sz logo

logo uswps nazwa 3

Myśl agresywnie – czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA?

Rozkłada problemy na czynniki pierwsze. Myśli twórczo i agresywnie. Stawia hipotezy i natychmiast je weryfikuje. Przetwarza dane, wyciąga wnioski. Proponuje odważne rekomendacje dla firm. Czyj to opis? Idealnego analityka biznesowego, czyli osoby wykonującej jeden z najbardziej poszukiwanych na rynku zawodów. Przymiotnik „idealny” wymaga wielu lat ciężkiej pracy, dlatego najlepiej już na początku kariery inspirować się mistrzami w swoim fachu. Niewątpliwie są nimi analitycy CIA, którzy sztukę analizy opanowali do perfekcji. Czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA? – o tym opowie dr Adam Kowalik, wykładowca na specjalności Analityka biznesowa na Uniwersytecie SWPS.

29 czerwca
18.00–19.00
Warszawa

Czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA?

W przyszłości jednym z najbardziej poszukiwanych zawodów będzie analityk biznesowy. Jednak nie każdy analityk to dobry analityk. Tego dobrego od złego dzieli przepaść.

Co zatem może zrobić analityk biznesowy, który chce lepiej wykonywać swój zawód? Poznać więcej metod, narzędzi, technik? A może powinien wziąć przykład z organizacji, które mimo że funkcjonują w innej branży, sztukę analizy opanowały do perfekcji? – na przykład CIA?

Podczas spotkania zastanowimy się, czy 15 zasad analityków CIA może przydać się w pracy analityka biznesowego. Wykład będzie świetną okazją, by krytycznie przyjrzeć się własnemu warsztatowi analityka, a może nawet zweryfikować niektóre z jego założeń.

400px strefa zarzadzania pion

Podczas cyklicznych, otwartych spotkań w ramach Strefy Zarządzania przedsiębiorcy, menedżerowie średniego i wyższego szczebla, psychologowie biznesu, innowatorzy i liderzy zmian dzielą się wiedzą, zawodowym doświadczeniem i dobrymi praktykami.

Zobacz też:  Studia z zarządzania na Uniwersytecie SWPS

258 Adam Kowalik

Prelegent

dr Adam Kowalik – doradca, trener, menedżer, analityk. Specjalizuje się w strategii konkurowania firm, wywiadzie konkurencyjnym i rynkowym, symulacjach strategicznych (strategy wargame), zarządzaniu wiedzą. Pracował dla kadry zarządzającej kilkudziesięciu największych polskich firm z różnych branż. Realizował także zlecenia dla jednostek administracji publicznej. Prowadzi zajęcia na studiach MBA. Stosuje metody tzw. „active learning” oraz prowokuje uczestników zajęć do krytycznego myślenia. Tworzy programy rozwojowe dla menedżerów (executive education). Prowadzi firmę OUTSMART, która dostarcza klientom niezależne analizy i wartościową wiedzę rynkową do kluczowych decyzji.

Partner strategiczny

pwc logotyp

Partnerzy Strefy Zarządzania

logo oees values

Formularz zgłoszeniowy

WYKŁAD

Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu uczestnictwa w ww. wydarzeniu oraz w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w ww. wydarzeniu.

Termin i miejsce

29 czerwca 2018 r., godz.18.00-19.00 (piątek)
Uniwersytet SWPS w Warszawie
ul. Chodakowska 19/31, sala S303

Drukuj

Wydarzenia

Brak artykułów

Archiwum wydarzeń

05 lipca, 2018

Skuteczny model zarządzania dla polskich firm

Specjaliści od zarządzania od dawna wieszczą koniec ery szefów i rządzenia. Folwarczne stosunki w firmach nie mają już racji bytu. Turkusowe zarządzanie, z którym wiązano nadzieje na zmiany w organizacjach,…
29 czerwca, 2018

Myśl agresywnie – czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA?

Rozkłada problemy na czynniki pierwsze. Myśli twórczo i agresywnie. Stawia hipotezy i natychmiast je weryfikuje. Przetwarza dane, wyciąga wnioski. Proponuje odważne rekomendacje dla firm. Czyj to opis? Idealnego analityka biznesowego,…
07 czerwca, 2018

Kompetencje liderów w globalnym zarządzaniu

 „Jak zarządzać projektem na międzynarodową skalę?” – to pytanie, które coraz częściej dotyczy współczesnych liderów. Kompetencje niezbędne do zarządzania uzupełniają na kursach i warsztatach. Wielu wynosi z nich specjalistyczną wiedzę, ale…
22 maja, 2018

Nowoczesne planowanie kariery

Od juniora do managera – jak zaplanować swoją ścieżkę kariery, aby zdobyć wymarzone stanowisko? Dlaczego już na studiach warto postawić sobie cele zawodowe i konsekwentnie dążyć do ich realizacji? O…
17 maja, 2018

Budowanie miasta szczęśliwego

Nowoczesne samorządy zachęcają mieszkańców do zaangażowania w kreowanie przestrzeni miejskiej. W końcu miasto to nie tylko budynki i ciąg ulic. To przede wszystkim przyjazna przestrzeń, w której wszystkie grupy społeczne…
14 maja, 2018

Biznes oparty na wartościach

„Liczy się zysk. Należy go zmaksymalizować, i to w jak najkrótszym czasie” – tak brzmi credo wielu przedsiębiorstw. W ferworze zarabiania często zapomina się o wiarygodności firm i ich społecznej…

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu