Czas trwania
- 7 godzin dydaktycznych
Kontakt
- Poniedziałek-piątek
godz. 10:00-15:00
tel. 22 517 99 60
kom. 694 441 787 - e-mail: szkolenia@swps.edu.pl
Efektywne zarządzanie zespołem zdalnym
i prowadzenie spotkań online
- Rekrutacja trwa
O szkoleniu
Jeżeli:
- chcesz zwiększyć efektywność zdalnego zarządzania zespołem i prowadzenia spotkań online,
- objąłeś niedawno swój pierwszy zespół lub masz już swoich podwładnych,
- zarządzasz działem i jesteś rozliczany z wyników pracy Twojego zespołu,
- chcesz za pomocą prostych i niedrogich działań zwiększyć zaangażowanie Twoich współpracowników,
- znasz ból przekazywania niepopularnych decyzji i wprowadzania zmian na które podwładni reagują oporem,
- chcesz poznać sposoby jak zmotywować pracownika nie mając do dyspozycji dodatkowych środków finansowych,
- poszukujesz praktycznych rozwiązań opartych na wieloletnim doświadczeniu.
Zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których prowadzący na przykładach przedstawi rozwiązania, które z sukcesami wdrożył w życie.
Cele szkolenia
Ugruntowanie umiejętności managerskich, aby efektywniej zarządzać zespołem z uwzględnieniem aspektów współpracy zdalnej.
Adresaci
- kierownicy oraz dyrektorzy zespołów i projektów,
- team leaderzy,
- młodzi managerowie, którzy niedawno objęli swój zespół lub obejmą go w niedalekiej przyszłości,
- menagerowie zarządzający zespołami pośdernio lub w systemie macierzowym.
Program
- Jak skutecznie organizować współpracę online i offline w czasach niestabilnych i przy utrudnionej komunikacji.
- Na czym polegają 4 filary zarządzania zespołem w pracy online i offline?
- Model Tuckmana i jego rola w procesie pracy zespołowej.
- Proces komunikacji onsite vs online - różnice.
- Jak skuteczniej zarządzać zespołem rozproszonym podczas pracy zdalnej?
- Jakie narzędzia pozwolą zaktywizować uczestników podczas współpracy zdalnej, aby uatrakcyjnić spotkania i utrzymać atencję uczestników?
- Jak zasada 7-38-55 wpływa na skuteczną komunikację w wersji online i offline?
- Jak przeprowadzić zespół przez proces zmiany i dlaczego zmiany budzą opór i negatywne emocje?
- Dlaczego tak trudno sfinalizować proces zmian? - model Fishera w procesie zarządzania zmianą.
- Jak wyznaczać cele pracownikom i monitorować ich realizację – model Demminga.
- Czym różni się ocena, feedback i upward feedback - dlaczego te narzędzia są istotne dla rozwoju i motywacji pracowników?
- Co wpływa na motywację pracownika i jak motywować nie mając do dyspozycji budżetu?
Metody szkoleniowe:
- Unikalna formuła – formuła warsztatowa: case study + ćwiczenia + konsultacje z prowadzącym.
- Doświadczenie i praktyka prowadzącego.
- Materiały szkoleniowe do wykorzystania w praktyce – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
- Opieka eksperta –podczas warsztatu uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem.
Kadra
Małgorzata Warda, MBA
Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w zarządzaniu i sprzedaży na wysokich szczeblach managerskich ( m.in. Dyrektora Handlowego i Dyrektora Generalnego) w korporacjach oraz sprzedaży produktów i usług do firm ( B2B) jak i konsumentów (B2C).
Prowadziła zespoły o liczebności 200+. W modeu multichannel i omnichannel zarządzała m.in. zespołami składającymi się z przedstawicieli handlowych, key account managerów, internet managerów, sprzedawców w sklepach detalicznych a także zespołami marketingowymi, finansowymi, logistyką i call center (inbound & outbound).
Wprowadziła na rynek kilkadziesiąt innowacyjnych produktów jak i nowych marek ( m.in. system kapsułkowy Nescafé Dolce Gusto, garnki z odczepianą rączką Tefal Ingenio i wiele innych).
Jest absolwentką lingwistyki stosowanej ( posiada uprawnienia pedagogiczne do nauczania), finansów i Executive Master of Business Administration. Jest także absolwentką programów managerskich INSEAD oraz École de Management Lyon.
Od kilku lat z powodzeniem prowadzi szkolenia biznesowe w zakresie zarządzania zespołem i zarządzania zmianą, prowadzenia spotkań online a także z matematyki biznesowo-handlowej. Uczestnicy cenią ją za umiejętność przekazywania wiedzy i relewantnych przykładów z własnych doświadczeń zawodowych, co potwierdzają liczne referencje.
Jest mentorem biznesu certyfikowanym na poziomie międzynarodowym przez European Mentoring & Coaching Council oraz certyfikowanym przez Instytut Kognitywistyki mentorem kognitywnym. Wykłada w prestiżowych szkołach biznesu – m.in. na studiach Executive MBA.
Prowadzi własną firmę doradczą Warda Consulting Team (www.wardateam.com), doradza przedsiębiorcom w zakresie zwiększania efektywności prowadzenia biznesu oraz rentowności sprzedaży.
Rekrutacja i opłaty
Zasady rekrutacji
- Kolejność zgłoszeń
W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.
Opłata
530 zł/os.*
* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.
Konto do opłat za szkolenia
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”
Regulaminy
Termin szkolenia
25 marca 2021 roku, w godz. 10:00-16:00
Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.
W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.