sz logo

logo uswps nazwa 3

Strefa Zarządzania na Slot Art Festivalu

Szukanie nowych doświadczeń i budowanie relacji – wielu mistrzów zarządzania właśnie te kwestie stawia na pierwszym miejscu. Aby się rozwijać, trzeba umieć spojrzeć z nowej perspektywy i znaleźć inspirację. Zapraszamy na nietypową odsłonę Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS, która w lipcu zagości na Slot Art Festivalu w Lubiążu – święcie kultury alternatywnej. Polecamy to wydarzenie jako wspaniałą przestrzeń zarówno do rozwoju osobistego, jak i do poznania godnego naśladowania systemu zarządzania.

Slot Art Festival

Przez cztery dni festiwalu (10-13 lipca) będzie można uczestniczyć w szeregu wydarzeń – co roku organizowanych jest tu łącznie ponad 800 warsztatów, wykładów i spotkań z gośćmi, projekcji filmowych, różnego rodzaju pokazów i koncertów. Wszystko odbywa się w opuszczonym opactwie pocysterskim w Lubiążu – przestrzeni większej niż Wawel, która na czas trwania Slotu staje się małym miasteczkiem.

Na festiwalu działa ponad 1000 wolontariuszy, pracujących w logistyce i podczas wszystkich wydarzeń. Jak mówią jego koordynatorzy, struktura organizacyjna Slot Art Festivalu ma budowę organiczną, współpraca między ludźmi nie jest tu hierarchiczna, lecz zespołowa, jak połączonych tkanek. Dla starszych wolontariuszy obecność na Slocie to łyk inspiracji na cały rok, a dla tych młodszych – sposobem na znalezienie swojej drogi zawodowej.

Pasmo Uniwersytetu SWPS na Slocie

W tym roku na Slocie zagoszczą eksperci Uniwersytetu SWPS. Podczas cyklu warsztatów połączonych z dyskusjami będziemy zastanawiać się nad wartościami w biznesie oraz tym, jak idee funkcjonują w świecie pieniądza. Codziennie o godz. 15.00 w sali P4 na uczestników będzie czekać solidna, ale podana w przystępnej formie, wiedza z zakresu psychologii biznesu i marketingu. Będziemy obecni również na naszym stoisku w Strefie Inicjatyw Społecznych. Będzie można tam m.in. poznać nasz konkurs ZarządzaMY przeznaczony dla młodych liderów społecznych.

  • 10.07, godz. 15.00, sala P4
    Marka i branding – jak to się robi? – Paulina Kaleta i Krzysztof Waraksa, wykładowcy kierunku Zarządzanie i Komunikacja Społeczna, praktycy brandingu

Często w zasięgu naszego wzroku jest co najmniej tyle marek, ilu uczestników Slot Art Festivalu. Pojawia się problem, gdy chcemy tworzyć nowe i jeszcze bardziej innowacyjne, kreatywne marki, lepsze-od-konkurencji. Jaką optykę przyjąć, by stworzona przez nas marka odpowiednio rezonowała wśród naszych konsumentów? Czy to w ogóle możliwe? ZOBACZYMY.

258 paulina kaleta

Paulina Kaleta – człowiek orkiestra, online 24/7. Stres i kryzysy popija z poranną kawą, jednocześnie słuchając najnowszych doniesień z branży. Agent do zadań specjalnych w agencji digitalowej FROGRIOT; wcześniej pracowała jako komunikacyjny ninja dla Uniwersytetu SWPS. W wolnych chwilach obsesyjnie rozmyśla nad poprawnym użyciem przecinków i przyszłością ludzkości.

258 krzysztof waraksa

Krzysztof Waraksa – konsultant działający na styku strategii i designu. Doradza markom w kwestiach brandingu, współtworząc ich tożsamości. Pasją do innowacji dzieli się w pracy zarówno ze start-upami, jak i korporacjami. Jeden z (wielu) współzałożycieli projektu Brandico. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu SWPS. W wolnych chwilach obsesyjnie szuka podwójnych spacji.

  • 11.07, godz. 15.00, sala P4
    Czy cyfrowe korporacje są odpowiedzialne społecznie? – dr Jakub Kuś

Czy internet zabija demokrację? Jak nowe technologie kształtują współczesną scenę polityczną? Czy w przestrzeni pełnej trolli i botów, epoce fake newsów, jest jeszcze miejsce dla prawdy? Wszystkie te – dość podniosłe – pytania coraz częściej pojawiają się w dyskusji publicznej. Czasy cyfrowej rewolucji, w których żyjemy, są okresem niebywale dynamicznego rozwoju i czasem szeroko rozumianych nowych technologii. Firmy, które przodują w tym wyścigu czerpią z niego gigantyczne zyski, stając się jednymi z najbardziej wpływowych graczy na styku biznesu i polityki. Czy wykorzystują swoją potęgę do walki o lepszy, uczciwszy świat? Czy debata publiczna w internecie może wyglądać lepiej? A może „dobry internet” jest tylko utopią? Podczas wykładu poszukamy odpowiedzi na te i wiele podobnych pytań.

258 jakub kus

dr Jakub Kuś – doktor psychologii, na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu psychologii nowych technologii, psychometrii, metodologii badań psychologicznych oraz krytycznego myślenia. Należy do Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, jest przewodniczącym Rady Naukowej Polskiego Stowarzyszenia Studentów i Absolwentów Psychologii. Interesuje się m.in. wpływem nowych technologii na funkcjonowanie człowieka i relacje międzyludzkie. W ostatnim czasie prowadzi badania nad przemianami w samowiedzy człowieka pod wpływem dokonanej autoprezentacji oraz nad sposobami walki z rozproszeniem odpowiedzialności w internecie.

  • 12.07, godz. 15.00, sala P4
    Czy pieniądze dają szczęście?  prof. dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz

Jednym z najważniejszych celów, jaki próbuje osiągnąć człowiek, jest szczęście. Czy gromadzenie pieniędzy i zasobów materialnych może uczynić nas szczęśliwymi? Erich Fromm i żyjący na długo przed nim myśliciele zajmowali się dylematem między byciem a posiadaniem, rozważając, czy chciwość i dążenie do pomnażania zasobów materialnych zaspokoi pragnienia człowieka o byciu szczęśliwym. Ten trudny, ale jakże ważny problem będzie przeanalizowany w kontekście aktualnej wiedzy psychologicznej o emocjonalnych i poznawczych konsekwencjach przyjmowania przez ludzi orientacji materialistycznej.

258 Tomasz Zaleskiewicz

prof. dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz – psycholog społeczny. Pracuje w II Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS, gdzie kieruje Centrum Badań nad Zachowaniami Ekonomicznymi. Członek Komitetu Psychologii Polskiej Akademii Nauk. Autor kilku książek na temat psychologii ekonomicznej i podejmowania decyzji (np. „Psychologia ekonomiczna”, „Psychologia inwestora giełdowego”, „Racjonalność decyzji”), kilkudziesięciu artykułów naukowych, a także rozdziałów w anglojęzycznych podręcznikach z zakresu psychologii i ekonomii behawioralnej. O jego badaniach informowały najbardziej prestiżowe media na świecie: „The Wall Street Journal”, „Time”, „Süddeutsche Zeitung”, „Harvard Business Review” (USA) czy BBC Radio 4.

  • 13.07, godz. 15.00, sala P4
    Pieniądze a relacje międzyludzkie – dr hab. Agata Gąsiorowska, prof. Uniwersytetu SPWS

Zgodnie z teorią Margaret Clark, całe spektrum relacji międzyludzkich można podzielić na relacje oparte na wspólnocie i relacje oparte na wymianie. Te dwa rodzaje funkcjonowania społecznego opierają się na różnych normach, zasadach i mechanizmach. W przypadku relacji opartych na wymianie, podstawowym standardem funkcjonowania jest mierzenie wartości za pomocą pieniędzy. W swoim wystąpieniu przedstawię wyniki badań empirycznych, które pokazują, w jaki sposób świat pieniędzy wpływa na funkcjonowanie dorosłych i dzieci.

258 agata gasiorowska

dr hab. Agata Gąsiorowska, prof. Uniwersytetu SPWS – prodziekan ds. Nauki i rozwoju II Wydziału Psychologii, Filia Uniwersytetu SPWS we Wrocławiu. Naukowo zajmuje się psychologią ekonomiczną i zachowaniami konsumenckimi, a w szczególności psychologicznymi funkcjami pieniędzy i bezrefleksyjnym kupowaniem. Interesuje się tym, do jakich celów – poza kupowaniem – ludzie wykorzystują pieniądze oraz w jaki sposób mogą one zmieniać ludzkie funkcjonowanie. Bada również indywidualne różnice w zakresie postaw wobec pieniędzy.

Zdjęcie: Mateusz Bilski, Slot Art Festival

Wydarzenia

23 lipca 2019

Wypalenie zawodowe – jak sobie z nim radzić?

in Webinar

Rujnuje pracownikowi życie, a firmę naraża na straty. Wypalenie zawodowe to zjawisko groźne nie tylko dla pracowników, lecz także dla szefów. Czym jest, jak je rozpoznać? Jak mu zapobiegać i…
06 sierpnia 2019

Emocje w biznesie i zarządzaniu

Mówi się, że w pracy emocje lepiej zostawić za drzwiami. Dlaczego menedżer nie powinien się jednak od emocji odcinać? Dlaczego mogą stać się one ważnym narzędziem zarządzania? Czy są kluczowe w…

Archiwum wydarzeń

25 czerwca, 2019

Networking – jak i po co przełamywać bariery?

in Webinar

Networkingowe ABC wydaje się bardzo proste i oczywiste. I może właśnie dlatego jest podstępne. Gdyby sprawa była prosta, networking nie byłby tak popularnym tematem szkoleń. Niektóre osoby umiejętność nawiązywania znajomości…
11 czerwca, 2019

Biznes to nie tylko zysk

Dlaczego pieniądze to jednak nie wszystko? Czy celem prowadzenia biznesu ma być tylko to, że jego właściciel będzie się bogacił? Czy skuteczny zespół musi pracować pod presją? Czy współpraca biznesu…
16 kwietnia, 2019

“Let Them Have Fun” – Fantasies of Leadership, Practices of Control

Liczba leaderów biznesowych najwyższego szczebla, o których się mówi „leader na skalę światową” jest raczej niewielka. Ludzie Ci maja ogromną władzę choć nie posiadają demokratycznej legitymizacji do podejmowania decyzji, które…
11 kwietnia, 2019

Cyfrowa rewolucja w biznesie

Sztuczna inteligencja, automatyzacja i wirtualna rzeczywistość – zmiany w świecie biznesu zaczynają dziś wykraczać poza nasze najśmielsze wyobrażenia. Innowacyjne narzędzia cyfrowe są wykorzystywane zarówno przez korporacje, jak i małe start-upy,…
27 marca, 2019

Marka osobista w internecie – czy każdy może być gwiazdą social mediów?

in Webinar

Zapraszamy na drugi webinar Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS. Nasz prowadzący dr Adam Kowalik tym razem gościć będzie Filipa Mecnera – menadżera specjalizującego się w kreowaniu wizerunku gwiazd, który pracował m.in. z…
21 lutego, 2019

Jak znaleźć siłę do działania, czyli opowieść o motywacji

Żyjemy w czasach, w których w pracy, w domu czy w szkole wymaga się od nas wysokiej efektywności. Chcemy więc być pełni werwy i z entuzjazmem przyjmować kolejne wyzwania, które…

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo
Zapraszamy na webinar „Wypalenie zawodowe – jak sobie z nim radzić?”