sz logo

logo uswps nazwa 3

Komunikacja w organizacji oparta na empatii

Osoby pracujące we współczesnych organizacjach stoją przed wieloma wyzwaniami. Firmy oczekują nie tylko wykonania określonych zadań, lecz także umiejętności współpracy – aby tworzyć efektywne, otwarte na innowacje i zdolne do rozwiązywania złożonych problemów zespoły. Komunikacja oparta na empatii może w tym pomóc. Jak pisała Tracy Brower w swojej książce „Bring Work to Life by Bringing Life to Work”, należy zmienić dziś myślenie o tym, że empatia to umiejętność miękka. Dlaczego? Ponieważ jest potrzebna do osiągania konkretnych rezultatów i zwiększa szansę na sukces w działaniach zarówno indywidualnych, jak i w zespołach. O zbawiennej roli empatii w organizacjach opowie Lucyna Wieczorek – trenerka umiejętności interpersonalnych z Uniwersytetu SWPS.

Wstęp wolny. Zapisy za pośrednictwem formularza.

10 września
18.00–19.30
Poznań

 

Zapraszamy na wykład liderki/liderów poszukujących narzędzi do współtworzenia efektywnej przestrzeni pracy, budujących zespoły oraz wszystkich zainteresowanych. Podczas wykładu dowiesz się:

  • jak można rozumieć empatię z perspektywy badań psychologicznych, neurobiologii i praktyki według podejścia dr. Marshalla Rosenberga „Porozumienie bez przemocy”,
  • jakie są najpopularniejsze mity na temat empatii,
  • na czym w praktyce polega komunikacja oparta na empatii wg dr. Marshalla Rosenberga,
  • jak małymi krokami zmieniać komunikację w zespole, niezależnie od wielkości organizacji, na przykładzie doświadczeń dwóch liderów,
  • o trzech najważniejszych profitach z empatii: współpracy, innowacyjności i wpływie na innych.

Po wykładzie będzie czas na na sesję pytań i wymianę doświadczeń.

258 Stanisław Borawski

Lucyna Wieczorek – wykładowczyni, współautorka programu studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS w Poznaniu Komunikacja w organizacji oparta na empatii. Dyrektorka Szkoły Trenerów Komunikacji opartej na Empatii. Trenerka umiejętności interpersonalnych, rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Autorka książki o empatii „Nie mów przepraszam, nie mów kocham”. Autorka programów rozwoju opartych na empatii przeznaczonych dla organizacji, liderów i trenerów, m.in.: „Studium rozwoju umiejętności osobistych dla trenerów i liderów w ujęciu integralnym”, „Dojrzewalnia liderek”, „Kurs doskonalenia umiejętności trenerskich i komunikacji opartej na empatii”. Pomysłodawczyni cyklu konferencji promujących wiedzę i praktykę relacji opartych na empatii w życiu społecznym „Empatyczna Polska”.

Formularz zgłoszeniowy

Powyższe wydarzenie adresowane jest do subskrybentów naszego newslettera.

Wysłanie zgłoszenia udziału w wydarzeniu będzie uznane za wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji uczestnictwa w wydarzeniu (więcej szczegółów dot. przetwarzania danych osobowych)

Termin i miejsce

10 września 2019, godz. 18.30–19.30

Uniwersytet SWPS
Wydział Zamiejscowy w Poznaniu
ul. gen. T. Kutrzeby 10, sala 001

Kontakt

Katarzyna Kwaśnik

tel. kom. +48 697 690 482
strefapsyche.poznan@swps.edu.pl

Wydarzenia

Nothing to show. You must configure the data source of the widget.

Archiwum wydarzeń

20 listopada, 2019

Psychologia cen – jak wpływać na decyzje zakupowe klientów?

in Webinar

Czy zarabia się na odpowiednim kształtowaniu cen swoich produktów i usług? Dowiedz się, jaką rolę pełni cena w procesie decyzji zakupowych twoich klientów. Odkryj, od czego zależy akceptacja cen oraz…
30 października, 2019

Jak być innowatorem w biznesie, czyli Piotr Voelkel na konferencji SPK „Be Bold”

Śmiało! Idź pod prąd. Zdecyduj, na czym ci zależy. XV Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet „Be Bold” poświęcona będzie odwadze w biznesie i w życiu, gdzie konieczne jest dokonywanie trudnych wyborów i…
22 października, 2019

Szef, który uczy – mentoring, coaching i inne metody

in Webinar

Rozwijamy swój warsztat pracy przez szkolenia, studia, niezmiennie szukamy wiedzy i inspiracji. Jak się okazuje, jednym z najbardziej wartościowych motorów rozwoju jest nauka przez doświadczenie oraz od osób, z którymi…
09 października, 2019

Lider – co powinien umieć i gdzie się tego (nie) nauczy?

Ścieżka zawodowa lidera to ciągłe samodoskonalenie. W planowaniu własnego rozwoju, podobnie jak przy zarządzaniu zespołem czy przedsiębiorstwem, istotne są cele i strategia. Do tego trzeba być uważnym na zmiany otoczenia…
02 października, 2019

Strefa Zarządzania patronem Business Insider Trends Festival

Interaktywny festiwal biznesowych trendów, sztuki, muzyki, idei i inspiracji. Business Insider Trends Festival to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń biznesowych w Polsce, już po raz drugi zorganizowany przez serwis Business Insider…
26 września, 2019

Jak nauczyć się być liderem? Skąd czerpać inspiracje i wiedzę? – Zofia Dzik

in Webinar

Na warsztat pracy lidera składają się narzędzia nie tylko związane z kontrolowaniem procesów, mierzeniem wyników i zarządzaniem stanowisk. To również skuteczne posługiwanie się umiejętnościami miękkimi, a pośród nich szczególnie jedną,…

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa prawa strefa kultur logo