sz logo

logo uswps nazwa 3

Tylko kreatywni przetrwają

Mówi się o nich „klasa kreatywna”. Ambitni, pracowici i szalenie twórczy. Kreatywni ludzie wymyślają nowatorskie idee, odważnie eksperymentują, śmiało łamią zasady, czasem popełniają błędy. Kreatywność, czyli co? Dlaczego niektórzy ludzie są bardziej kreatywni niż inni? Czym jest idea kreatywna i dlaczego branża reklamowa nie może bez niej funkcjonować? Poszukajmy odpowiedzi w Strefie Zarządzania razem z Dawidem Kaźmierczakiem, growth supervisorem w McCann Worldgroup, absolwentem naszej uczelni. Uwaga: termin spotkania został przeniesiony na 20 listopada.

20 listopada
18.00–19.00
Warszawa

Tylko kreatywni przetrwają

Młodość i kreatywność. Jeśli idą w parze, można praktycznie wszystko – od imprezowania w stylu gwiazd rocka, przez zdobycie wymarzonej pozycji zawodowej, na osiągnięciu świętego spokoju kończąc. Młodzi i kreatywni tworzą na całym świecie mocną, inspirującą się wzajemnie grupę, na określenie której amerykański ekonomista Richard Florida ukuł termin „klasa kreatywna”. W książce „Narodziny klasy kreatywnej” przekonuje, że właśnie ta grupa stanie się wkrótce motorem wzrostu gospodarczego. Dlaczego? Kreatywni tworzą nowe idee, pomysły i technologie. Stymulują powstawanie innowacji. Potencjał klasy kreatywnej dostrzegła oczywiście branża reklamowa, w której ceni się przede wszystkim nieszablonowe, twórcze myślenie.

Czym właściwie jest kreatywność odmieniana współcześnie przez wszystkie przypadki? Czy wszyscy jesteśmy kreatywni? Dlaczego w idei kreatywnej tak ważna jest moc rozpalania emocji u odbiorców? Kto był, a kto będzie prawdziwym mistrzem kreatywności?

 

400px strefa zarzadzania pion

Podczas cyklicznych, otwartych spotkań w ramach Strefy Zarządzania przedsiębiorcy, menedżerowie średniego i wyższego szczebla, psychologowie biznesu, innowatorzy i liderzy zmian dzielą się wiedzą, zawodowym doświadczeniem i dobrymi praktykami.

Zobacz też:  Studia z zarządzania na Uniwersytecie SWPS

258 kazmierczak

Dawid Kaźmierczak

Od 6 lat związany z branżą reklamową. Pracował dla największych agencji reklamowych na świecie, m.in. Ogilvy Poland,  DDB&tribal Warszawa, w K2 realizował niestandardowe projekty digitalowe dla IKEA. Obecnie kieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikacje brandów Coca-Cola w warszawskim oddziale McCann. Prócz kierowania zespołami w międzynarodowych agencjach reklamowych, czynnie wspiera konkurs Young Creatives w Polsce, jest twórcą kanału YCpoland na Instagramie, w przeszłości współtworzył kanał SnapLions, jest również jurorem konkursu Papaya Young Directors.

Partner strategiczny

pwc logotyp

Partnerzy Strefy Zarządzania

logo oees values

[Form StrefaZarzadzania_12112018_Warszawa not found!]

Termin i miejsce

20 listopada 2018 r., godz.18.00-19.00 (wtorek)

Uniwersytet SWPS w Warszawie
ul. Chodakowska 19/31, sala S306

Wydarzenia

27 marca 2019

Marka osobista w internecie – czy każdy może być gwiazdą social mediów?

in Webinar

Zapraszamy na drugi webinar Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS. Nasz prowadzący dr Adam Kowalik tym razem gościć będzie Filipa Mecnera – menadżera specjalizującego się w kreowaniu wizerunku gwiazd, który pracował m.in. z…
03 kwietnia 2019

Studia wybieraj jak menedżer!

Czy jest się maturzystą, który stoi przed wyborem uczelni, czy menedżerem, który decyduje o losach firmy – każdy musi codziennie podejmować dezycje. Założyć czapkę czy ciepłą bluzę? Wyjść na spacer czy…
11 kwietnia 2019

Cyfrowa rewolucja w biznesie

Sztuczna inteligencja, automatyzacja i wirtualna rzeczywistość – zmiany w świecie biznesu zaczynają dziś wykraczać poza nasze najśmielsze wyobrażenia. Innowacyjne narzędzia cyfrowe są wykorzystywane zarówno przez korporacje, jak i małe startupy,…
16 kwietnia 2019

“Let Them Have Fun” – Fantasies of Leadership, Practices of Control

Liczba leaderów biznesowych najwyższego szczebla, o których się mówi „leader na skalę światową” jest raczej niewielka. Ludzie Ci maja ogromną władzę choć nie posiadają demokratycznej legitymizacji do podejmowania decyzji, które…

Archiwum wydarzeń

21 lutego, 2019

Jak znaleźć siłę do działania, czyli opowieść o motywacji

Żyjemy w czasach, w których w pracy, w domu czy w szkole wymaga się od nas wysokiej efektywności. Chcemy więc być pełni werwy i z entuzjazmem przyjmować kolejne wyzwania, które…
13 lutego, 2019

Jak zmotywować do pracy siebie i innych - spotkanie online

in Webinar

Zapraszamy na pierwszy webinar Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS. Nasz prowadzący, dr Adam Kowalik gościć będzie w nim dr Ewę Jarczewską-Gerc. Tematem spotkania będzie motywacja w pracy - temat ważny zarówno…
05 lutego, 2019

Teamwork po polsku. Czy mamy problem z pracą zespołową?

Polacy myślą w kategoriach wspólnotowych przede wszystkim w sytuacji zagrożenia. Na co dzień pielęgnują swój indywidualizm i bronią własnego podwórka przed zakusami obcych. Z czego wynika ten brak umiejętności pracy…
20 listopada, 2018

Tylko kreatywni przetrwają

Mówi się o nich „klasa kreatywna”. Ambitni, pracowici i szalenie twórczy. Kreatywni ludzie wymyślają nowatorskie idee, odważnie eksperymentują, śmiało łamią zasady, czasem popełniają błędy. Kreatywność, czyli co? Dlaczego niektórzy ludzie…
11 września, 2018

Pierwsze kroki we własnym biznesie

Czy własny biznes jest na pewno dla mnie? Chcę być wreszcie na swoim, boję się jednak zrezygnować z etatowej pracy. Mam pomysł, ale nie wiem, jak go zacząć realizować –…
05 lipca, 2018

Skuteczny model zarządzania dla polskich firm

Specjaliści od zarządzania od dawna wieszczą koniec ery szefów i rządzenia. Folwarczne stosunki w firmach nie mają już racji bytu. Turkusowe zarządzanie, z którym wiązano nadzieje na zmiany w organizacjach,…

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo