hr award color

logo uswps nazwa 3

Warszawa

Wydawałoby się, że w zmechanizowanym świecie, w którym tworzenie nowinek technologicznych nierzadko wyprzedza proces pisania książki, pozycja humanisty stoi pod znakiem zapytania. Okazuje się jednak, że niewiele może powstać bez pośrednictwa humanistów właśnie. To ich kompetencje i wartości potrafią określić ludzkie potrzeby, a wiedza o potrzebach człowieka jest niezbędna w kreowaniu spójnej rzeczywistości. Ponieważ Uniwersytet SWPS jest uczelnią, której przyświecają humanistyczne i społeczne idee, organizujemy konferencję łączącą targi pracy z warsztatami. Podczas proponowanych spotkań uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak pokierować swoją karierą, jakie są oczekiwania na rynku pracy wobec humanistów czy skonsultować swoje CV. To również okazja do bezpośreniego kontaktu z reprezentantami firm, które poszukują pracowników o humanistycznym profilu kompetencyjnym.

Zapraszamy 30 listopada do warszawskiej siedziby Uniwersytetu SWPS. Wstęp bezpłatny, po uprzednim wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

UWAGA! Brak wolnych miejsc na warsztaty. Zapraszamy na wykłady i spotkania z pracodawcami. Start o godz. 11.30-18.30 w auli S303, S305 i S306.

Kompetencje humanistyczne na wagę złota

Kompetencja to wiedza w danej dziedzinie, umiejętność jej zastosowania i określona postawa wobec rzeczywistości. Kompetencje humanistyczne nabywane w trakcie studiów są związane z metodologią stosowaną w danym obszarze naukowym oraz z dorobkiem danej dyscypliny. Te elementy decydują w jaki sposób patrzymy na daną kwestię. A sposób patrzenia z kolei determinuje to, jakie stawiamy pytania i jakie rozwiązania proponujemy. Inaczej zatem spojrzy na problem psycholog biznesu, inaczej psycholog kliniczny, socjolog, filolog, kulturoznawca, pedagog, a jeszcze inaczej filozof.

Podczas spotkania przedstawiciele najważniejszych instytucji w kraju będą mówić o kompetencjach humanistycznych i możliwościach, jakie oferują światu. Pracodawcy na swoich stoiskach zaprezentują oferty pracy, gdzie kompetencje humanistyczne znajdują zastosowanie.

Podczas panelu dyskusyjnego studenci, pracodawcy i przedstawiciele instytucji skonfrontują swoje poglądy na temat rynku pracy – swoich oczekiwań, lęków i celów. Postawimy krok w kierunku wypracowania efektywnych rozwiązań na styku pracownik-pracodawca.

Studenci Uniwersytetu SWPS, którzy weszli na ścieżkę przedsiębiorczą, opowiedzą, czy było warto, co było trudne, a co zaskakująco łatwe. Będzie można także otrzymać specjalną kartę z rabatami na usługi i produkty oferowane przez naszych przedsiębiorczych studentów. Każdy uczestnik będzie również mógł skonsultować CV, a także skorzystać z usług fotografa i zrobić sobie profesjonalne biznesowe zdjęcie. Treści wydarzenia zostaną zarejestrowane w celu dzielenia się wiedzą z otoczeniem, promowania idei mądrego wykorzystania kompetencji humanistycznych w biznesie, a także promowania aktywnych i przedsiębiorczych studentów.

Wykłady

11.30-11.45 - wykład (sala S306)

  • Jak myśleć poza pudełkiem siedząc w pudełku? Słów kilka o innowacyjnym myśleniu w nieinowacyjnym środowisku
    dr Konrad Maj (Uniwersytet SWPS)


11.50-12.05 - wykład (sala S306)

  • Ukryte kompetencje i umiejętności społeczne absolwentów nauk humanistycznych i społecznych
    mgr Justyna Sarnowska (Uniwersytet SWPS)

12.10-12.25 - wykład (sala S306)

  • Kompetencje humanistyczne na rynku pracy – teraźniejszość i przyszłość
    Jakub Gontarek (Konfederacja Pracodawców Lewiatan)

12.25-12.55 - panel dyskusyjny

  • Oczekiwania pracodawców wobec studentów i absolwentów kierunków humanistycznych vs. oczekiwania studentów i absolwentów kierunków humanistycznych wobec pracodawców.
  • Wynagrodzenia, możliwości rozwoju, ścieżki awansu, realizowane projekty, zlecane zadania, rekrutacje, wizerunek i kultura organizacji - czego chcą studenci, a czego pracodawcy?

