logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 7 godzin dydaktycznych

Kontakt

Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Efektywne zarządzanie zespołem zdalnym
i prowadzenie spotkań online

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Jeżeli:

  • chcesz zwiększyć efektywność zdalnego zarządzania zespołem i prowadzenia spotkań online,
  • objąłeś niedawno swój pierwszy zespół lub masz już swoich podwładnych,
  • zarządzasz działem i jesteś rozliczany z wyników pracy Twojego zespołu,
  • chcesz za pomocą prostych i niedrogich działań zwiększyć zaangażowanie Twoich współpracowników,
  • znasz ból przekazywania niepopularnych decyzji i wprowadzania zmian na które podwładni reagują oporem,
  • chcesz poznać sposoby jak zmotywować pracownika nie mając do dyspozycji dodatkowych środków finansowych,
  • poszukujesz praktycznych rozwiązań opartych na wieloletnim doświadczeniu.

Zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których prowadzący na przykładach przedstawi rozwiązania, które z sukcesami wdrożył w życie.

Cele szkolenia

Ugruntowanie umiejętności managerskich, aby efektywniej zarządzać zespołem z uwzględnieniem aspektów współpracy zdalnej.

Adresaci

  • kierownicy oraz dyrektorzy zespołów i projektów,
  • team leaderzy,
  • młodzi managerowie, którzy niedawno objęli swój zespół lub obejmą go w niedalekiej przyszłości,
  • menagerowie zarządzający zespołami pośdernio lub w systemie macierzowym.

Program

  • Jak skutecznie organizować współpracę online i offline w czasach niestabilnych i przy utrudnionej komunikacji.
  • Na czym polegają 4 filary zarządzania zespołem w pracy online i offline?
  • Model Tuckmana i jego rola w procesie pracy zespołowej.
  • Proces komunikacji onsite vs online - różnice.
  • Jak skuteczniej zarządzać zespołem rozproszonym podczas pracy zdalnej?
  • Jakie narzędzia pozwolą zaktywizować uczestników podczas współpracy zdalnej, aby uatrakcyjnić spotkania i utrzymać atencję uczestników?
  • Jak zasada 7-38-55 wpływa na skuteczną komunikację w wersji online i offline?
  • Jak przeprowadzić zespół przez proces zmiany i dlaczego zmiany budzą opór i negatywne emocje?
  • Dlaczego tak trudno sfinalizować proces zmian? - model Fishera w procesie zarządzania zmianą.
  • Jak wyznaczać cele pracownikom i monitorować ich realizację – model Demminga.
  • Czym różni się ocena, feedback i upward feedback - dlaczego te narzędzia są istotne dla rozwoju i motywacji pracowników?
  • Co wpływa na motywację pracownika i jak motywować nie mając do dyspozycji budżetu?

Metody szkoleniowe:

  • Unikalna formuła – formuła warsztatowa: case study + ćwiczenia + konsultacje z prowadzącym.
  • Doświadczenie i praktyka prowadzącego.
  • Materiały szkoleniowe do wykorzystania w praktyce – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
  • Opieka eksperta –podczas warsztatu uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem.

Kadra

Warda

 

Małgorzata Warda, MBA

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w zarządzaniu i sprzedaży na wysokich szczeblach managerskich ( m.in. Dyrektora Handlowego i Dyrektora Generalnego) w korporacjach oraz sprzedaży produktów i usług do firm ( B2B) jak i konsumentów (B2C).
Prowadziła zespoły o liczebności 200+. W modeu multichannel i omnichannel zarządzała m.in. zespołami składającymi się z przedstawicieli handlowych, key account managerów, internet managerów, sprzedawców w sklepach detalicznych a także zespołami marketingowymi, finansowymi, logistyką i call center (inbound & outbound).
Wprowadziła na rynek kilkadziesiąt innowacyjnych produktów jak i nowych marek ( m.in. system kapsułkowy Nescafé Dolce Gusto, garnki z odczepianą rączką Tefal Ingenio i wiele innych).
Jest absolwentką lingwistyki stosowanej ( posiada uprawnienia pedagogiczne do nauczania), finansów i Executive Master of Business Administration. Jest także absolwentką programów managerskich INSEAD oraz École de Management Lyon.
Od kilku lat z powodzeniem prowadzi szkolenia biznesowe w zakresie zarządzania zespołem i zarządzania zmianą, prowadzenia spotkań online a także z matematyki biznesowo-handlowej. Uczestnicy cenią ją za umiejętność przekazywania wiedzy i relewantnych przykładów z własnych doświadczeń zawodowych, co potwierdzają liczne referencje.
Jest mentorem biznesu certyfikowanym na poziomie międzynarodowym przez European Mentoring & Coaching Council oraz certyfikowanym przez Instytut Kognitywistyki mentorem kognitywnym. Wykłada w prestiżowych szkołach biznesu – m.in. na studiach Executive MBA.
Prowadzi własną firmę doradczą Warda Consulting Team (www.wardateam.com), doradza przedsiębiorcom w zakresie zwiększania efektywności prowadzenia biznesu oraz rentowności sprzedaży.

 

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

530 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”

Regulaminy 

Termin szkolenia

25 marca 2021 roku, w godz. 10:00-16:00

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.
W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.