sz logo

logo uswps nazwa 3

Nowoczesne planowanie kariery

Od juniora do managera – jak zaplanować swoją ścieżkę kariery, aby zdobyć wymarzone stanowisko? Dlaczego już na studiach warto postawić sobie cele zawodowe i konsekwentnie dążyć do ich realizacji? O nowoczesnym planowaniu kariery, które uwzględnia szybko zmieniający się świat i dynamiczny rozwój nowych technologii, opowie w majowej Strefie Zarządzania Maria Dulnikiewicz, dyrektor zarządzająca w agencji interaktywnej Performante.

22 maja
18.00-19.00
Warszawa

Nowoczesna ścieżka kariery – skuteczne narzędzie dla managerów i młodych talentów

Do młodych ludzi, którzy dopiero rozpoczynają prace zawodową, często docierają sprzeczne komunikaty. „Musisz wiedzieć, czego chcesz. Powinieneś mieć jasno wyznaczony cel i systematycznie dążyć do niego poprzez rzetelną i uczciwą pracę. Tylko tak osiągniesz sukces” – mówią jedni. A drudzy szybko dodają: „Świat zmienia się tak szybko, że nie sposób planować na kilka lat do przodu. Trudno przewidzieć, na jakie zawody będzie zapotrzebowanie za 10 – 15 lat. Po co więc planować?”. Kto ma rację? Czy rzeczywiście warto układać swoją karierę już na studiach? 

Podczas wykładu prelegentka przedstawi nowoczesne podejście do budowania ścieżki kariery oraz rozwoju i wspierania młodych talentów i ambitnych ludzi. Opowie o wyznaczaniu celów krótko- i długoterminowych, tworzeniu marki osobistej, budowaniu sieci kontaktów zawodowych, planowaniu samorozwoju i zdobywaniu krok po kroku pozycji eksperta w danej dziedzinie. 

Wykład z pewnością zainteresuje nie tylko studentów planujących karierę zawodową, lecz także managerów oraz specjalistów HR, którzy zajmują się rozwojem pracowników. Dużo miejsca prelegentka poświęci w nim na omówienie korzyści oraz wyzwań, jakie niesie ze sobą promowanie w organizacji młodych managerów.

400px strefa zarzadzania pion

Podczas cyklicznych, otwartych spotkań w ramach Strefy Zarządzania przedsiębiorcy, menedżerowie średniego i wyższego szczebla, psychologowie biznesu, innowatorzy i liderzy zmian dzielą się wiedzą, zawodowym doświadczeniem i dobrymi praktykami.

Zobacz też: Studia z zarządzania na Uniwersytecie SWPS

Prelegentka

Ponad pięćdziesiąt osób dziesięciu różnych narodowości pracujących w samym sercu Warszawy. Jak kierować firmą, która działa w tak dynamicznie zmieniającym się sektorze, jakim jest digital marketing? Jakie wyzwania stoją przed dyrektor zarządzającą takiej organizacji? Co jest najważniejsze w momencie budowania i skalowania biznesu?

Nasza prelegentka, Maria Dulnikiewicz potrafi odpowiedzieć na te pytania – w ciągu czterech lat przeszła niezwykle intensywną ścieżkę rozwoju, zaczynając jako online media buyer, a dziś będąc dyrektor zarządzającą spółki Performante. Od początku istnienia organizacji rozwija sieć międzynarodowych kontaktów, która umożliwia jej prowadzenie kampanii marketingowych w ponad 100 krajach na całym świecie. Nieustannie wspiera swoich pracowników w rozwoju zawodowym, co przekłada się na sukces całej firmy. Dzięki rozpisanym ścieżkom kariery zarówno doświadczeni, jak i początkujący pracownicy mogą planować swój rozwój i kształcić się w pasjonujących ich dziedzinach.

maria dulniewicz

Maria Dulnikiewicz

Managing Director w agencji interaktywnej Performante, wykładowca CEO Academy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Regularnie uczestniczy w największych światowych eventach związanych z digital marketingiem – od  Nowego Jorku przez Tel Awiw po Nowe Delhi. Ukończyła Politechnikę w Walencji jako magister kierunku Management, Production Engineering and Civil Engineering, a także studia podyplomowe Advanced Engineering in Production, Logistics and Supply Chain Management.

 

Partner strategiczny

pwc logotyp

Partnerzy Strefy Zarządzania

logo oees values

Partner spotkania

performante VI

Formularz zgłoszeniowy

WYKŁAD

Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu uczestnictwa w ww. wydarzeniu oraz w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w ww. wydarzeniu.

Termin i miejsce

22 maja 2018 r., godz.18.00-19.00
Uniwersytet SWPS w Warszawie,
ul. Chodakowska 19/31, sala S303

Drukuj

Wydarzenia

22 maja 2018

Nowoczesne planowanie kariery

Od juniora do managera – jak zaplanować swoją ścieżkę kariery, aby zdobyć wymarzone stanowisko? Dlaczego już na studiach warto postawić sobie cele zawodowe i konsekwentnie dążyć do ich realizacji? O…

Archiwum wydarzeń

17 maja, 2018

Budowanie miasta szczęśliwego

Nowoczesne samorządy zachęcają mieszkańców do zaangażowania w kreowanie przestrzeni miejskiej. W końcu miasto to nie tylko budynki i ciąg ulic. To przede wszystkim przyjazna przestrzeń, w której wszystkie grupy społeczne…
14 maja, 2018

Biznes oparty na wartościach

„Liczy się zysk. Należy go zmaksymalizować, i to w jak najkrótszym czasie” – tak brzmi credo wielu przedsiębiorstw. W ferworze zarabiania często zapomina się o wiarygodności firm i ich społecznej…
27 kwietnia, 2018

Employer branding a różnice kulturowe

„Pracodawca z wyboru” – by osiągnąć ten cel, firmy podejmują wiele różnorodnych działań z zakresu employer brandingu. W zglobalizowanym świecie menedżerowie i liderzy muszą się dodatkowo zmierzyć z odmiennością kulturową…
14 kwietnia, 2018

Innowacja w biznesie: Jak to zrobić

„Moje doświadczenie mówi, że najlepsze rozwiązania powstają na styku human touch i hi tech. Wiedza o potrzebach człowieka, odkrywanie zmian sposobu życia ludzi dają odpowiedź na pytanie „Po co to…
11 kwietnia, 2018

Storytelling w przywództwie

Współczesny przywódca stoi przed trudnym zadaniem. Jak przebić się ze swoją ideą w świecie przepełnionym informacjami? Jak przekonać współpracowników do działania zgodnie ze swoją wizją? Jak skłonić ich do zmiany,…
27 marca, 2018

Doradca i audytor – lider zmian w firmie

Nowe regulacje prawne, zagrożenie cyberbezpieczeństwa, wyzwania technologiczne i finansowe – to wg raportu State of the Internal Audit Profession Study 2017 czynniki wpływające na ciągłą niepewność warunków biznesowych i zakłócenia…

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu