sz logo

logo uswps nazwa 3

Storytelling w przywództwie

Współczesny przywódca stoi przed trudnym zadaniem. Jak przebić się ze swoją ideą w świecie przepełnionym informacjami? Jak przekonać współpracowników do działania zgodnie ze swoją wizją? Jak skłonić ich do zmiany, która stoi w opozycji do ukochanego przez wielu status quo? Jedną z odpowiedzi jest opowiadanie historii. Storytelling to niezwykle skuteczne narzędzie w biznesie: wzmacnia autorytet lidera, buduje trwałe relacje i motywuje do działania. O tym, jak opowiadać fascynujące historie, aby realizować biznesowe cele, porozmawiamy w kwietniowej Strefie Zarządzania. Wykład poprowadzi Adam Zadrożny, psycholog i trener umiejętności miękkich, absolwent naszej uczelni.

11 kwietnia
18.00– 19.00
Warszawa

Storytelling w przywództwie

Opowiadanie historii towarzyszy ludzkości od co najmniej 10 000 lat! Kiedyś opowiadaliśmy je przy ognisku. To one nas jednoczyły, to dzięki nim poznawaliśmy historię swoich przodków, to poprzez nie wymienialiśmy doświadczenia.

Dzisiaj historie dotyczą nowej strategii firmy albo idei, która może zmienić świat na lepsze. Las zamieniliśmy na salę konferencyjną i social media, ale mechanizmy są bardzo podobne. Nie zawsze wygrywa ten, kto ma najlepszy pomysł, lecz ten, kto opowie o nim, używając najlepszej historii.

Przed liderami stoi więc niełatwe zadanie: muszą opowiedzieć o wartościach i wizji firmy tak, by przekonać do nich współpracowników. A ci często pozostają nieufni, bo w słowie „nowość” kryje się zmiana, a więc niepewność, lęk przed nieznanym, niechęć do włożenia wysiłku w realizację nowej strategii.

W takiej sytuacji przydają się narzędzia storytellingowe. Umiejętnie wykorzystana opowieść wzmocni autorytet lidera oraz wizerunek marki, pomoże zbudować zaufanie pracowników i partnerów.

400px strefa zarzadzania pion

Podczas cyklicznych, otwartych spotkań w ramach Strefy Zarządzania przedsiębiorcy, menedżerowie średniego i wyższego szczebla, psychologowie biznesu, innowatorzy i liderzy zmian dzielą się wiedzą, zawodowym doświadczeniem i dobrymi praktykami.

Zobacz też: Studia z zarządzania na Uniwersytecie SWPS

258 adam zadrozny

Prelegent

Adam Zadrożny –  psycholog i trener umiejętności miękkich specjalizujący się w tematach zarządzania stresem, zarządzania sobą w czasie oraz zwiększania samokontroli. Jest autorem bloga www.obslugaczlowieka.pl, na którym popularyzuje wiedzę psychologiczną. Przez ostatnie 4 lata prowadził warsztaty psychologiczne dla licealistów w ramach projektu Strefa Młodzieży Uniwersytetu SWPS. Szkolił również pracowników call center oraz agentów ubezpieczeniowych.

Aktualnie pracuje w firmie szkoleniowej Aktren, gdzie współprowadzi szkolenia z zakresu wykorzystania storytellingu w sprzedaży.  W 2017 roku wystąpił na konferencji TEDx Youth, na której podzielił się strategiami na odkrycie własnego ja. Występował w radiu Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24 oraz w Dzień Dobry TVN.

Partner strategiczny

pwc logotyp

Partnerzy Strefy Zarządzania

logo oees values

Formularz zgłoszeniowy

WYKŁAD

Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu uczestnictwa w ww. wydarzeniu oraz w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w ww. wydarzeniu.

Termin i miejsce

11 kwietnia 2018 r., godz.18.00-19.00
Uniwersytet SWPS w Warszawie
ul. Chodakowska 19/31, sala S303

Drukuj

Wydarzenia

22 maja 2018

Nowoczesne planowanie kariery

Od juniora do managera – jak zaplanować swoją ścieżkę kariery, aby zdobyć wymarzone stanowisko? Dlaczego już na studiach warto postawić sobie cele zawodowe i konsekwentnie dążyć do ich realizacji? O…

Archiwum wydarzeń

17 maja, 2018

Budowanie miasta szczęśliwego

Nowoczesne samorządy zachęcają mieszkańców do zaangażowania w kreowanie przestrzeni miejskiej. W końcu miasto to nie tylko budynki i ciąg ulic. To przede wszystkim przyjazna przestrzeń, w której wszystkie grupy społeczne…
14 maja, 2018

Biznes oparty na wartościach

„Liczy się zysk. Należy go zmaksymalizować, i to w jak najkrótszym czasie” – tak brzmi credo wielu przedsiębiorstw. W ferworze zarabiania często zapomina się o wiarygodności firm i ich społecznej…
27 kwietnia, 2018

Employer branding a różnice kulturowe

„Pracodawca z wyboru” – by osiągnąć ten cel, firmy podejmują wiele różnorodnych działań z zakresu employer brandingu. W zglobalizowanym świecie menedżerowie i liderzy muszą się dodatkowo zmierzyć z odmiennością kulturową…
14 kwietnia, 2018

Innowacja w biznesie: Jak to zrobić

„Moje doświadczenie mówi, że najlepsze rozwiązania powstają na styku human touch i hi tech. Wiedza o potrzebach człowieka, odkrywanie zmian sposobu życia ludzi dają odpowiedź na pytanie „Po co to…
11 kwietnia, 2018

Storytelling w przywództwie

Współczesny przywódca stoi przed trudnym zadaniem. Jak przebić się ze swoją ideą w świecie przepełnionym informacjami? Jak przekonać współpracowników do działania zgodnie ze swoją wizją? Jak skłonić ich do zmiany,…
27 marca, 2018

Doradca i audytor – lider zmian w firmie

Nowe regulacje prawne, zagrożenie cyberbezpieczeństwa, wyzwania technologiczne i finansowe – to wg raportu State of the Internal Audit Profession Study 2017 czynniki wpływające na ciągłą niepewność warunków biznesowych i zakłócenia…

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu