hr award color

logo uswps nazwa 3

Strefa Psyche

Nasze wyobrażenie o kosmicznych misjach zostało w dużej mierze ukształtowane przez filmy gatunku science-fiction. Połyskujące bielą wnętrza, pełne opływowych kształtów pomieszczenia, wypełnione po brzegi gadżetami i sprzętem hi-tech. Filmy te nie zawsze są blisko owego science, a nauka raczej wymyka się w nich spod kontroli. Jak zatem wygląda to naprawdę? Czy faktycznie kosmonauci przebywają w sterylnych wizualnie pomieszczeniach? W jaki sposób zachowuje się człowiek, gdy traci z pola widzenia Ziemię i nieprędko może na nią wrócić? Co może negatywnie wpłynąć na nastrój i morale załogi? Czy w kosmosie możemy zapewnić człowiekowi podstawowe środki do zaspokojenia jego potrzeb?

Na te i wiele innych pytań będzie można uzyskać odpowiedź podczas wykładu Jakuba Falacińskiego – psychologa i wynalazcy, specjalizującego się w obszarze psychologii kosmicznej oraz psychologii izolowanych grup zadaniowych - który opowie o przeprowadzanych badaniach i analogowej misji na Marsa.

Już 18 września zapraszamy na spotkanie w ramach Strefy Psyche Ekstra na Uniwersytet SWPS w Poznaniu. Wstęp wolny. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy

Wykład

Analogowa misja EXO.17 w Mars Sesert Research Station w USA – case study

Celem wykładu jest zapoznanie słuchaczy z ideą, sposobami realizacji misji analogowych oraz ich wpływem na kształtowanie misji kosmicznych. Podczas wykładu omówimy proces realizacji misji w habitacie Mars Desert Research Station w amerykańskim Utah. Opowiemy o efektach naszych badań psychologicznych, czyli jak zachowuje się człowiek w nietypowych, izolowanych warunkach z trudnymi zadaniami. Omówimy testowanie różnego typu rozwiązań technologicznych, które prowadziliśmy w habitacie Mars Desert Research Station w amerykańskim Utah.

Nasza analogowa misja, była bowiem symulacją maksymalnie zbliżoną do załogowej wyprawy na Marsa. Podczas wyprawy używaliśmy analogicznego sprzętu, wykonywaliśmy analogiczne czynności i korzystaliśmy z analogicznych procedur. I co ważne, pracowaliśmy w terenie, którego krajobraz do złudzenia przypomina marsjański, niewiele różniąc się także pod względem geologicznym. Dzięki temu mogliśmy sprawić co działa dobrze, a co wymaga ulepszenia.

Warto podkreślić, że o ile większość misji analogowych skupia się wyłącznie na realizacji celów naukowych, o tyle w EXO.17 nacisk kładziemy na zwiększenie użyteczności prototypów, aby potem mogły zaistnieć na rynku komercyjnym. To, co testowane w kosmosie, doskonale sprawdza się bowiem tu, na ziemi, choćby w medycynie czy obronności.

Prowadzący

falaciński

Jakub Falaciński - Fundator Fundacji EXORiON. Psycholog i wynalazca, specjalizujący się w obszarze psychologii kosmicznej oraz psychologii  izolowanych grup zadaniowych ( I C E).W  latach 2011 -2015 utworzył i zarządzał Kołem Naukowym Psychologii Lotniczej i Kosmicznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. W roku 2015 uczestniczył w analogowej symulacji marsjańskiej AMADEE-15 , organizowanej przez Austrian Space Forum (OeWF), gdzie testował swój wynalazek – prysznic mgłowy FOG dla astronautów. Pomysłodawca oraz współorganizator misji EXO.17 w marcu 2017 w bazie MDRS.

