Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 40 godzin dydaktycznych

Kontakt

Sopot, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Specjalista ds. rekrutacji

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

CEL

Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zagadnieniami praktycznymi związanymi z samodzielnym prowadzeniem działań rekrutacyjnych. Ćwiczenie umiejętności posługiwania się podstawowymi narzędziami rekrutacyjnymi i selekcyjnymi. Rozwijanie praktycznych osobistych umiejętności związanych z rekrutacją i selekcją kandydatów. Zapoznanie z zasadami wykorzystania wybranych narzędzi rekrutacyjnych.

METODA SZKOLENIOWA

Praktyczne zajęcia warsztatowe, trening umiejętności, aktywne ćwiczenia na zajęciach i w ramach pracy domowej.
Uczestnicy otrzymają podręcznik oraz zestaw narzędzi rekrutacyjnych (kwestionariusze, scenariusze rozmów, zestawy skal szacunkowych, katalogi opisów stanowisk) opracowany przez specjalistów.

ADRESACI

Osoby nie posiadające doświadczenia zawodowego lub doświadczenia w dziedzinie rekrutacji, zamierzające zająć się zawodowo tą problematyką oraz osoby aktywne zawodowo (pracownicy działów kadr, menedżerowie) planujący sprofesjonalizować swoje działania w zakresie rekrutacji.


Czas trwania

40 godzin lekcyjnych; kurs realizowany jest w postaci dwóch weekendowych zjazdów (sobota - niedziela).

 

Program

1. Krótkie wprowadzenie w problematykę rekrutacji i selekcji, analiza etapów procesu rekrutacyjnego.
2. Diagnoza potrzeb personalnych:

  • opis stanowiska pracy, przykłady opisów stanowisk różnych branż, specjalności i typów firm, profesjogram,
  • profil idealnego kandydata, przykłady profili, typy i rodzaje kryteriów selekcyjnych, zestawy kompetencyjne, model pięcioczynnikowy predyspozycji zawodowych.

3. Poszukiwanie kandydatów:

  • wykorzystanie internetowych portali rekrutacyjnych, konstruowanie ofert, zasady korzystania z wybranych portali, rekrutacja w Polsce i zagranicą,
  • inne metody pozyskiwania pracowników (ulotkowanie, plakaty, targi pracy),
  • zasady i aspekty praktyczne korzystania z profesjonalnych portali społecznościowych ( Linkedin, Goldenline, Facebook).

4. Metody analizy i selekcji aplikacji kandydatów - ćwiczenia praktyczne.
5. Warsztat „Prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej” (10 godzin) – ćwiczenia symulacyjne.
6. Metody oceny kandydatów – tworzenie skal szacunkowych, ankiety i zbiorcze arkusze ocen, metody rangowania i porównywania parami, elementy psychologii różnic indywidualnych.
7. Prawne i etyczne aspekty rekrutacji.

Przebieg kursu:

Wprowadzenie - 2h
Opisy stanowisk – 4h
Portale rekrutacyjne – 4h

Dzień II
Profile kandydatów – 5h
Portale społecznościowe – 5h

Dzień III
Warsztat: Rozmowa kwalifikacyjna – 10h

Dzień IV
Analiza i selekcja aplikacji – 5h
Metody oceny kandydatów – 3h
Prawne i etyczne aspekty rekrutacji - 2h.

Kadra

dr Marek Suchar – dr psychologii, konsultant personalny, nauczyciel akademicki. Doradzał w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi wielu firmom polskim i zagranicznym, m.in. Solvay, Auchan, ING Bank Śląski, Poczta Polska, ABB. Uczestniczył w obsadzaniu kluczowych stanowisk menedżerskich, m.in. w: Energa, Tauron, PKP, Volvo Polska, Renault Trucks Polska oraz stanowisk kierowniczych w instytucjach, takich jak: Uniwersytet Medyczny w Gdańsku, Europejskie Centrum Solidarności, Urzędy Miasta w Gdańsku i Gdyni. Autor ponad stu publikacji, w tym 7 książek o tematyce HR, m.in. bestsellera „Rekrutacja i selekcja personelu" (4 wydania + wydanie rosyjskojęzyczne).
Prowadził zajęcia z psychologii stosowanej oraz zarządzania zasobami ludzkimi w kilkunastu renomowanych polskich uczelniach, m.in. Uniwersytecie Gdańskim, Krajowej Szkole Administracji Publicznej, Wyższej Szkole Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Politechnice Gdańskiej, Wyższej Szkole Bankowej.
Jego pozazawodowe zainteresowania to historia i współczesność miasta Jerozolima, posiada dyplom przewodnika po Ziemi Świętej, studiował historię, geografię i archeologię biblijną, jest autorem artykułów i książek poświęconych Jerozolimie.

Szymon Suchar - psycholog, konsultant personalny z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w rekrutacji. Jest absolwentem podyplomowych studiów menedżerskich. Specjalizuje się w rekrutacji internetowej oraz wykorzystaniu portali społecznościowych do pozyskiwania kandydatów na stanowiska wykonawcze oraz średniego szczebla. Jego doświadczenie obejmuje udział w kilkuset projektach rekrutacyjnych, m.in. w branży produkcyjnej, logistycznej, motoryzacyjnej oraz IT a także w rekrutacjach transgranicznych.
Zajmuje się również projektowaniem graficznym, fotografią oraz gotowaniem i kulinarnymi eksperymentami, czego owocami był prowadzony wiele lat blog o tematyce kulinarnej, książeczka z przepisami a do niedawna streetfoodowy koncept Ciekawa Strawa.

Gabriela Kirol-Kustosz - posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi dzięki pracy dla wielu polskich i międzynarodowych firm jako konsultant, menedżer oraz coach.
Specjalizuje się w realizowaniu projektów z zakresu oceny i rozwoju potencjału ludzkiego. Ma doświadczenie w tworzeniu, koordynacji i realizacji międzynarodowych projektów w zakresie Assessment i Development Centre oraz analizy stanowisk. Zajmuje się rozwojem indywidualnym pracowników, głównie kadry menedżerskiej. Do jej obowiązków należy również opracowywanie i wdrażanie programów rozwojowych dostosowanych do specyfiki firm, w tym projektowanie i prowadzenie szkoleń. Prowadzi warsztaty z zakresu autoprezentacji, technik pomostowych, technik wywierania wpływu, umiejętności menedżerskich, motywacji, przywództwa, zarządzania stresem, rekrutacji.
W swojej karierze zawodowej zajmowała się również restrukturyzacją i rozwojem funkcji zarządzania personelem, przeprowadziła wiele projektów związanych z wdrażaniem nowych metod zarządzania kapitałem pracowniczym. Jest wykładowcą na studiach MBA Politechniki Gdańskiej oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Udziela się również jako prelegentka na konferencjach na tematy zawodowe HR. Od 2004 roku pracuje jako Talent Manager w firmie Deloitte. Obecnie zajmuje się wdrażaniem długofalowego projektu wewnętrznego Akademia Coachingu Deloitte.
Gabriela Kirol-Kustosz posiada dyplom magistra psychologii. Ukończyła również Podyplomowe Studia Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz liczne kursy i szkolenia biznesowe. Jest certyfikowanym administratorem wielu kwestionariuszy i testów zawodowych. Pełni funkcję międzynarodowego coacha, posiada certyfikat Erickson College International.

Maksymilian Nawotka - trener i menedżer z wieloletnim doświadczeniem w kierowaniu zespołami sprzedażowymi oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi. Doświadczenia zawodowe gromadził w wielkich międzynarodowych korporacjach z sektora finansowego takich jak Credit Agricole, Sygma Bank czy GE Money Bank, a także w mniejszych organizacjach reprezentujących usługi nowoczesnego typu – m.in. PZU Zdrowie i Wakacje.pl.
W firmach, w których pracował, tworzył i wdrażał m.in. programy adaptacyjne dla nowo zatrudnianych osób, programy rozwoju karier i awansów zawodowych, realizował diagnozy przyczyn rotacji pracowników.
Jako trener posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji, negocjacji, zarządzania zespołami oraz nowoczesnym rozwojem sprzedaży. Tworzył autorskie programy szkoleniowe oraz programy motywacyjne. Jest absolwentem studiów psychologicznych w Uniwersytecie SWPS.

Rekrutacja i opłaty

O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata:

990 zł

Konto do opłat za szkolenia
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy