Jak połączyć design thinking, service design, user experience, product design, lean start-up, by skutecznie zmieniać strategię, kreować markę, tworzyć nowy produkt lub usługę? Dowiemy się tego na konferencji Innovation&Design Management, która odbędzie się między 29 i 30 sierpnia w Hotelu Novotel Airport w Warszawie. Stanie się on przestrzenią nietypowych spotkań – serii sparringów i warsztatów na temat nowoczesnego myślenia projektowego w tworzeniu innowacji. Na tym prestiżowym wydarzeniu nie może zabraknąć ekspertów Zarządzania z naszej uczelni. Wystąpi Anna Wróblewska (CEO, Metaphor) oraz Piotr Voelkel (Vox, współzałożyciel Uniwersytetu SWPS).

Harmonogram konferencji, zapisy i płatności za udział tutaj >>

Partnerem konferencji jest Strefa Zarządzania

Cele konferencji:

  • wykorzystanie metodyk myślenia projektowego w tworzeniu innowacji,
  • szerzenie wiedzy na temat design menedżmentu, który swoją definicją obejmuje nie tylko zarządzanie procesem projektowym, lecz także tworzenie strategii firm w oparciu o design, służy wspieraniu innowacyjności, wzmacnianiu biznesu i tworzeniu marek globalnych,
  • promowanie dobrych case studies polskich i zagranicznych firm,
  • inspirowanie pokoleniem młodych start-upowców,
  • networking uczestników konferencji.

Innowacja kluczem do sukcesu 

– Czas na nowe podejście do tworzenia innowacji. Nie na rozwiązywanie istniejących problemów, lecz szukanie nowych jakości i rewolucyjnych doświadczeń. Zamiast udoskonalania produktów i usług – kreowanie nowatorskich rozwiązań. Pora na tworzenie innowacji radykalnych, które rzeczywiście mogą zmienić rynek – mówi Anna Wróblewska. Podobnie jak Innovation&Design Management Conference, wychodzi temu naprzeciw Zarządzanie na Uniwersytecie SWPS proponuje paradygmat zarządzania oparty właśnie na tworzeniu innowacji, odpowiadający na potrzeby współczesności, której nieodzowną częścią jest technologia, przewodzenie zmianom i budowanie wartości w firmie – biznes to też wartości. – Biznes to nie tylko zysk, bo zawsze będzie się opłacało być po prostu dobrym i przyzwoitym człowiekiem. Warto mierzyć własne poczucie wartości nie tym, ile pieniędzy wynegocjuję od klienta, lecz tym – ile mogę dać innym –mówi Piotr Voelkel. Wiemy, że wiarygodne marki buduje się na zaufaniu. Mówimy, jak to działa. Proponujemy nowoczesny model uczenia zarządzania, który jest daleki od teoretyzowania, a odpowiada wymogom współczesności i nadchodzącym wyzwaniom.

Innowacja zmienia znaczenie. Jak to zrobić? Posłuchajcie

Innovation&Design Management Conference stanie się przestrzenią pasjonującego sparringu dwóch ekspertów Zarządzania Uniwersytetu SWPS. Anna Wróblewska (CEO, Metaphor) i Piotr Volekel (Vox, współzałożyciel Uniwersytetu SWPS) przedyskutują temat: „Dlaczego za pomocą design thinking nie stworzysz prawdziwej innowacji?”. Obu specjalistów gościliśmy już w Strefie Zarządzania, jako przedsmak przyszłych wydarzeń polecamy więc ich wystąpienia.

Nadszedł czas na nowe rozumienie innowacji. To już nie rozwiązywanie istniejących problemów, lecz szukanie przełomowych, znaczących doświadczeń. Takich, które zmienią rynek. Czym się różni design thinking i design driven innovation i dlaczego zrozumienie różnic między nimi to pierwszy krok do świadomego projektowania rzeczywiście innowacyjnych rozwiązań, także tych, w których tkwi potencjał zmieniania świata? 

„Innowacja zmienia znaczenie” – Anna Wróblewska

 

W tworzeniu innowacji kluczowe są dwa pytania: „po co to robimy?” i „jak to zrobić?”. Innowacje są pracochłonne, kosztowne i ryzykowne. Ale to one sprawiają, że odnosimy sukces. Co jest największą inspiracją dla tworzenia innowacji? Dlaczego należy nie rozwiązywać istniejących problemów, lecz poszukiwać nowych jakości? Dlaczego innowacyjny znaczy – multidyscyplinarny? 

„Innowacja w biznesie: jak to zrobić” – Piotr Voelkel

Organizator

„Puls Biznesu”, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.

Partner merytoryczny

Metaphor

Termin i miejsce

29–30 sierpnia 2019 r., godz. 8.30–17.30
Novotel Warszawa Airport

Archiwum wydarzeń

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa psyche logo 05 logo white kopia logo white kopia