Rozwój crowdfundingu w naszym kraju nie słabnie – internetowe zbiórki cieszą się ogromną popularnością. Nie ma znaczenia, czy mamy do czynienia ze zbiórką o charakterze charytatywnym, biznesowym, społecznym, naukowym, kulturalnym czy z indywidualną zrzutką, która pozwoli zrealizować czyjeś marzenia. Możliwość takiego finansowania planów jest jednym z przejawów cyfrowych innowacji, które zmieniają myślenie o prowadzeniu biznesu, zarządzaniu projektami i karierą. O tym, jak zaplanować własne przedsięwzięcie crowdfundingowe opowiada Tomek Chołast – pomysłodawca i współzałożyciel serwisu zrzutka.pl. Rozmowę prowadzi psycholog oraz specjalista ds. organizacji i zarządzania prof. Katarzyna Januszkiewicz z Uniwersytetu SWPS.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/crowdfunding-jak-zebra%C4%87-fundusze-na-swoj%C4%85-pasj%C4%99-lub/id1460686479?i=1000469597213
  • https://open.spotify.com/episode/3zv0hQlpvk3P3mkAorYO2Q
  • https://soundcloud.com/user-509252963/crowdfunding-jak-zebrac-fundusze-na-swoja-pasje-lub-biznes-t-cholast-zrzutkapl-k-januszkiewicz
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/e50b1ea5-8ae3-43a3-8a4d-00446e43bee8?_lst

 

banaszkiewiucz

Tomek Chołast

Pomysłodawca i współzałożyciel serwisu zrzutka.pl (drugiego co do wielkości serwisu crowdfundingowego w Polsce). Współtworzył Stowarzyszenie Startup Founders, przez kilka był jego prezesem. Doświadczenie nabył, współtworząc Agencję Joytown odpowiedzialną za organizację kilkuset imprez masowych, koncertów i festiwali. Założył agencję e-marketingową Rocket Media oraz agencję interaktywną Joy Intermedia. Wprowadził na rynek indonezyjski polskie narzędzia Brand24 oraz Sotrender do monitoringu oraz analityki social mediów. Pełnił rolę Marketing Managera Unit4 Polska oraz Country Managera Stileo na rynkach hiszpańskim i ukraińskim. Seryjny startupowiec mający na koncie następujące projekty e-commerce: Sendo – narzędzie do e-mail marketingu, DartTrax – system reklam na Facebooku, SmartFood – pierwsza w Polsce aplikacja t-commerce, hotspot.info.pl – wyszukiwarka hotspotów oraz sklep internetowy Opaska.pl. W przeszłości zbudował w Warszawie tor do minigolfa oraz współtworzył ogólnopolską usługę wynajmu mikołajów – telemikolaj.pl. Można go znaleźć tutaj: Linkedin, Facebook, Twitter, Instagram.

banaszkiewiucz

dr hab. Katarzyna Januszkiewicz, prof. Uniwersytetu SWPS

Psycholog i specjalista ds. organizacji i zarządzania. Prowadzi badania w ramach subdyscypliny zachowania organizacyjne, m.in. w obszarze zmiany zachowań ludzi w organizacji (elastyczność zachowań, zmiana paradygmatu kariery zawodowej, różnorodność w miejscu pracy) oraz metodologii badań społecznych aspektów zarządzania (profesjonalizacja metod i technik badawczych). Autorka ponad 50 publikacji naukowych, w tym monografii: „Elastycznosć zachowań organizacyjnych. Koncepcja i metodyka badań oraz Rozwój zawodowy pracownika. Szanse i zagrożenia”. Odbyła trzy staże naukowe (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Novosibirsk State University, Nowosybirsk) oraz realizowała wyjazdy naukowo-badawcze i wizyty studyjne w ośrodkach zagranicznych (m.in. University of Oxford, Universidad de Barcelona, Universidad Autónoma de Madrid, Universität Wien). Wielokrotnie nagradzana za działalność naukową oraz prace na rzecz rozwoju uczelni i dydaktyki. 

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa psyche logo 05 logo white kopia

Zapraszamy na webinar „Odpowiedzialny biznes, ekologia, startup”