Kultura organizacyjna jest bardzo ważnym elementem każdego miejsca pracy. To coś więcej niż przyjaźni współpracownicy czy estetyczna przestrzeń biurowa.

Czym jest kultura organizacyjna i czy w czasie epidemii koronwirusa, kiedy wielu z nas pracuje zdalnie, zmieniła się? Czy należy ją rozumieć jako atmosferę w miejscu pracy? Czy kultura organizacyjna zaczyna się „na dole”, czy „na górze” organizacji? Kto ją tworzy, a kto niszczy? Czy można ją normalizować i poprawiać? W jaki sposób kultura organizacyjna przyczynia się do rozkwitu firmy i sprzyja produktywności pracowników? Jakie wartości są niezbędne w budowaniu dobrze działającego biznesu?

Na te wszystkie pytania odpowiedzą Sylwia Hull-WosiekEdyta PaulConcordia Design. Rozmowę poprowadzi prof. Katarzyna JanuszkiewiczUniwersytetu SWPS.

Webinar jest bezpłatny, obowiązują zapisy. W czasie spotkania każdy uczestnik może zadawać pytania!

28 lipca 2020 r.
18.00–19.00
online

Gość

hull wosiek

Sylwia Hull-Wosiek

Development & Creativity Manager w Concordia Design. Autorka metody Creativity Thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej opartej na technikach kreatywnych, design thinking i praktyce HR-ową. Certyfikowana trenerka biznesu, konsultantka, pedagożka, coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia czy edukację, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu procesów oraz zespołu, z którym pracuje. Współpracowała między innymi z Volkswagen Poznań, IKEA, Żabka, Microsoft, Interseroh, Vox Meble, Vox Profile.

Gość

paul

Edyta Paul

Change Pilot, trenerka, coach i konsultantka Concordia Design. Inicjuje i koordynuje nowe projekty związane z zarządzaniem zmianą, tworzeniem nowych usług, produktów oraz transformacją kultury organizacyjnej. Tworzy zespoły, które te pomysły, projekty i modele wprowadzają w życie. Pomaga tworzyć modele biznesowe, dbać o pozytywne doświadczenia klientów w kontaktach z firmami i wdrażać innowacje. Wykorzystuje doświadczenie w zarządzaniu zmianą, lean managment, agile, design thinking, systematic inventive thinking. Certyfikowana Trenerka FRIS. Przygotowuje także do komunikowania o zmianach – jest trenerką, która specjalizuje się w wystąpieniach publicznych.

Prowadząca

banaszkiewiucz

dr hab. Katarzyna Januszkiewicz, prof. Uniwersytetu SWPS

Psycholog i specjalista ds. organizacji i zarządzania, kierownik Katedry Zarządzania Uniwersytetu SWPS. Prowadzi badania w ramach subdyscypliny zachowania organizacyjne, m.in. w obszarze zmiany zachowań ludzi w organizacji (elastyczność zachowań, zmiana paradygmatu kariery zawodowej, różnorodność w miejscu pracy) oraz metodologii badań społecznych aspektów zarządzania (profesjonalizacja metod i technik badawczych). Autorka ponad 50 publikacji naukowych, w tym monografii: „Elastycznosć zachowań organizacyjnych. Koncepcja i metodyka badań oraz Rozwój zawodowy pracownika. Szanse i zagrożenia”. Odbyła trzy staże naukowe (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Novosibirsk State University, Nowosybirsk) oraz realizowała wyjazdy naukowo-badawcze i wizyty studyjne w ośrodkach zagranicznych (m.in. University of Oxford, Universidad de Barcelona, Universidad Autónoma de Madrid, Universität Wien). Wielokrotnie nagradzana za działalność naukową oraz prace na rzecz rozwoju uczelni i dydaktyki. 

Termin i miejsce

28 lipca 2020 r.
godz. 18.00–19.00, online

Kontakt

Małgorzata Kowalińska
e-mail: strefazarzadzania@swps.edu.pl

Wydarzenia

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa psyche logo 05 logo white kopia