sz logo

logo uswps nazwa 3

Myśl agresywnie – czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA?

Rozkłada problemy na czynniki pierwsze. Myśli twórczo i agresywnie. Stawia hipotezy i natychmiast je weryfikuje. Przetwarza dane, wyciąga wnioski. Proponuje odważne rekomendacje dla firm. Czyj to opis? Idealnego analityka biznesowego, czyli osoby wykonującej jeden z najbardziej poszukiwanych na rynku zawodów. Przymiotnik „idealny” wymaga wielu lat ciężkiej pracy, dlatego najlepiej już na początku kariery inspirować się mistrzami w swoim fachu. Niewątpliwie są nimi analitycy CIA, którzy sztukę analizy opanowali do perfekcji. Czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA? – o tym opowie dr Adam Kowalik, wykładowca na specjalności Analityka biznesowa na Uniwersytecie SWPS. Limit miejsc na spotkanie został wyczerpany!

29 czerwca
18.00–19.00
Warszawa
Brak miejsc

Czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA?

W przyszłości jednym z najbardziej poszukiwanych zawodów będzie analityk biznesowy. Jednak nie każdy analityk to dobry analityk. Tego dobrego od złego dzieli przepaść.

Co zatem może zrobić analityk biznesowy, który chce lepiej wykonywać swój zawód? Poznać więcej metod, narzędzi, technik? A może powinien wziąć przykład z organizacji, które mimo że funkcjonują w innej branży, sztukę analizy opanowały do perfekcji? – na przykład CIA?

Podczas spotkania zastanowimy się, czy 15 zasad analityków CIA może przydać się w pracy analityka biznesowego. Wykład będzie świetną okazją, by krytycznie przyjrzeć się własnemu warsztatowi analityka, a może nawet zweryfikować niektóre z jego założeń.

400px strefa zarzadzania pion

Podczas cyklicznych, otwartych spotkań w ramach Strefy Zarządzania przedsiębiorcy, menedżerowie średniego i wyższego szczebla, psychologowie biznesu, innowatorzy i liderzy zmian dzielą się wiedzą, zawodowym doświadczeniem i dobrymi praktykami.

Zobacz też:  Studia z zarządzania na Uniwersytecie SWPS

258 Adam Kowalik

Prelegent

dr Adam Kowalik – doradca, trener, menedżer, analityk. Specjalizuje się w strategii konkurowania firm, wywiadzie konkurencyjnym i rynkowym, symulacjach strategicznych (strategy wargame), zarządzaniu wiedzą. Pracował dla kadry zarządzającej kilkudziesięciu największych polskich firm z różnych branż. Realizował także zlecenia dla jednostek administracji publicznej. Prowadzi zajęcia na studiach MBA. Stosuje metody tzw. „active learning” oraz prowokuje uczestników zajęć do krytycznego myślenia. Tworzy programy rozwojowe dla menedżerów (executive education). Prowadzi firmę OUTSMART, która dostarcza klientom niezależne analizy i wartościową wiedzę rynkową do kluczowych decyzji.

Partner strategiczny

pwc logotyp

Partnerzy Strefy Zarządzania

logo oees values

Termin i miejsce

29 czerwca 2018 r., godz.18.00-19.00 (piątek)
Uniwersytet SWPS w Warszawie
ul. Chodakowska 19/31, sala S303

Drukuj

Wydarzenia

20 listopada 2018

Tylko kreatywni przetrwają

Mówi się o nich „klasa kreatywna”. Ambitni, pracowici i szalenie twórczy. Kreatywni ludzie wymyślają nowatorskie idee, odważnie eksperymentują, śmiało łamią zasady, czasem popełniają błędy. Kreatywność, czyli co? Dlaczego niektórzy ludzie…
26 listopada 2018

Współpraca oparta na empatii – nowy trend w zarządzaniu

Czy empatia przystaje do środowiska biznesowego nastawionego na realizację zadań, efekt oraz zysk? Jak rozwijać organizację, by jej pracownicy potrafili aktywnie słuchać, uczyć się od siebie nawzajem oraz łączyć rozwój…
05 lutego 2019

Teamwork po polsku. Czy mamy problem z pracą zespołową?

Polacy myślą w kategoriach wspólnotowych przede wszystkim w sytuacji zagrożenia. Na co dzień pielęgnują swój indywidualizm i bronią własnego podwórka przed zakusami obcych. Z czego wynika ten brak umiejętności pracy…

Archiwum wydarzeń

11 września, 2018

Pierwsze kroki we własnym biznesie

Czy własny biznes jest na pewno dla mnie? Chcę być wreszcie na swoim, boję się jednak zrezygnować z etatowej pracy. Mam pomysł, ale nie wiem, jak go zacząć realizować –…
05 lipca, 2018

Skuteczny model zarządzania dla polskich firm

Specjaliści od zarządzania od dawna wieszczą koniec ery szefów i rządzenia. Folwarczne stosunki w firmach nie mają już racji bytu. Turkusowe zarządzanie, z którym wiązano nadzieje na zmiany w organizacjach,…
29 czerwca, 2018

Myśl agresywnie – czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA?

Rozkłada problemy na czynniki pierwsze. Myśli twórczo i agresywnie. Stawia hipotezy i natychmiast je weryfikuje. Przetwarza dane, wyciąga wnioski. Proponuje odważne rekomendacje dla firm. Czyj to opis? Idealnego analityka biznesowego,…
07 czerwca, 2018

Kompetencje liderów w globalnym zarządzaniu

 „Jak zarządzać projektem na międzynarodową skalę?” – to pytanie, które coraz częściej dotyczy współczesnych liderów. Kompetencje niezbędne do zarządzania uzupełniają na kursach i warsztatach. Wielu wynosi z nich specjalistyczną wiedzę, ale…
22 maja, 2018

Nowoczesne planowanie kariery

Od juniora do managera – jak zaplanować swoją ścieżkę kariery, aby zdobyć wymarzone stanowisko? Dlaczego już na studiach warto postawić sobie cele zawodowe i konsekwentnie dążyć do ich realizacji? O…
17 maja, 2018

Budowanie miasta szczęśliwego

Nowoczesne samorządy zachęcają mieszkańców do zaangażowania w kreowanie przestrzeni miejskiej. W końcu miasto to nie tylko budynki i ciąg ulic. To przede wszystkim przyjazna przestrzeń, w której wszystkie grupy społeczne…

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo