sz logo

logo uswps nazwa 3

Co-creation, czyli współtworzenie

Idea społecznej odpowiedzialności biznesu (ang, corporate social responsibility – CSR) jest koncepcją słuszną ale niezwykle trudną w praktyce. Zajmuje to wiele czasu, wymaga zmiany optyki. Wiele działań tzw. CSR to po prostu promocja firmy, aż nazbyt często przyznawanie sobie laurów za działania, które i tak powinny się wydarzyć zgodnie z prawnymi wymogami, a w najgorszych przypadkach ukrywanie pod działalnością charytatywną nie zawsze etycznych działań, czyli tzw. greenwashing.

Podczas spotkania „Co-creation, czyli współtworzenie, jako nowy, wiarygodny sposób na społeczną odpowiedzialność firm” o pracy w biznesie i jednoczesnym naprawianiu świata opowie Agata Stafiej-Bartosik, Country Director Ashoka Poland.

17 grudnia
18.00
Warszawa

Nowy, wiarygodny sposób na społeczną odpowiedzialność firm

Jako Ashoka nawiązaliśmy współpracę z międzynarodowymi przedsiębiorstwami i realnie, wspólnie rozwiązujemy w ramach tych partnerstw konkretne problemy społeczne, istotne również z punku widzenia tych firm. Ze Schneider Electric adresujemy problem ubóstwa energetycznego, z Boeringher Ingelheim szukamy innowacji w obszarze usług zdrowotnych, z LEGO wspieramy innowatorów, którzy redefiniują proces nauczania. 

Podczas spotkania wspólnie odpowiemy na pytania:

  • Jak firmy mogą wspólnie z organizacjami społecznymi tworzyć prawdziwie skuteczne rozwiązania?

  • Jak szukać tematów do współpracy?

  • Jak przeprowadzać taki proces wewnątrz firmy?

  • Co z tego ma biznes i dlaczego decyduje się na takie działania?

400px strefa zarzadzania pion

Podczas cyklicznych, otwartych spotkań w ramach Strefy Zarządzania przedsiębiorcy, menedżerowie średniego i wyższego szczebla, psychologowie biznesu, innowatorzy i liderzy zmian dzielą się wiedzą, zawodowym doświadczeniem i dobrymi praktykami.

Zobacz też:  Studia z zarządzania na Uniwersytecie SWPS

258 Agata Stafiej Bartosik

Agata Stafiej-Bartosik

Prowadzi Fundację Ashoka w Polsce. Ashoka to największa na świecie sieć przedsiębiorczych innowatorów społecznych takich jak Jimi Wales (Wikipedia), Carlo Petrini (Slow Food), Casey Fenton (Couch Surfing), dwaj nobliści – Muhammad Yunus i Kailash Satyarthi – a także ponad 3500 wybitnych osób w ponad 85 krajach. Wcześniej Agata pracowała w firmie doradczej PwC gdzie konsultowała i wdrażała duże projekty strategiczne związane ze społeczną odpowiedzialnością, zrównoważonym rozwojem dla takich firm jak PKN Orlen, PGNiG, BZWBK, Grupa Żywiec, Schenker, PGE, PKP S.A. Przez cztery lata pracowała w Danone w Polsce, gdzie pełniła funkcję Menedżera ds. społecznej odpowiedzialności firmy (CSR). Agata współzakładała Fundację Komunikacji Społecznej, Fabrykę Komunikacji Społecznej, firmę doradczą ASB Consulting oraz stowarzyszenie SMart Kolektiv (Serbia). Jest w radzie Fundacji Szkoła Liderów oraz Leadership Academy for Poland. Agata jest także jurorem w European Social Innovation Competition, CEE Deloitte Technology Fast 50 oraz w Konkursie Raporty Społeczne..

Partner strategiczny

pwc logotyp

Partnerzy Strefy Zarządzania

logo ashoka openeyes values

Formularz zgłoszeniowy

Darmowe wydarzenia adresowane są do subskrybentów naszego newslettera.

Wysłanie zgłoszenia udziału w wydarzeniu będzie uznane za wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji uczestnictwa w wydarzeniu (więcej szczegółów dot. przetwarzania danych osobowych).

Termin i miejsce

17 grudnia 2018 r., godz.18.00 (poniedziałek)
sala S303
Uniwersytet SWPS w Warszawie
ul. Chodakowska 19/31

Drukuj

Wydarzenia

17 grudnia 2018

Co-creation, czyli współtworzenie

Idea społecznej odpowiedzialności biznesu (ang, corporate social responsibility – CSR) jest koncepcją słuszną ale niezwykle trudną w praktyce. Zajmuje to wiele czasu, wymaga zmiany optyki. Wiele działań tzw. CSR to…
05 lutego 2019

Teamwork po polsku. Czy mamy problem z pracą zespołową?

Polacy myślą w kategoriach wspólnotowych przede wszystkim w sytuacji zagrożenia. Na co dzień pielęgnują swój indywidualizm i bronią własnego podwórka przed zakusami obcych. Z czego wynika ten brak umiejętności pracy…

Archiwum wydarzeń

20 listopada, 2018

Tylko kreatywni przetrwają

Mówi się o nich „klasa kreatywna”. Ambitni, pracowici i szalenie twórczy. Kreatywni ludzie wymyślają nowatorskie idee, odważnie eksperymentują, śmiało łamią zasady, czasem popełniają błędy. Kreatywność, czyli co? Dlaczego niektórzy ludzie…
11 września, 2018

Pierwsze kroki we własnym biznesie

Czy własny biznes jest na pewno dla mnie? Chcę być wreszcie na swoim, boję się jednak zrezygnować z etatowej pracy. Mam pomysł, ale nie wiem, jak go zacząć realizować –…
05 lipca, 2018

Skuteczny model zarządzania dla polskich firm

Specjaliści od zarządzania od dawna wieszczą koniec ery szefów i rządzenia. Folwarczne stosunki w firmach nie mają już racji bytu. Turkusowe zarządzanie, z którym wiązano nadzieje na zmiany w organizacjach,…
29 czerwca, 2018

Myśl agresywnie – czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA?

Rozkłada problemy na czynniki pierwsze. Myśli twórczo i agresywnie. Stawia hipotezy i natychmiast je weryfikuje. Przetwarza dane, wyciąga wnioski. Proponuje odważne rekomendacje dla firm. Czyj to opis? Idealnego analityka biznesowego,…
07 czerwca, 2018

Kompetencje liderów w globalnym zarządzaniu

 „Jak zarządzać projektem na międzynarodową skalę?” – to pytanie, które coraz częściej dotyczy współczesnych liderów. Kompetencje niezbędne do zarządzania uzupełniają na kursach i warsztatach. Wielu wynosi z nich specjalistyczną wiedzę, ale…
22 maja, 2018

Nowoczesne planowanie kariery

Od juniora do managera – jak zaplanować swoją ścieżkę kariery, aby zdobyć wymarzone stanowisko? Dlaczego już na studiach warto postawić sobie cele zawodowe i konsekwentnie dążyć do ich realizacji? O…

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo