Wszyscy oczekują dziś oryginalnych, nieszablonowych i efektywnych rozwiązań w biznesie. Jak pogodzić dwa odmienne światy biznesu i twórców? W jaki sposób skutecznie komunikować się z kreatywnymi? Jak udoskonalać proces pracy nad kreatywnymi rozwiązaniami? O procesie kreatywnym rozmawiają Tomasz Graszewicz, dyrektor kreatywny i strategiczny agencji reklamowej Up i employer brandingowej Job’n’Joy, oraz prof. Katarzyna Januszkiewicz.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/biznes-kontra-bran%C5%BCa-kreatywna-jak-znale%C5%BA%C4%87-wsp%C3%B3lny/id1460686479?i=1000466952181
  • https://open.spotify.com/episode/2URLukdsypqpggrSzQGF1C
  • https://soundcloud.com/user-509252963/biznes-kontra-branza-kreatywna-jak-znalezc-wspolny-jezyk-tomasz-graszewicz
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/9e808be1-9cfb-4c49-8fce-3cfa43b86fed?_lst

 

banaszkiewiucz

Tomasz Graszewicz

Dyrektor kreatywny i strategiczny agencji reklamowej Up oraz employer brandingowej Job’n’Joy. Przygotowywał projekty dla takich marek, jak m.in.: Tyskie, Żubr, Dębowe Mocne, Nivea, Philips, Whiskas, Nationale Nederlanden, BAT, Komputronik, Hebe, Biedronka, Grupa Pracuj, Nobiles, Lorenz Snack-World, Wydawnictwo Bauer, Olympus, Uniwersytet Warszawski, Endo, Żubrówka, Soplica. Wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych. Twórca unikalnej mapy kanałów komunikacji: Brand Communication Channels. Autor artykułów i wywiadów w takich mediach, jak: „Brief, Media i Marketing”, „Piar.pl”, „Visual Communication”, „Pro-kreacja”, Radio Tok FM. Współautor pozycji naukowych: „Nowoczesne sposoby konkurowania w biznesie” (2008), „Reklama i PR na rozdrożu” (2009), „Neuromarketing. Interdyscyplinarne spojrzenie na klienta”. www.linkedin.com/in/tomek-graszewicz/.

banaszkiewiucz

dr hab. Katarzyna Januszkiewicz, prof. Uniwersytetu SWPS

Psycholog i specjalista ds. organizacji i zarządzania. Prowadzi badania w ramach subdyscypliny zachowania organizacyjne, m.in. w obszarze zmiany zachowań ludzi w organizacji (elastyczność zachowań, zmiana paradygmatu kariery zawodowej, różnorodność w miejscu pracy) oraz metodologii badań społecznych aspektów zarządzania (profesjonalizacja metod i technik badawczych). Autorka ponad 50 publikacji naukowych, w tym monografii: „Elastycznosć zachowań organizacyjnych. Koncepcja i metodyka badań oraz Rozwój zawodowy pracownika. Szanse i zagrożenia”. Odbyła trzy staże naukowe (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Novosibirsk State University, Nowosybirsk) oraz realizowała wyjazdy naukowo-badawcze i wizyty studyjne w ośrodkach zagranicznych (m.in. University of Oxford, Universidad de Barcelona, Universidad Autónoma de Madrid, Universität Wien). Wielokrotnie nagradzana za działalność naukową oraz prace na rzecz rozwoju uczelni i dydaktyki. 

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa psyche logo 05 logo white kopia

Zapraszamy na webinar „Uberyzacja usług, startup na studiach”