{ BreezingForms : StrefaPsyche_18092017_Poznan }

Termin i miejsce 

18 września, godz. 17.00-18.30, sala 001
Uniwersytet SWPS
Wydział Zamiejscowy w Poznaniu 
ul. gen. T. Kutrzeby 10

Kontakt

Agnieszka Lewicka
Koordynator Strefy Psyche w Poznaniu
tel. 785 202 583
e-mail: strefapsyche.poznan@swps.edu.pl

Drukuj

Co sprawia, że jedni są bardziej skuteczni w działaniu, a inni mniej? Dlaczego dbamy o swoje ciało, dobrze się odżywiamy, uprawiamy sport a często całkowicie zapominamy o swojej psychice? Czym jest zdarzenie traumatyczne i w jaki sposób burzy obraz świata jako bezpiecznego i przewidywalnego? Czy kryzys ma sens i może przynieść pozytywne konsekwencje? Czy przegrana, utracona okazja może być dobrym bodźcem do dalszego działania, by zrealizować cel czy marzenie? Dlaczego zaczynamy dzień od Facebooka i kiedy mówimy o nadużywaniu czegoś a kiedy o uzależnieniu? Jak działać efektywnie w obliczu presji i zmęczenia i czy to w ogóle możliwe? Czy wraz ze zmianą emocjonalnych potrzeb człowieka powinna iść zmiana wnętrza, w którym się przebywa i funkcjonuje?

Na te i wiele innych pytań będzie można uzyskać odpowiedź podczas specjalnej Strefy Psyche Ekstra, skierowanej głównie do absolwentów Uniwersytetu SWPS. Już 9 września na pytania uczestników podczas wykładu i szeregu warsztatów odpowiadać będą naukowcy, eksperci i praktycy z Uniwersytetu SWPS. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Projekt Strefa Psyche jest dofinansowany ze  środków MNiSW.

Harmonogram

Wykład

Czy można zapomnieć traumę? O PTSD, psychoterapii i badaniach, czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale boicie się zapytać

Doświadczając wydarzeń traumatycznych przeżywamy szok, którego objawy można nazwać „ostrą reakcją na stres”. Badania kliniczne nad skutecznością leczenia PTSD (tj. zespół stresu pourazowego) u ofiar wypadków komunikacyjnych metodami psychoterapii poznawczo-behawioralnej, farmakoterapii i leczenia skojarzonego (programy TRAKT, www.wypadki-drogowe.pl) dostarczyły danych wzbogacających istniejący stan wiedzy.

Dzięki badaniom wiemy znacznie więcej na temat psychopatologii, współczesnych metod leczenia PTSD, temperamentalnych predyktorów skuteczności terapii i zmian zachodzących w trakcie leczenia. Terapia PTSD jest często wyzwaniem dla pacjenta i terapeuty, a wyniki badań mogą obalić wiele mitów i pomóc w podjęciu decyzji o rozpoczęciu terapii.

258 agnieszka popiel v2

dr med. Agnieszka Popiel

Psychiatra, psychoterapeuta (PTTPB, SITCC, EABCT), superwizor psychoterapii (PTTPB), wykładowca Uniwersytetu SWPS. Członkini Working Group on Training w European Association for Behavioural and Cognitive Therapies. Adiunkt w Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Prowadzi badania nad skutecznością psychoterapii poznawczo-behawioralnej (programy TRAKT w ramach badań nad PTSD kierowanych przez prof. B. Zawadzkiego (UW).
Kieruje podyplomową Szkołą Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS (Warszawa, Sopot, Poznań, Wrocław, Katowice, Rzeszów)Inicjatorka powstania i współzałożycielka Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), Od wielu lat zajmują się psychoterapią poznawczo-behawioralną w praktyce klinicznej, badawczej, działalności organizacyjnej i dydaktycznej. Współautorka, razem z dr Ewą Pragłowską, podręcznika „Psychoterapia poznawczo-behawioralna teoria i praktyka" oraz "Superwizja w psychoterapii poznawczo-behawioralnej".

