Czas trwania
- 9 godzin dydaktycznych/1 dzień
Kontakt
- Poniedziałek-piątek
godz. 10:00-15:00
tel. 22 517 99 60
kom. 694 441 787 - e-mail: szkolenia@swps.edu.pl
Efektywny manager
skuteczny lider
- Rekrutacja trwa
O szkoleniu
Jeżeli:
- objąłeś niedawno swój pierwszy zespół lub masz już swoich podwładnych,
- obejmiesz swój pierwszy zespół w niedalekiej przyszłości,
- zarządzasz działem i jesteś rozliczany z wyników pracy Twojego zespołu,
- chcesz za pomocą prostych i niedrogich działań zwiększyć zaangażowanie Twoich współpracowników,
- znasz ból przekazywania niepopularnych decyzji i wprowadzania zmian na które podwładni reagują oporem,
- chcesz poznać sposoby jak zmotywować pracownika nie mając do dyspozycji dodatkowych środków finansowych,
- poszukujesz praktycznych rozwiązań opartych na wieloletnim doświadczeniu,
zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których prowadzący na przykładach przedstawi rozwiązania, które z sukcesami wdrożył w życie.
Cele szkolenia
Zbudowanie lub podniesienie umiejętności managerskich aby efektywniej zarządzać zespołem.
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?
- Unikalna formuła – formuła warsztatowa: case study + ćwiczenia + konsultacje z prowadzącym.
- Doświadczenie i praktyka prowadzącego – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.
- Materiały szkoleniowe do wykorzystania w praktyce – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
- Opieka eksperta – uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem.
Adresaci
- kierownicy oraz dyrektorzy zespołów i projektów,
- team leaderzy,
- młodzi managerowie, którzy niedawno objęli swój zespół lub obejmą go w niedalekiej przyszłości,
- menagerowie zarządzający zespołami pośdernio lub w systemie macierzowym.
Program
Jak zbudować i podtrzymać motywację w zespole
- Co motywuje ludzi? – motywacja zewnętrzna i wewnętrzna,
- Rola managera w motywowaniu i inspirowaniu swojego zespołu,
- Indywidualne strategie motywacji a cele szefa i firmy,
- Strategia firmy a zadania zespołu i poszczególnych pracowników – jak skutecznie zarządzać przez cele i je wyznaczać?
- Kaskadowanie jako element sprzyjający motywacji,
- Z czego rodzi się brak motywacji? - czyli jak unikać najczęstszych błędów,
- Jak rozwijać i angażować pracowników? - czyli najbardziej efektywne finansowe i pozafinansowe elementy motywowania pracowników,
- Rozwój pracowników wg zasady 70-20-10
Skuteczny lider
- Różne style kierowania zespołem a osobiste predyspozycje managera
- Dlaczego zmiana budzi opór i jak przekonać pracowników do zmiany?
- Zarządzanie zespołem w strukturze matrycowej (pośrednie) vs zarządzanie bezpośrednie - które metody się przydają?
- Jak skutecznie wprowadzić zasady w nowym lub zmienić je w dotychczasowym zespole? – ćwiczenia praktyczne z udziałem uczestników
- Interaktywne dyskusje oraz moderowana wymiana doświadczeń uczestników
Rola informacji zwrotnej w efektywnym zarządzaniu
- Różnice między feedbackiem i oceną,
- Rola krytyki a także pochwały, zainteresowania i szacunku jako fundamentów motywacji,
- Kiedy informacja zwrotna jest konstruktywna i motywująca? - praktyczne przykłady zasad i technik prowadzenia rozmów,
- Wpływ feedbacku na rozwój zespołu i jego efektywność,
- Jak często i w jakiej formie przekazywać pracownikom informację zwrotną, żeby wyeliminować niepożądane zachowania i wzmocnić te pozytywne?
- Upward feedback – czyli dowiedz się czegoś o sobie od pracownika,
- Ćwiczenia praktyczne w podgrupach,
- Interaktywne dyskusje oraz moderowana wymiana doświadczeń uczestników w zakresie udzielania informacji zwrotnej.
Uwaga: Szczegółowy program zajęć słuchacze otrzymają na zajęciach.
Kadra
Małgorzata Warda, MBA
Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu projektami i małymi i dużymi zespołami ( 200+), w tym zespołami rozproszonymi w terenie, a także call center ( przychodzące i wychodzące). Wiele lat pracowała na stanowiskach Dyrektora Handlowego i Zarządzającego w dużych organizacjach. Zarządzała sprzedażą produktów w sklepach wielkopowierzchniowych, specjalistycznych, internetowych oraz własnych sieciach sklepów detalicznych. Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży w koncepcie multichannel i omnichannel, a także w tworzeniu i sprzedaży programów lojalnościowych w obszarze B2B i B2C. Jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej obszaru marketingu i strategii sprzedaży. Prowadzi także zajęcia dla wyższej kadry zarządzającej na studiach MBA z zakresu zarządzania zmianą w organizacji i architektury korporacyjnej.
Rekrutacja i opłaty
Zasady rekrutacji
- Kolejność zgłoszeń
W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.
Opłata
650 zł/os.*
* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.
Konto do wpłat opłat za szkolenia
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”
Regulaminy
Termin szkolenia
7 grudnia 2020 roku
Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.
W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.