Wykorzystuje doświadczenia zawodowe zdobyte w pracy psychologa, trenera biznesu, wykładowcy i przedsiębiorcy, co pomaga mu syntetyzować wiedzę i skuteczniej rozumieć problemy klientów. Przeprowadził 12 000 godzin szkoleń oraz ponad 2000 godzin sesji coachingowych. Współtworzył ogólnopolską firmę edukacyjną, która z kilkuosobowej grupy rozwinęła się w ponad stuosobową organizację. Szkolił trenerów i superwizował ich pracę, był odpowiedzialny za proces doboru, przygotowanie i monitoring zespołu trenerskiego.

Artykuły

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa zarzadznia logo 05 logo white kopia logo white kopia