Panel dyskusyjny:

  • Piotr Połowniak (Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości),
  • Jakub Gontarek (Konfederacja Pracodawców Lewiatan),
  • Karolina Proczek (Deloitte)
  • Katarzyna Królak-Wyszyńska (Innovatika)
  • Monika Sońta (House of Skills)
  • Martyna Wojciechowska (Skrivanek)
  • Marta Gochnio (Future Centre Training Corporation)
  • Sandra Michalczuk, Bartosz Bednarz, Michał Rozbicki, Adam Zadrożny (studenci Uniwersytetu SWPS)

Moderator:

  • Izabela Lipińska (organizator, Biuro Karier Uniwersytetu SWPS)

Warsztaty

Sala S101

13.00-14.30 | LOTTE Wedel

Brak wolnych miejsc.

14.45-16.15 | PWC

Brak wolnych miejsc.

16.30-18.00 | ASAP Speak and Play

Brak wolnych miejsc.

Sala S102

13.00-14.30 | Korn Ferry

Brak wolnych miejsc.

14.45-16.15 | Innovatika – Lean Canvas

Brak wolnych miejsc.

16.30-18.00 | Life Tube

Brak wolnych miejsc.

Chcemy pokazać, że humanista to nie ktoś, kto poszedł na uniwersytet, bo nie dostał się na politechnikę. Chcemy pokazać, że kompetencje humanistyczne są konkretne, a nie rozmyte, jak często się twierdzi. Chcemy pokazać, jak humaniści i techniczni mogą współpracować, aby wspólnie tworzyć nowoczesną, wygodną, spokojną i moralną przyszłość. Bo tylko suma wielu spojrzeń z różnych stron tworzy jedną spójną wizję.

Izabela Lipińska, doradczyni ds. przedsiębiorczości

Opisy warsztatów

Jak skutecznie wciągnąć konsumentów w zabawę z marką? | LOTTE Wedel

Szkolenie to opiera się na realnym case study dotyczącym kampanii reklamowej  „W Kuchni z Wedlem", za którą w 2015 roku otrzymaliśmy Złotą Statuetkę Effie Awards.

Na warsztacie opowiemy m.in.:

  • Skąd doświadczone marki czerpią inspiracje.
  • Jak poprawnie podejść do planowania komunikacji marketingowej.
  • Jak zaangażować jednocześnie konsumentów z różnych segmentów.
  • Jak zaplanować długoterminową komunikację.

Prowadzący:

  • Maciej Kluk (Digital Media Manager, LOTTE Wedel),
  • Piotr Majchrzak (Media Specialist, LOTTE Wedel)

Max. liczba uczestników: 30

 

Psycholog w korporacji – zalety i wady współpracy z biznesem | PWC

MatchBeta Project Coordinator Katarzyna Borowska i dr Magdalena Kaczmarek - twórczynie innowacyjnego, opartego na działaniu sztucznej inteligencji narzędzia do badania potencjału zawodowego, opowiedzą o:

  • doświadczeniu tworzenia projektu MatchBeta z perspektywy
  • studenta/absolwenta psychologii
  • możliwościach jakie daje współpraca z dużą korporacją
  • wyzwaniach oraz kompromisach, na które trzeba czasem pójść przy tworzeniu niezależnych projektów na gruncie biznesowym

Max. liczba uczestników: 30

Rozmowa o pracę po angielsku | ASAP Speak and Play

Rozmowa o pracę w języku angielskim to coraz częstsza praktyka, dlatego warto być na to gotowym. Warsztaty przygotują Cię m.in. na najbardziej popularne pytania, sprawią, że nabierzesz pewności siebie i nauczysz się, jak radzić sobie w ciężkiej sytuacji, gdy np. zapomnisz ważnych struktur językowych lub nie zrozumiesz pytania osoby rekrutującej.

W programie m.in:

  • 3 popularne pytania i najlepsze odpowiedzi - prezentacja pytań i struktur odpowiedzi
  • ćwiczenie popularnych zwrotów i struktur w parach
  • Do's and dont's czyli co robić, żeby wypaść jak najlepiej? dyskusja na temat porad w grupach
  • Minitest online

Prowadzący:

Karolina Rzeczkowska - przedsiębiorca, metodyk, trener języka angielskiego, współtwórca programu High 5 (link). Mgr filologii angielskiej, współwłaścicielka szkoły językowej ASAP Speak and Play. Tworzy gry językowe i prowadzi darmowe warsztaty z wymowy brytyjskiej online (link).

Max. liczbauczestników: 12

Minimalny poziom języka: A2/B1

New Age of Recruitment | Korn Ferry Futurestep

KF Futurestep jest światowym liderem w dziedzinie outsourcingu usług rekrutacyjnych, oferującym niestandardowe, elastyczne usługi, pomagające organizacjom zaspokajać ich specyficzne potrzeby rekrutacyjne. Na warsztacie „New Age of Recruitment” dowiecie się jak wygląda rekrutacja w dobie social mediów i jak można budować własny wizerunek w Internecie.

Warsztat będzie prowadzony w języku angielskim. Na zajęciach będziecie pracować online, prosimy więc o zabranie ze sobą laptopów, tabletów lub smartfonów z dużymi ekranami.

 

W programie m.in:

  • How companies are creating their visibility in the Internet? KornFerry Futurestep brand
  • Your presence in social media
  • LinkedIn – the professional networking portal
  • Create your own LinkedIn profile – dos and don'ts
  • How do recruiters look for candidates?
  • New trends
  • Why is it so important?

Prowadzący:

Sarath Koppolu - with over 5 years of experience in IT, Consulting and Human resources, Sarath is presently working as a Talent Acquisition Specialist with Korn Ferry Futurestep for close to a year. Hailing from India he has experience working with various international clients and teams. He is passionate about learning something new every single day and gives a lot of importance to continuous improvement. Sarath is extensively involved and has wide experience in leading various trainings across the organization.

Max. liczba uczestników: 10

Minimalny poziom języka: B2

 

Pierwszy krok w twoim biznesie | Innovatika – Lean Canvas

Podczas warsztatu poznasz metodykę lean startup oraz kanwę modelu lean, które są fundamentem na którym powstało tysiące startupów na świecie. Dzięki praktycznym warsztatom prowadzonym przez Innovatika Company Builder dowiecie się w jaki sposób skutecznie projektować modele biznesowe. Eksperci Innovatiki na co dzień budują firmy dla klientów korporacyjnych, dlatego nie spodziewajcie się za dużo teorii - liczymy na Waszą aktywność i wiele merytorycznych dyskusji!

W programie m.in:

  • Metodyka Lean Startup
  • Model Lean Canvas
  • Praca warsztatowa na modelu lean canvas

Prowadzący:

Wojciech Wodyński - Product Developer, w Innovatice buduje nowe produkty w ramach projektów Startup as a Service. Odpowiedzialny za definiowanie i wdrażanie strategii dla powstających rozwiązań w oparciu o metodykę Design Thinking oraz Lean Startup.

Max. liczba uczestników: 30

Influencer Marketing - jak budować wizerunek marki i jej komunikację dzięki influencerom | Lifetube

LifeTube to największa w Polsce wielokanałowa sieć YouTube - zrzesza 420 kanałów mających ponad 43 miliony stałych widzów i ponad 510 milionów wyświetleń miesięcznie. LifeTube zajmuje się managementem gwiazd YouTube, tworzy YouTub’owe kanały dla marek, realizuje kompleksowe kampanie video.

W programie warsztatów m.in:

  • Świat influencerów i ich widowni
  • Co może influencer marketing
  • Modele współpracy z influencerami
  • Kampanie z Influencerami - od czego zacząć. Pełen wachlarz możliwości współpracy z influencerami
  • Podejście strategiczne i długoterminowe:
  • Maksymalne wykorzystanie potencjału influencera po zakończonej kampanii
  • Strategiczna współpraca długoterminowa
  • Kanał własny w strategii marki
  • Wyniki badań po kampaniach

Prowadzący:

Łukasz Głombicki jest szefem komunikacji w LifeTube. Wcześniej był szefem działu online National Geographic, National Geographic Traveler, Focus i Coaching. Były wydawca strony głównej Gazeta.pl i szef serwisu Pieniądze tego portalu. Wcześniej m.in. w naTemat, TVN CNBC i Mastiff Media Polska. