logo uswps nazwa 3

Uczelnia

– Dobra marka to świetnie opowiedziana historia – przekonuje Paweł Tkaczyk, który od lat doradza firmom, jak budować fascynujące opowieści o ich produktach i usługach. Na spotkaniu organizowanym 3 czerwca 2016 r. na wrocławskim wydziale Uniwersytetu SWPS wyjaśni, dlaczego świadomość niestandardowych zachowań konsumentów jest tak ważna w kreowaniu silnej marki.

Na nasyconym rynku trudno konkurować wyłącznie funkcjonalnością produktu. W momencie podejmowania decyzji przez klienta kluczowa może okazać się dobra opowieść. Fascynująca, wciągająca, uwodząca, zapadająca w pamięć. Do skonstruowania takiej opowieści nieodzowna jest wiedza o zachowaniach konsumentów. A ci niejednokrotnie wymykają się schematom. Podczas wykładu Paweł Tkaczyk przeanalizuje niestandardowe zachowania konsumentów, wskazując jednocześnie, jak tę wiedzę wykorzystać w tworzeniu skutecznego storytellingu a w rezultacie w budowaniu silnej marki. 

– Efektywne budowanie marki jest tym, czym zajmują się na naszej uczelni zarówno studenci studiów licencjackich dziennikarstwo i komunikacja społeczna, jak i magisterskich kreowanie mediów. Spotkanie na pewno będzie dla nich inspirujące – wyjaśnia Karina Stasiuk-Krajewska, dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

Prowadzący

pawel tkaczykPaweł Tkaczyk– jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

 

Organizator

  • Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet SWPS

Termin i miejsce 

  • 3 czerwca 2016 r., godz. 17.30-19.30
  • Uniwersytet SWPS, Wrocław, ul. Aleksandra Ostrowskiego 30b, aula 45
  • Wstęp wolny!