logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 8 godzin dydaktycznych/1 dzień

Kontakt

Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Efektywna komunikacja
w relacji z klientem

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Cele szkolenia

  • Rozwój umiejętności skutecznego komunikowania się ze współpracownikami
  • Nabycie umiejętności motywującego i zrozumiałego udzielania krytyki i pochwały
  • Uświadomienie sobie własnych mocnych i słabych stron jako uczestnika procesu Komunikacji

Forma zajęć

warsztaty

Rodzaj szkolenia

otwarte lub zamknięte

Materiały

materiały do ćwiczeń, skrypt

Miejsce

Warszawa
(istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w Wydziałach Zamiejscowych SWPS lub w miejscu zapoponowanym przez klienta)

Dokument ukończenia

zaświadczenie o ukończeniu kursu

Program

  • Proces komunikacji – punkty krytyczne procesu.
  • Istota skutecznej komunikacji – jak nie utrudniać sobie efektywnego komunikowania się z innymi. Zewnętrzne i wewnętrzne bariery komunikacji – jak sobie z nimi radzić.
  • Wskazanie mocnych i słabych cech uczestników jako nadawców i odbiorców werbalnego i niewerbalnego komunikatu (na podstawie gry symulacyjnej). Co pielęgnować, a co rozwijać?
  • Narzędzia efektywnej komunikacji – model 4 P.
  • Efektywne udzielanie informacji zwrotnej. Model skutecznej pochwały i konstruktywnej krytyki.
  • Sytuacje trudne w komunikacji: atak werbalny, różnice w poglądach, przyjmowanie krytyki i inne, wskazane przez uczestników.

Uwaga: Szczegółowy program zajęć słuchacze otrzymają na zajęciach.

Kadra

foto Paulina Sobiczewska

dr Paulina Sobiczewska

psycholog społeczny, doktor nauk humanistycznych, dyplomowany trener grupowy. Od 2003 roku prowadzi szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS z zakresu psychoedukacji, specjalizuje się w zwiększaniu osobistej wydajności. Pasjonatka optymalizowania skuteczności, efektywnego wykorzystania czasu i energii. Autorka audiobooka „Instrukcja obsługi głowy. Jak wykorzystać naturalne mechanizmy do osiągania celów.”, który niebawem ukaże się w zasobach Audioteka.pl.

Kierownik studiów podyplomowych „Praktyczna Psychologia Motywacji” wraz z polarnikiem Markiem Kamińskim, od 2012 roku realizowanych corocznie przez Uniwersytet SWPS.

Przeprowadziła ponad 4.000 godzin szkoleniowych dla instytucji budżetowych (m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Ministerstwo Sprawiedliwości, Najwyższa Izba Kontroli, Ambasada Niemiec, Urząd Gminy, Urzędy Pracy, Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, Krajowy Sąd Dyscyplinarny, Krajowa Izba Radców Prawnych) oraz korporacji i firm (m.in. Unilever,Medicover, Tchibo, Nutricia Grupa Danone, Commercial Union, Media Markt, Mary Kay, Centrum Medyczne Enel-Med, Grupa Radiowa Time – Radio Eska) Kierownik Centrum Wsparcia Biznesu i Instytucji oraz SWPS Training, departamentów Uniwersytetu SWPS zajmującej się szkoleniami i doradztwem.

Wielokrotny gość, ekspert i komentator mediów takich jak TVN CNBC, Polsat News, Radio PIN, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Wprost 24,Brief, Coaching Extra, Gazeta Finansowa, Gazeta Prawna, Zwierciadło, Dziennik Gazeta Prawna i innych.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

429 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”

Regulaminy 

Termin szkolenia

2 grudnia 2019

W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.