sz logo

logo uswps nazwa 3

Employer branding a różnice kulturowe

„Pracodawca z wyboru” – by osiągnąć ten cel, firmy podejmują wiele różnorodnych działań z zakresu employer brandingu. W zglobalizowanym świecie menedżerowie i liderzy muszą się dodatkowo zmierzyć z odmiennością kulturową i siłą stereotypów narodowych. O tym, jak wykorzystać różnice kulturowe w budowie pożądanego wizerunku pracodawcy oraz w marketingu rekrutacyjnym, opowie dr Paweł Zdziech w kwietniowej Strefie Zarządzania.

27 kwietnia
18.00– 19.00
Warszawa

Employer branding a różnice kulturowe

Nie można udawać, że w biznesie nie istnieją różnice kulturowe. W międzynarodowych organizacjach dochodzą one do głosu w nawet najbardziej podstawowych kwestiach i często przesądzają o skuteczności przedsiębiorstw. W niektórych krajach interesy załatwia się wyłącznie w biurach, w innych podczas uroczystej kolacji lub w przerwie na lunch. Różne jest podejście do punktualności – nie zawsze i nie wszędzie jest ona rygorystycznie przestrzegana. Wreszcie, są kraje, w których często łączy się pracę z życiem prywatnym, koledzy z biura stają się bliskimi znajomymi i są zapraszani do domu. To dziwi pracowników z krajów sąsiednich – praca to praca, a dom to dom, trzeba jasno stawiać granice. A do tego dochodzą jeszcze stereotypy narodowe i związane z nimi zagrożenia.

Różnice kulturowe uwidaczniają się także w obszarze employer brandingu, czyli kreowania pożądanego wizerunku pracodawcy. Podczas wykładu pokażemy, jak odmienności kulturowe oddziałują na praktyki employer brandingowe i marketingu rekrutacyjnego oraz wskażemy, co należy robić, by odmienności te służyły, a nie szkodziły celom employer brandingowym i rekrutacyjnym.

400px strefa zarzadzania pion

Podczas cyklicznych, otwartych spotkań w ramach Strefy Zarządzania przedsiębiorcy, menedżerowie średniego i wyższego szczebla, psychologowie biznesu, innowatorzy i liderzy zmian dzielą się wiedzą, zawodowym doświadczeniem i dobrymi praktykami.

Zobacz też: Studia z zarządzania na Uniwersytecie SWPS

258 pawel zdziech

Prelegent

dr Paweł Zdziech – doktor socjologii, menedżer rekrutacji i komunikacji w firmie 7N. Zawodowo od 13 lat związany z rekrutacją. Autor bloga Rekrutacyjny.blogspot.com, o rekrutacji, karierze, pracy i sprawach powiązanych. 

Partner strategiczny

pwc logotyp

Partnerzy Strefy Zarządzania

logo oees values

[Form StrefaZarz_27042018_Warszawa not found!]

Termin i miejsce

27 kwietnia 2018 r., godz.18.00-19.00
Uniwersytet SWPS w Warszawie,
ul. Chodakowska 19/31, sala S303

Drukuj

Wydarzenia

Brak artykułów

Archiwum wydarzeń

11 września, 2018

Pierwsze kroki we własnym biznesie

Czy własny biznes jest na pewno dla mnie? Chcę być wreszcie na swoim, boję się jednak zrezygnować z etatowej pracy. Mam pomysł, ale nie wiem, jak go zacząć realizować –…
05 lipca, 2018

Skuteczny model zarządzania dla polskich firm

Specjaliści od zarządzania od dawna wieszczą koniec ery szefów i rządzenia. Folwarczne stosunki w firmach nie mają już racji bytu. Turkusowe zarządzanie, z którym wiązano nadzieje na zmiany w organizacjach,…
29 czerwca, 2018

Myśl agresywnie – czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA?

Rozkłada problemy na czynniki pierwsze. Myśli twórczo i agresywnie. Stawia hipotezy i natychmiast je weryfikuje. Przetwarza dane, wyciąga wnioski. Proponuje odważne rekomendacje dla firm. Czyj to opis? Idealnego analityka biznesowego,…
07 czerwca, 2018

Kompetencje liderów w globalnym zarządzaniu

 „Jak zarządzać projektem na międzynarodową skalę?” – to pytanie, które coraz częściej dotyczy współczesnych liderów. Kompetencje niezbędne do zarządzania uzupełniają na kursach i warsztatach. Wielu wynosi z nich specjalistyczną wiedzę, ale…
22 maja, 2018

Nowoczesne planowanie kariery

Od juniora do managera – jak zaplanować swoją ścieżkę kariery, aby zdobyć wymarzone stanowisko? Dlaczego już na studiach warto postawić sobie cele zawodowe i konsekwentnie dążyć do ich realizacji? O…
17 maja, 2018

Budowanie miasta szczęśliwego

Nowoczesne samorządy zachęcają mieszkańców do zaangażowania w kreowanie przestrzeni miejskiej. W końcu miasto to nie tylko budynki i ciąg ulic. To przede wszystkim przyjazna przestrzeń, w której wszystkie grupy społeczne…

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo