sz logo

logo uswps nazwa 3

Marka osobista w internecie – czy każdy może być gwiazdą social mediów?

Zapraszamy na drugi webinar Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS. Nasz prowadzący dr Adam Kowalik tym razem gościć będzie Filipa Mecnera – menadżera specjalizującego się w kreowaniu wizerunku gwiazd, który pracował m.in. z Anną Muchą, Katarzyną Zielińską czy Małgorzatą Rozenek.

Podczas spotkania porozmawiamy o faktach i mitach związanych z budowaniem marki osobistej w internecie. Jaka jest różnica między marką a wizerunkiem? Czy narzędzi i mechanizmów kształtowania marki ze świata show-biznesu można używać w świecie biznesu? Czy każdy może i powinien być gwiazdą social mediów?

27 marca
19.00
online

Marka osobista w internecie – show-biznes vs. biznes

Lajki, udostępnienia, zasięgi, reklamy, posty sponsorowane – social media wydają nam się bardzo prostym narzędziem autokreacji. Powszechna wiedza na ich temat to jednak za mało, by mądrze zarządzać swoją marką osobistą. Często okazuje się, że działaniami online sobie skutecznie… nie pomagamy, tylko szkodzimy. Wokół tematyki tworzenia marki osobistej powstało też wyjątkowo wiele mitów, rozmaici doradcy i trenerzy oferują różne cudowne metody jej budowania. Aby dobrze to robić, należy słuchać jednak rad prawdziwych profesjonalistów.

Osoby, które zaczynaja myśleć o budowaniu własnej marki, często mylą ją z wizerunkiem. Jak wielu mogłoby się wydawać, marka i wizerunek nie są słowami synonimicznymi. By zbudować dobrą markę osobistą, należy zdobyć i rozwinąć określone kompetencje – tylko jakie? Działania za pośrednictwem internetu mogą wspomagać rozwój marki osobistej, jeśli używa się odpowiednich narzędzi. Jakie będą odpowiednie np. dla profesjonalnego menedżera? Jak promować swoją markę wewnątrz organizacji i poza nią? Jak stworzyć strategię budowania marki osobistej? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania, analizując różne przykłady ze świata biznesu, polityki, sportu i show-biznesu.

W czasie webinaru każdy uczestnik może zadawać pytania!

258 Filip Mecner

Filip Mecner

Menedżer gwiazd, od prawie 10 lat prowadzi firmę, która zajmuje się kreowaniem wizerunku gwiazd oraz sprzedażą ich praw do wizerunku. Pracował lub pracuje m.in z Anną Muchą, Joanną Brodzik, Katarzyną Zielińską, Nergalem, Małgorzatą Rozenek. Na Dziennikarstwie i na Kreowaniu mediów prowadzi zajęcia z personal brandingu oraz projekty specjalnościowe. Pisze doktorat z kreowania marki osób znanych.

258 Adam Kowalik

dr Adam Kowalik

Doradca, trener, menedżer, analityk. Specjalizuje się w strategii konkurowania firm, wywiadzie konkurencyjnym i rynkowym, symulacjach strategicznych (strategy wargame), zarządzaniu wiedzą. Pracował dla kadry zarządzającej kilkudziesięciu największych polskich firm z różnych branż. Swoją wiedzą dzieli się w trakcie praktycznych szkoleń, warsztatów. Prowadzi zajęcia na studiach MBA. Stosuje metody tzw. „active learning” oraz prowokuje uczestników zajęć do krytycznego myślenia. Tworzy programy rozwojowe dla menedżerów (executive education).

Formularz zgłoszeniowy

Informacje dla prowadzących webinarium

Powyższe wydarzenie adresowane jest do subskrybentów naszego newslettera.

Wysłanie zgłoszenia udziału w wydarzeniu będzie uznane za wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji uczestnictwa w wydarzeniu (więcej szczegółów dot. przetwarzania danych osobowych)

Termin i miejsce

27 marca 2019 r.
godz. 19.00, online

Kontakt

Anna Łagowska
Koordynatorka Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS

e-mail: strefazarzadzania@swps.edu.pl

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo