Gdzie znaleźć dobrych pracowników i jak do nich dotrzeć? To pytanie nurtuje niejednego menedżera. Rekrutacja kojarzy się nam przede wszystkim z napisaniem ogłoszenia o pracę, jego dystrybucją, wyborem CV ze stosu aplikacji i w końcu z rozmowami kwalifikacyjnymi. Z perspektywy specjalistów HR wygląda to jednak zupełnie inaczej. Organizacja powinna dbać o relacje z potencjalnymi kandydatami przez cały czas, niezależnie od prowadzonych w danym momencie naborów. W jaki sposób szwedzki gigant meblowy IKEA pokazuje swój świat potencjalnym pracownikom i czego możemy się od niego nauczyć? Jak rozwijać employer branding w swojej organizacji? Czego oczekują kandydaci i dlaczego powinniśmy ich słuchać? Na te pytania odpowiada Katarzyna Sołtysiak – doświadczony specjalista do spraw rekrutacji.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/jak-w-procesie-rekrutacji-budowa%C4%87-relacje-i-dlaczego/id1460686479?i=1000464147504
  • https://open.spotify.com/episode/33F5r7e43EZ4b8BZAX6NMU
  • https://soundcloud.com/user-509252963/soltysiak
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/ecf464f4-6705-49b2-8a21-d5d052b5396e?_lst

 

258 Kinga Padzik

Katarzyna Sołtysiak

Specjalista do spraw rekrutacji. Na co dzień wspiera biznes oraz działy HR w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych i z zakresu employer brandingu. Interesują ją ludzie i relacje między nimi. Wierzy, że candidate experience to customer experience, a w rekrutacji najważniejszy jest szacunek, autentyczność i partnerska relacja. Ukończyła studia kulturoznawcze na Uniwersytecie SWPS oraz studia podyplomowe HR Business Partner w Szkole Głównej Handlowej.

 

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa psyche logo 05 logo white kopia

Zapraszamy na webinar „Rap a internet. Jak raperzy zmieniają zasady rynku muzycznego – Karol „Solar” Poziemski”