logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 9 godzin dydaktycznych/1 dzień

Kontakt

Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Efektywny manager
skuteczny lider

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Jeżeli:

  • objąłeś niedawno swój pierwszy zespół lub masz już swoich podwładnych,
  • obejmiesz swój pierwszy zespół w niedalekiej przyszłości,
  • zarządzasz działem i jesteś rozliczany z wyników pracy Twojego zespołu,
  • chcesz za pomocą prostych i niedrogich działań zwiększyć zaangażowanie Twoich współpracowników,
  • znasz ból przekazywania niepopularnych decyzji i wprowadzania zmian na które podwładni reagują oporem,
  • chcesz poznać sposoby jak zmotywować pracownika nie mając do dyspozycji dodatkowych środków finansowych,
  • poszukujesz praktycznych rozwiązań opartych na wieloletnim doświadczeniu,

zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których prowadzący na przykładach przedstawi rozwiązania, które z sukcesami wdrożył w życie.

Cele szkolenia

Zbudowanie lub podniesienie umiejętności managerskich aby efektywniej zarządzać zespołem.

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Unikalna formuła – formuła warsztatowa: case study + ćwiczenia + konsultacje z prowadzącym.
  • Doświadczenie i praktyka prowadzącego – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.
  • Materiały szkoleniowe do wykorzystania w praktyce – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
  • Opieka eksperta – uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem.

Adresaci

  • kierownicy oraz dyrektorzy zespołów i projektów,
  • team leaderzy,
  • młodzi managerowie, którzy niedawno objęli swój zespół lub obejmą go w niedalekiej przyszłości,
  • menagerowie zarządzający zespołami pośdernio lub w systemie macierzowym.

Program

Jak zbudować i podtrzymać motywację w zespole

  • Co motywuje ludzi? – motywacja zewnętrzna i wewnętrzna,
  • Rola managera w motywowaniu i inspirowaniu swojego zespołu,
  • Indywidualne strategie motywacji a cele szefa i firmy,
  • Strategia firmy a zadania zespołu i poszczególnych pracowników – jak skutecznie zarządzać przez cele i je wyznaczać?
  • Kaskadowanie jako element sprzyjający motywacji,
  • Z czego rodzi się brak motywacji? - czyli jak unikać najczęstszych błędów,
  • Jak rozwijać i angażować pracowników? - czyli najbardziej efektywne finansowe i pozafinansowe elementy motywowania pracowników,
  • Rozwój pracowników wg zasady 70-20-10 

Skuteczny lider

  • Różne style kierowania zespołem a osobiste predyspozycje managera
  • Dlaczego zmiana budzi opór i jak przekonać pracowników do zmiany?
  • Zarządzanie zespołem w strukturze matrycowej (pośrednie) vs zarządzanie bezpośrednie - które metody się przydają?
  • Jak skutecznie wprowadzić zasady w nowym lub zmienić je w dotychczasowym zespole? – ćwiczenia praktyczne z udziałem uczestników
  • Interaktywne dyskusje oraz moderowana wymiana doświadczeń uczestników

Rola informacji zwrotnej w efektywnym zarządzaniu

  • Różnice między feedbackiem i oceną,
  • Rola krytyki a także pochwały, zainteresowania i szacunku jako fundamentów motywacji,
  • Kiedy informacja zwrotna jest konstruktywna i motywująca? - praktyczne przykłady zasad i technik prowadzenia rozmów,
  • Wpływ feedbacku na rozwój zespołu i jego efektywność,
  • Jak często i w jakiej formie przekazywać pracownikom informację zwrotną, żeby wyeliminować niepożądane zachowania i wzmocnić te pozytywne?
  • Upward feedback – czyli dowiedz się czegoś o sobie od pracownika,
  • Ćwiczenia praktyczne w podgrupach,
  • Interaktywne dyskusje oraz moderowana wymiana doświadczeń uczestników w zakresie udzielania informacji zwrotnej.

Uwaga: Szczegółowy program zajęć słuchacze otrzymają na zajęciach.

Kadra

Warda

 

Małgorzata Warda, MBA

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu projektami i małymi i dużymi zespołami ( 200+), w tym zespołami rozproszonymi w terenie, a także call center ( przychodzące i wychodzące). Wiele lat pracowała na stanowiskach Dyrektora Handlowego i Zarządzającego w dużych organizacjach. Zarządzała sprzedażą produktów w sklepach wielkopowierzchniowych, specjalistycznych, internetowych oraz własnych sieciach sklepów detalicznych. Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży w koncepcie multichannel i omnichannel, a także w tworzeniu i sprzedaży programów lojalnościowych w obszarze B2B i B2C. Jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej obszaru marketingu i strategii sprzedaży. Prowadzi także zajęcia dla wyższej kadry zarządzającej na studiach MBA z zakresu zarządzania zmianą w organizacji i architektury korporacyjnej.

 

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

530 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”

Regulaminy 

Termin szkolenia

23 stycznia 2020

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.

W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.