logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 6 godzin dydaktycznych

Kontakt

Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Matematyczno-finansowe podstawy rentownego biznesu

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Zajęcia warsztatowe w formie online z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń i case study z praktyki prowadzącego podczas których uczestnicy dowiedzą się:

  • jakie parametry są kluczowe przy zakładaniu własnego biznesu?
  • czym różni się marża od narzutu?
  • jakie są wskaźniki rentowności firmy?
  • jak stworzyć rentowną ofertę handlową?
  • jak organizować zyskowne promocje i jak analizować wyniki sprzedaży?
  • jakie są kluczowe elementy rentownego biznes-planu?
  • czym są koszty stałe i zmienne i jak zmiany rynkowe mogą wpływać na dochód firmy?
  • jak ocenić czy pomysł na biznes ma szansę przynosić dochody?

Powyższe elementy zostaną omówione w przystępny sposób na bazie praktycznych zadań z wykorzystaniem kalkulatora, a uczestnicy nauczą się samodzielnie wykonywać obliczenia, które będą mogli wdrożyć w życie od razu po szkoleniu. Szkolenie kończy panel konsultacyjny podczas którego uczestnicy będą mogli skonsultować swoje wątpliwości z prowadzącym.

Cele szkolenia

  • Zapoznanie uczestników z kluczowymi elementami biznesplanu i budżetowania.
  • Poznanie i przećwiczenie zasad wyliczania profitowości planowanych działań.
  • Zapoznanie uczestników z najważniejszymi wskaźnikami finansowo-handlowymi istotnymi dla biznesu.

Adresaci

Dla wszystkich osób, które prowadzą już swoją działalność biznesową i chcą poprawić jej rentowność lub chcą założyć swój pierwszy biznes, a także dla osób zatrudnionych w sprzedaży, marketingu i finansach, które chcą ugruntować swoją wiedze z zakresu matematyki biznesowo-handlowej.

Program

Zagadnienia które omówimy i przećwiczymy:

1. Wyliczenie kosztów prowadzenia biznesu i zysków – główne narzędzia.

2. Jak skalkulować cenę, aby sprzedaż oferty była zyskowna?

3. Marża i narzut – czym to się różni i jak je wyliczyć?

4. Jak planować działania marketingowe i rentowne promocje?

5. Podstawowe elementy rentownego biznesplanu.
 
6. Jakie są główne przesłanki do planowania sprzedaży?

7. Z czego mogę czerpać i jak oszacować moje przychody?

8. Oferta główna i komplementarna - jak ułożyć rentowne portfolio produktów i usług?

9. Narzędzia do budżetowania i bieżącego monitorowania biznesu wraz z kluczowymi wskaźnikami istotnymi dla planowanego przedsięwzięcia.

10. Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem kalkulatora, które jest w stanie rozwiązać każdy uczestnik szkolenia:

  • wyliczanie rentowności,
  • stworzenie budżetu w oparciu o parametry istotne dla planowanego biznesu.


11. Panel konsultacyjny z prowadzącym.

Metody szkoleniowe:

Zajęcia będą prowadzone online w formie praktycznych ćwiczeń i w oparciu o przykłady biznesowe z praktyki prowadzącego. Na zajęciach będą wykorzystywane multimedia, flipchart oraz  materiały szkoleniowe. Z uwagi na ćwiczenia praktyczne związane z wyliczeniami wskazane jest posiadanie kalkulatora (może być na smartphonie), aby móc w pełni skorzystać z warsztatów.

Kadra

Warda

 

Małgorzata Warda, MBA

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w zarządzaniu i sprzedaży na wysokich szczeblach managerskich ( m.in. Dyrektora Handlowego i Dyrektora Generalnego) w korporacjach oraz sprzedaży produktów i usług do firm ( B2B) jak i konsumentów (B2C).
Prowadziła zespoły o liczebności 200+. W modeu multichannel i omnichannel zarządzała m.in. zespołami składającymi się z przedstawicieli handlowych, key account managerów, internet managerów, sprzedawców w sklepach detalicznych a także zespołami marketingowymi, finansowymi, logistyką i call center (inbound & outbound).
Wprowadziła na rynek kilkadziesiąt innowacyjnych produktów jak i nowych marek ( m.in. system kapsułkowy Nescafé Dolce Gusto, garnki z odczepianą rączką Tefal Ingenio i wiele innych).
Jest absolwentką lingwistyki stosowanej ( posiada uprawnienia pedagogiczne do nauczania), finansów i Executive Master of Business Administration. Jest także absolwentką programów managerskich INSEAD oraz École de Management Lyon.
Od kilku lat z powodzeniem prowadzi szkolenia biznesowe w zakresie zarządzania zespołem i zarządzania zmianą, prowadzenia spotkań online a także z matematyki biznesowo-handlowej. Uczestnicy cenią ją za umiejętność przekazywania wiedzy i relewantnych przykładów z własnych doświadczeń zawodowych, co potwierdzają liczne referencje.
Jest mentorem biznesu certyfikowanym na poziomie międzynarodowym przez European Mentoring & Coaching Council oraz certyfikowanym przez Instytut Kognitywistyki mentorem kognitywnym. Wykłada w prestiżowych szkołach biznesu – m.in. na studiach Executive MBA.
Prowadzi własną firmę doradczą Warda Consulting Team (www.wardateam.com), doradza przedsiębiorcom w zakresie zwiększania efektywności prowadzenia biznesu oraz rentowności sprzedaży.

 

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

445 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”

Regulaminy 

Termin szkolenia

18 maja 2021 roku

6 x 45 min + (2 przerwy ok 15 min i 1 przerwa ok 30 minut, ostatnie 30-40 minut będzie przeznaczone na konsultacje) (10:00 – 11:30; 11:45 – 13:15, 13:45 – 15:15)

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.
W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.