sz logo

logo uswps nazwa 3

Psychologia cen – jak wpływać na decyzje zakupowe klientów?

Czy zarabia się na odpowiednim kształtowaniu cen swoich produktów i usług? Dowiedz się, jaką rolę pełni cena w procesie decyzji zakupowych twoich klientów. Odkryj, od czego zależy akceptacja cen oraz w jaki sposób na nią wpływać. Podczas spotkania poznasz zagadnienia z zakresu pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i psychologii podejmowania decyzji, którą można wykorzystać do oddziaływania na wybory zakupowe klientów. Zapraszamy na webinar Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS, na którym Grzegorz Furtak, ekspert w dziedzinie pricingu i praktyk biznesu z 25-letnim stażem, odpowie na pytania dr. Adama Kowalika i uczestników.

Webinar jest bezpłatny, obowiązują zapisy. W czasie spotkania każdy uczestnik może zadawać pytania!

20 listopada
19.00
online

Podczas webinaru odpowiemy na następujące pytania:

  • Co to jest pricing?
  • Co cena komunikuje klientowi?
  • Jakie są skuteczne metody prezentacji cen?
  • W jaki sposób cena wpływa na nasze decyzje zakupowe?
  • Od czego zależy akceptacja ceny oraz w jaki sposób na nią wpływać?
  • Dlaczego detaliści stosują 99-groszowe końcówki cen?

Odpowiemy również na pytania uczestników spotkania.

banaszkiewiucz

Grzegorz Furtak

Ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacji. Założyciel pricingLAB. Praktyk biznesu z 25-letnim stażem, który przeszedł drogę kariery od przedstawiciela handlowego do prezesa zarządu. Przez 15 lat pełnił funkcje executive: prezesa zarządu, dyrektora zarządzającego, dyrektora sprzedaży w międzynarodowych firmach, tj. Grohe, Lekkerland czy Raisio. Odpowiedzialny za sukces sprzedażowy wielu marek z branży FMCG. Absolwent prestiżowego programu Executive MBA: University of Warsaw – University of Illinois. Pobierał nauki w American Management Association oraz European Management Association, które wykształciły wielu liderów świata biznesu z listy Fortune 500.

258 Adam Kowalik

dr Adam Kowalik

Doradca, trener, menedżer, analityk. Specjalizuje się w strategii konkurowania firm, wywiadzie konkurencyjnym i rynkowym, symulacjach strategicznych (strategy wargame), zarządzaniu wiedzą. Pracował dla kadry zarządzającej kilkudziesięciu największych polskich firm z różnych branż. Swoją wiedzą dzieli się w trakcie praktycznych szkoleń i warsztatów. Prowadzi zajęcia na studiach MBA. Stosuje metody tzw. „active learning”, prowokuje uczestników zajęć do krytycznego myślenia. Tworzy programy rozwojowe dla menedżerów (executive education).

Formularz zgłoszeniowy

Informacje dla prowadzących webinarium

Powyższe wydarzenie adresowane jest do subskrybentów naszego newslettera.

Wysłanie zgłoszenia udziału w wydarzeniu będzie uznane za wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji uczestnictwa w wydarzeniu (więcej szczegółów dot. przetwarzania danych osobowych)

Termin i miejsce

20 listopada 2019 r.
godz. 19.00, online

Kontakt

Anna Łagowska
Koordynatorka Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS

e-mail: strefazarzadzania@swps.edu.pl

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo