logo uswps nazwa 3

Szkolenia

Czas trwania

  • 8 godzin dydaktycznych/1 dzień

Kontakt

Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Matematyka biznesowo-handlowa czyli jak stworzyć i prowadzić rentowny biznes

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń i case study z praktyki prowadzącego na których uczestnicy dowiedzą się jakie parametry są kluczowe przy zakładaniu własnego biznesu oraz jakie są kluczowe wskaźniki rentowności biznesu. Ponadto przećwiczą jak kalkulować profitowość, a także wraz z prowadzącym stworzą ramowy biznesplan i budżet istotny dla ich pomysłu na biznes.

Cele szkolenia

  • Poznanie kluczowych elementów biznesplanu i budżetowania pomysłów na biznes,
  • Przećwiczenie zasad wyliczania profitowości planowanych działań,
  • Zapoznanie uczestników z najważniejszymi wskaźnikami finansowo-handlowymi istotnymi dla pierwszego biznesu.

Adresaci

Dla wszystkich osób, które chcą rozwinąć swój pierwszy biznes (np. absolwenci) lub prowadzą już swoją działalność biznesową i chcą poprawić jej efektywność.

Program

  • Podstawowe elementy rentownego biznesplanu.
  • Jakie są główne przesłanki do planowania sprzedaży?
  • Z czego mogę czerpać i jak oszacować moje przychody?
  • Oferta główna i komplementarna - jak ułożyć moje portfolio produktów i usług?
  • Wyliczenie kosztów prowadzenia biznesu i zysków – główne narzędzia.
  • Jak skalkulować cenę, aby sprzedaż oferty była zyskowna?
  • Marża i narzut – czym to się różni i jak je wyliczyć?
  • Jak planować działania marketingowe i rentowne promocje?
  • Czy termin płatności kosztuje?
  • Narzędzia do budżetowania i bieżącego monitorowania biznesu wraz z kluczowymi wskaźnikami istotnymi dla planowanego przedsięwzięcia.
  • Ćwiczenia warsztatowe oparte na case study: wyliczanie rentowności, stworzenie budżetu w oparciu o parametry istotne dla planowanego biznesu.

Rekrutacja i opłaty

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

390 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”

Regulaminy 

Kadra

Warda

 

Małgorzata Warda, MBA

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w zarządzaniu i sprzedaży na wysokich szczeblach managerskich w korporacjach. Ma na koncie ponad 2000 wynegocjowanych kontraktów handlowych. Doświadczona w prowadzeniu sprzedaży produktów i usług do firm (B2B) jak i konsumentów (B2C). Wprowadziła na rynek szereg innowacyjnych produktów jak i nowych marek. Posiada doświadczenie w prowadzeniu małych i dużych zespołów (200+). W Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej prowadzi wykłady z obszaru marketingu i strategii sprzedaży dla designerów produktów i usług oraz managerów. Prowadzi własną firmę, doradza Start-upom i MŚP w zakresie prowadzenia biznesu i zwiększania rentowności sprzedaży. Wspiera przedsiębiorstwa w przygotowaniu i realizacji strategii oraz optymalizacji procesów sprzedażowo – marketingowych celem zwiększenia przychodów i rentowności prowadzonych działań. Prowadzi szkolenia w obszarach zarządzania sprzedażą i marketingiem oraz wspierające efektywność działów handlowych. Jest mentorem dla Start-upów w ramach programów Unii Europejskiej. Ukończyła z wyróżnieniem lingwistykę stosowaną (posiada metodyczne przygotowanie do nauczania), zarządzanie finansami oraz studia Executive MBA. Jest także absolwentką programów managerskich INSEAD oraz École de Management Lyon. Pracuje w języku polskim, angielskim i niemieckim.

 

Termin szkolenia

Szkolenie otwarte: 13 grudnia 2019 w godzinach 9:30-16:00.

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.

W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.