258 ewa praglowska

dr n. hum. Ewa Pragłowska

Specjalista psychologii klinicznej, psychoterapeuta (PTTPB i PTP, SITCC, EABCT) i superwizor psychoterapii (PTTPB), wykładowca Uniwersytetu SWPS. Przez wiele lat pracowała naukowo i klinicznie w Oddziale Chorób Afektywnych II Kliniki Psychiatrycznej Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, obecnie współpracuje w programach TRAKT i PTSD:D-T-P w badaniach nad skutecznością terapii. Autorka kilkudziesięciu prac badawczych, publikacji z zakresu problematyki zaburzeń afektywnych, terapii poznawczo-behawioralnej w tym razem z dr Agnieszką Popiel współautorka pierwszego polskiego podręcznika terapii poznawczo-behawioralnej pt. „Psychoterapia poznawczo-behawioralna teoria i praktyka". Współredaktorka podręcznika "Superwizja w psychoterapii poznawczo-behawioralnej". Kieruje podyplomową Szkołą Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS (Warszawa, Sopot, Poznań, Wrocław, Katowice, Rzeszów) i studiami Uniwersytetu SWPS w superwizji psychoterapii poznawczo-behawioralnej; autorki podręczników "Psychoterapia poznawczo-behawioralna.Teoria i praktyka", oraz "Superwizja w psychoterapii". W ramach programów TRAKT (www.wypadki-drogowe.pl) prowadzą terapię PTSD i badania nad skutecznością psychoterapii.

Opisy warsztatów

Co wpływa na osobistą skuteczność działania - co ją wzmacnia a co osłabia?

Każdy z nas charakteryzuje się pewną skutecznością w działaniu. Co sprawia, że jedni z nas są bardziej skuteczni a inni mniej? Jakie zachowania, jakie umiejętności i jakie cechy wzmacniają a jakie osłabiają naszą skuteczność, efektywność działania? Nad czym konkretnie warto popracować aby ją wzmocnić ?. To pytania, na które poszukamy odpowiedzi podczas naszych warsztatów.

dr Mirosława Anna Leopold - psycholog rozwojowy i coach, wykładowca Uniwersytetu SWPS. Ukończyła studia psychologiczne na UAM w Poznaniu oraz Podyplomowe Studia Coachingu na Uniwersytecie SWPS. Przez kilkanaście lat pracowała na stanowisku adiunkta w Instytucie Psychologii UAM oraz współpracowała z organizacjami prowadząc szkolenia z zakresu kompetencji miękkich. Obecnie jest wykładowcą na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychologia oraz na Studiach Coachingu w Poznaniu, Sopocie, Wrocławiu, gdzie prowadzi zajęcia z praktyki coachingowej oraz warsztaty i wykłady z przedmiotów psychologicznych. Jako coach wspiera klientów we wprowadzaniu zmian zarówno w pracy zawodowej jak i życiu osobistym, w rozwoju kompetencji i zwiększaniu efektywności działań. Jest kierownikiem merytorycznym portalu społecznościowego Coachingroom.pl.

Czy dbasz o swoje zdrowie psychiczne tak jak o ciało?

Współczesne trendy pokazują, że coraz częściej dbamy o zdrowy styl życia. Rozważniej dobieramy produkty spożywcze, staramy się regularnie odżywiać, a kluby fitness przeżywają prawdziwe oblężenie. Dlaczego jednak dbając o ciało, zapominamy całkowicie o swojej psychice. Podczas zajęć warsztatowych porozmawiamy o tym, jaki wpływ na nasze ciało ma psychika i czym właściwie jest zdrowie psychiczne? Poruszę problematykę związaną ze stresem w życiu i zaprezentuję metody unikania go. Wyjaśnię także dlaczego ważna jest relacja z innymi dla zachowania zdrowia psychicznego i jak należy dbać o własną „zdrową głowę”.
Dominika Kolasińska-Szkutnik - psycholog, certyfikowany psychoterapeuta Gestalt, trener. Od 7 lat prowadzi prywatną praktykę psychoterapeutyczną. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w ośrodku leczenia uzależnień, na oddziałach psychiatrycznych dla osób dorosłych oraz prowadząc zajęcia dydaktyczne i szkolenia z zakresu psychologii klinicznej oraz psychologii społecznej. Jej zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół problematyki uzależnień, psychologii w medycynie (w szczególności psychodermatologii) oraz psychologii stresu.

Co Cię nie zabije to Cię wzmocni? Czy kryzys faktycznie ma sens?

Kryzysy życiowe, są większe lub mniejsze, ale nie omijają nikogo. Powodują cierpienie, ale czy mogą również mieć pozytywne konsekwencje? Przynieść korzyści? Jakie interwencje psychologiczne mogą pomóc w powrocie do równowagi? Co mówią badania psychologiczne i jak wiedzę stosować, żeby wzrastać po kryzysie? Nad tymi pytaniami zastanowimy się już 9 września podczas zajęć warsztatowych.
Magdalena Szymczak – psycholog, psychoterapeuta, zawodowo związana z Ośrodkiem Interwencji Kryzysowej oraz Ośrodkiem Pomocy dla Osób Pokrzywdzonych Przestępstwem. Pracuje z osobami w kryzysie psychicznym, prowadzi psychoterapię indywidualną w podejściu integratywnym.

Kiedy zaczyna się uzależnienie?

Karen Horney jako pierwsza opisała mechanizm obronny uwalniający człowieka od przeżywania lęku jakim było „odurzanie się” – nie tylko narkotykami czy alkoholem, ale także pracą, kontaktami towarzyskimi, seksem oraz zakupami. Obecnie coraz częściej nie wyobrażamy sobie wyjścia z domu bez telefonu, a wakacje bez Internetu jawią się nam jak ekscentryczna zachcianka. Podczas zajęć warsztatowych porozmawiamy o tym, kiedy zaczyna się uzależnienie i dlaczego się uzależniamy. Jak jest różnica między nadużywaniem a uzależnieniem? Czy o uzależnieniu mówimy w kategoriach choroby czy kryzysu? Wreszcie jak przekonać daną osobę, by czegoś nie robiła i zmieniła swoje życie?

Marek Goworek - pedagog, profilaktyk, certyfikowany specjalista terapii uzależnień (KBds.PN). Od ponad 10 lat zajmuje się profilaktyką osób zagrożonych społecznie, współpracując w tym obszarze min. Z gminami na terenie Wielkopolski, uczniami, sądami, kuratorami oraz nauczycielami. Od 8 lat jest kierownikiem ds. merytorycznych ośrodka terapii uzależnień w Wielkopolsce, gdzie odpowiada za program placówki oraz nadzór kadry terapeutycznej. Prywatnie pasjonuje się biegami długodystansowymi oraz górami.

O motywacji po stracie lub przegranej, czyli w poszukiwaniu rezerw w działaniu i rozwoju własnym

Warsztat dotyczyć będzie sztuki motywacji. Podczas zajęć skupimy się przede wszystkim na sytuacjach, które postrzegamy jako stratę, kryzys czy utraconą okazję. Podpowiem także, w jaki sposób budować na nich doświadczenie i dostrzec korzyści, jakie te sytuacje ze sobą niosą. Korzystając z doświadczeń, sposobów i systemów, jakie stosują sportowcy uczestnicy warsztatu - analizując własne przykłady - będą mieli okazję poszukać rozwiązań, które także w kryzysie pomogą im dostrzec motywację. Zajęcia będą skoncentrowane na kwestii postrzegania sytuacji trudnych oraz rozwoju i budowaniu motywacji.

dr Marcin Kochanowski – psycholog, wykładowca Uniwersytetu SWPS. Doktor Uniwersytetu Gdańskiego, magister psychologii Uniwersytetu Łódzkiego, certyfikowany psycholog sportowy. Uczestnik szkolenia z zakresu „Psychologii w sporcie cz. 3” oraz konferencji Trenerów Szkolenia Olimpijskiego „Pekin 2008”. Od kilku lat współpracuje z zawodnikami. Jest psychologiem sportowym w Szkole Mistrzostwa Sportowego im. K. Górskiego w Łodzi. Współpracował m.in. z zespołem – reprezentacją Polski mężczyzn w piłce ręcznej w latach 2006-2008, reprezentacją Polski w koszykówce na wózkach, młodzieżową reprezentacją Polski kobiet i mężczyzn w piłce ręcznej. Posiada duże doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów.

Efektywność podczas pracy zespołowej – na przykładzie wybitnych polskich filmowców

Dużo czerpiemy od znanych biznesmenów, podziwiamy dokonania sportowców, którzy przekraczają granice swojej wytrzymałości. Czy jednak wiemy w jaki sposób pracować w grupie, nad jednym projektem, po 14 godzin dziennie i zachować efektywność? Czy można wówczas być ciągle kreatywnym przy jednoczesnej dobrej współpracy z zespołem? Jak działać w obliczu presji, pomimo zmęczenia, znudzenia czy rosnącej frustracji? Czy efektywności możemy nauczyć się od wybitnych polskich twórców filmowych? Jakimi technikami posługują się, w swojej codziennej pracy, aby skutecznie realizować zamierzone cele zawodowe w dość nietypowym zadaniu, jakim jest stworzenie filmu. Podczas warsztatu zaprezentowane zostaną przykładowe techniki pracy z grupą (na przykładzie filmowców), które można płynnie wykorzystywać w swojej codziennej praktyce zawodowej. Spotkanie zostanie wzbogacone o wiedzę ujętą w książce „Psychologia osiągnięć dla twórców filmowych”. Zaprezentuję także i krótko omówię wypowiedzi topowych polskich reżyserów, aktorów, operatorów czy montażystów.

Aleksandra Zienowicz-Wielebska – dyplomowany psycholog pracujący w branży sportowej i filmowej. Absolwentka psychologii klinicznej w Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz studiów podyplomowych Psychologia w sporcie pozytywnym na sopockim wydziale Uniwersytetu SWPS. Członek Zespołu Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Certyfikowany Psycholog Sportu II Klasy Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz rekomendowany Psycholog Polskiego Komitetu Olimpijskiego (2015 r., 2017 r.). Od 2014 r. związana z kadrą narodową seniorów w gimnastyce sportowej, od 2015 r. z kadrą narodową gimnastyki artystycznej. Współpracuje z zawodnikami dyscyplin indywidualnych (głównie gimnastyka sportowa, artystyczna oraz sporty walki) oraz drużynowych (głównie koszykówka oraz piłka ręczna). Współtwórczyni projektu „Psychologia osiągnięć dla twórców filmowych”. Współpracuje z Gdyńską Szkołą Filmową, z którą realizuje badania oraz wdraża psychologię w świat filmu. Na zlecenie Wydawnictwa Wojciech Marzec, we współpracy z Ewą Serwotką, napisała książkę „Psychologia osiągnięć dla twórców filmowych”. Wiceprezes Fundacji Sportu Pozytywnego, gdzie współprowadzi projekty takie jak: „Pozytywny Rozwój w Gdyni i poprzez Gdynię”(program treningu mentalnego dla szkół podstawowych) oraz „Wspieraj i Wygrywaj – Sport Pozytywny w Gdyni”(projekt realizowany z Gdyńskim Centrum Sportu, skierowany do trenerów, zawodników oraz rodziców). W ramach działań Fundacji od 2014 r. współorganizuje Sympozjum Sportu Pozytywnego.

Aranżacja wnętrz a potrzeby współczesnego człowieka

Sposób naszego życia nieustannie się zmienia. W ślad za tym zmieniają się i trendy w projektowaniu wnętrz. Inne rzeczy zaczynają być dla nas ważne, bo nieustannie ewoluują nasze potrzeby. W czasie warsztatu zaprezentowany zostanie schemat procesu projektowego opartego na dobrze przemyslanym briefie, obejmującym fizyczne i emocjonalne potrzeby współczesnego człowieka. Praca warsztatowa obejmuje tworzenie person, zbieranie inspiracji, prace ze zdjęciami, wzornikami, wzornikami kolorystycznymi i teksturami. Efektem całej pracy będzie moodboard inspiracyjny.

Małgorzata Bernady - projektantka tkanin i tekstyliów, wysokiej klasy specjalistka w zakresie projektów wnętrz ze szczególnym naciskiem na realizacje tekstylne, pracuje dla firm dekoracyjnych i producentów mebli tapicerowanych m.in.: ARIS Concept, ISTE, Linden, NOTI, VOX. P rowadzi autorskie warsztaty i szkolenia dla dzieci i dorosłych z zakresu tkanin, tekstyliów i dekoracji.

Pierwszeństwo dla absolwentów Uniwersytetu SWPS

Strefa Psyche, która odbędzie się 9 września skierowana jest przede wszystkim do absolwentów Uniwersytetu SWPS, dlatego też mają oni pierwszeństwo zapisu na poszczególne wydarzenia. Osoby, które są zainteresowane udziałem i zapiszą się na wykład lub warsztaty otrzymają od nas potwierdzenie możliwości wzięcia udziału po 31 sierpnia.

{ BreezingForms : StrefaPsyche_09092017_Poznan }

Termin i miejsce

9 września 2017 r.
Uniwersytet SWPS
Wydział Zamiejscowy w Poznaniu
ul. gen. T. Kutrzeby 10

Kontakt

Katarzyna Kwaśnik
tel. 61 27 11 217
e-mail: strefapsyche.poznan@swps.edu.pl

Drukuj

Pracodawcy zatrudniając nowego pracownika, starają się, by pasował do zespołu, był podobny do pozostałych, np. pod względem wieku, określonych cech czy wartości. Dlaczego jednak szukamy owej jednorodności, skoro wiemy, że zróżnicowany zespół jest bardziej kreatywny i efektywny? Czy warto budować zespoły różnopokoleniowe, w którym pokolenie Baby Boomers będzie pracowało z pokoleniem X i Milenialsami? Jak wówczas nimi zarządzać i przeciwdziałać konfliktom? Wreszcie z jakimi problemami borykają się liderzy współczesnych firm?

Na te i wiele innych pytań będzie można uzyskać odpowiedź podczas wykładu „Siła różnorodnych zespołów”, który poprowadzi dr Joanna Heidtman – psycholog i socjolog, konsultant biznesu, trener i coach. Spotkanie w ramach Strefy Psyche odbędzie się 5 września na Uniwersytecie SWPS w  Poznaniu. Wstęp wolny! Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy

Projekt Strefa Psyche jest dofinansowany z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Wykład

SIŁA RÓŻNORODNYCH ZESPOŁÓW

Z badań, ale i z wielu doświadczeń wiemy, że różnorodne (heterogeniczne) zespoły mogą być efektywniejsze, bardziej kreatywne i często szybciej się uczą niż zespoły homogeniczne. Doceniamy wartość różnorodności, ale czy aby nie jedynie teoretycznie?

Dlaczego czasem szukamy w zespołach jednorodności, choć wiemy, że różnorodność może przynieść lepsze efekty pracy i uczenia się? Jak „zarządzać” różnorodnością, aby nie uzyskać jedynie sporów, chaosu i obniżenia efektywności - na przykład na skutek silnych konfliktów?

Jaki powinien być lider zespołu różnorodnego w porównaniu z szefem zespołów „tradycyjnych”, pracujących długoterminowo i w podobnym składzie? Jak radzić sobie z różnorodnością pokoleniową i czy rzeczywiście przedstawiciel „pokolenia Z” musi być urodzony po 2000 roku?

Jak działają we współczesnych organizacjach struktury takie jak heterarchie i holokracje i czy średniowieczne gildie mają także swój nowoczesny odpowiednik w zespołach i organizacjach?

Zmierzyma się z powyższą problematyką podczas naszego wykładu.

Termin i miejsce

5 września, godz. 17.00-18.30, sala 001
Uniwersytet SWPS w Poznaniu
ul. gen. T. Kutrzeby 10

258 joanna heidtman

O prelegentce

dr Joanna Heidtman – psycholog, socjolog, konsultant biznesu, trener i coach. Wiedzę i doświadczenie zdobywała min. w University of South Carolina i Cornell University w USA. W Pracowni Procesów Grupowych w IS UJ prowadziła przez 14 lat badania dotyczące konfliktów i dynamiki grupowej. Współzarządzający w firmie Heidtman & Piasecki, współzałożyciel Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego, adiunkt w Wyższej szkole Europejskiej im. Tishnera oraz wykładowca na studiach podyplomowych SWPS w Warszawie. Prowadzi zajęcia z psychologii społecznej, przywództwa i dynamiki grup. Realizuje projekty doradcze i rozwojowe. Jest autorką książek poświęconych problematyce pracy zespołowej, efektywności osobistej, efektywnemu działaniu nowoczesnych organizacji: “Procesy grupowe – perspektywa socjologiczna” (Wyd. Scholar), “W zgodzie ze sobą, w zgodzie z innymi” Wyd. Emka), „SENSOTWÓRCZOŚĆ. 7 sposób tworzenia wartości w zespole i w organizacji” Wyd. MTBiznes). www.busienessdoctors.pl

ZGŁOSZENIA

Kontakt

Katarzyna Kwaśnik
tel. 61 27 11 217
e-mail: strefapsyche.poznan@swps.edu.pl

Jak wziąć udział?

Aby wziąć udział w wybranych spotkaniach, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. 

{ BreezingForms : StrefaPsyche_06092017_Poznan }

Drukuj

Najbliższe wydarzenia

Miłość letnią porą

18-08-2017 Gdynia

Pod wpływem słońca wyzwalają się endorfiny. Dodatkowo na wakacjach więcej się ruszamy i jesteśmy zrelaksowani, w związku z czym poziom hormonu szczęścia znacznie wzrasta. Czy fak...

Weź udział

W różnorodności siła

05-09-2017 Poznań

Pracodawcy zatrudniając nowego pracownika, starają się, by pasował do zespołu, był podobny do pozostałych, np. pod względem wieku, określonych cech czy wartości. Dlaczego jednak ...

Weź udział

Strefa Psyche dla absolwentów

09-09-2017 Poznań

Co sprawia, że jedni są bardziej skuteczni w działaniu, a inni mniej? Dlaczego dbamy o swoje ciało, dobrze się odżywiamy, uprawiamy sport a często całkowicie zapominamy o swojej ...

Weź udział

Strefa Psyche dla absolwentów

09-09-2017 Warszawa

Jak postrzegamy siebie i innych? W jaki sposób odczytujemy czy ktoś jest nastawiony do nas wrogo czy przyjaźnie? W jaki sposób wzmacniać autorytet menadżera? Jak mentoring może w...

Weź udział

Strefa Psyche dla absolwentów

09-09-2017 Wrocław

Co zrobić, gdy w naszej pogoni za doskonałością zaczynamy wytyczać sobie i innym nierealistyczne cele, bez pozostawienia miejsca na błędy. Czy bycie perfekcjonistą poprawia jakoś...

Weź udział

Strefa Psyche dla absolwentów

09-09-2017 Katowice

Kim jest biegły profiler i jakie czynności należą do jego obowiązków? W jaki sposób powstaje profil psychologiczny sprawy przestępstwa? Czy neuropsycholog bada możliwe uszkodzeni...

Weź udział

Strefa Psyche Ekstra w Rzeszowie

14-09-2017 Rzeszów

W jaki sposób działania psychologa transportu mogą wpłynąć na bezpieczeństwo w ruchu drogowym? Jak temperament i osobowość potencjalnego kierowcy może wpływać na zachowania ...

Weź udział

Analogowa Misja na Marsa

18-09-2017 Poznań

Nasze wyobrażenie o kosmicznych misjach zostało w dużej mierze ukształtowane przez filmy gatunku science-fiction. Połyskujące bielą wnętrza, pełne opływowych kształtów pomieszcze...

Weź udział

Analogowa Misja na Marsa

19-09-2017 Wrocław

Nasze wyobrażenie o kosmicznych misjach zostało w dużej mierze ukształtowane przez filmy gatunku science-fiction. Połyskujące bielą wnętrza, pełne opływowych kształtów pomieszcze...

Weź udział

Analogowa Misja na Marsa

20-09-2017 Chorzów

Nasze wyobrażenie o kosmicznych misjach zostało w dużej mierze ukształtowane przez filmy gatunku science-fiction. Połyskujące bielą wnętrza, pełne opływowych kształtów pomieszcze...

Weź udział

Analogowa Misja na Marsa

21-09-2017 Warszawa

Nasze wyobrażenie o kosmicznych misjach zostało w dużej mierze ukształtowane przez filmy gatunku science-fiction. Połyskujące bielą wnętrza, pełne opływowych kształtów pomieszcze...

Weź udział

Analogowa Misja na Marsa

23-09-2017 Gdańsk

Nasze wyobrażenie o kosmicznych misjach zostało w dużej mierze ukształtowane przez filmy gatunku science-fiction. Połyskujące bielą wnętrza, pełne opływowych kształtów pomieszcze...

Weź udział

W czuły punkt - kampania społeczna, która dotyka

27-09-2017 Katowice

Kampanie społeczne to często małe filmowe, fotograficzne i literackie dzieła sztuki, barometr zmian społecznych i czerpiąca z rozległej psychologicznej wiedzy forma przekazu. Czy...

Weź udział