logo uswps nazwa 3

Edukacja
Rekrutacja na rok 2019/2020
Ruszyła rekrutacja na studia wyższe i podyplomowe.
Wybierz kierunek i zapisz się już dziś!
Slider

Oblicza startupów oczami ekspertów

Celem, który przyświeca organizatorom, jest zbliżenie środowiska akademickiego i biznesowego. – Chcielibyśmy zainicjować cykl spotkań i warsztatów, lokujących się w obszarze creative sectors, których ideą byłoby z jednej strony promowanie wizji kształcenia akademickiego blisko związanego z praktyką rynkową, z drugiej – zaprezentowanie biznesowi możliwości, które daje kooperacja ze środowiskami akademickimi. Jesteśmy przekonani, ze istota kształcenia studentów powinna być nastawiona na realizacje indywidualnych i zespołowych projektów, wdrażanie ich juz od początku edukacji do rzeczywistego otoczenia rynkowego, wskazywanie możliwości i ograniczeń komercjalizacji ich pomysłów – mówi dr Karina Stasiuk-Krajewska, kierownik dziennikarstwa i komunikacji społecznej na wrocławskim wydziale Uniwersytetu SWPS, koordynator specjalności Kreowanie mediów.

Stratup-share

Wydarzenie skierowane jest do środowisk akademickich, zwłaszcza studentów, i do biznesu. Uniwersytet SWPS zaprasza tych, którzy mają już doświadczenia startupowe; tych, którzy zaczynają, i tych, którzy dopiero myślą o własnym startupie.

Co w programie?

Pierwszego dnia będzie można posłuchać inspirujących historii wrocławskich startupów, poznać uwarunkowania prawne i organizacyjne działalności startupowej, dowiedzieć się, skąd pozyskać fundusze i jak rozmawiać z klientami. W programie prezentacje prawników, ekonomistów, przedstawicieli branży IT i branży kreatywnej, przedsiębiorców, menadżerów i ekspertów finansowych, a także prezentacja wrocławskiej inicjatywy RushWro. Na zakończenie – panel dyskusyjny, który poprowadzi Marta Mazur-Milewska, organizatorka spotkań w branży IT oraz hackathonów (HackWro, Startup Weekend) i animatorka wrocławskiego środowiska startupowego.

W drugim dniu warsztaty prowadzone przez praktyków: jak przygotować i zmontować film do sieci (Grzegorz Maj, Piotr Radziemski); Social media – współpraca z agencją reklamową przy projektach Digital (Mariusz Pełechaty); Crowdfunding – jak finansować pomysły? (Tomek Chołast).

Szczegółowy program konferencji na stronie wydarzenia »

Termin i miejsce

  • 8-9 października 2015 r.
  • Uniwersytet SWPS
    Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
    ul. Ostrowskiego 30b

Znajdź studia dla siebie!

AJAX callback

Zobacz także:

Dlaczego
Uniwersytet SWPS?

Czytaj więcej

Finansowanie
studiów

Czytaj więcej

Wsparcie finansowe
i pozafinansowe
dla osob niepełnosprawnych

Czytaj więcej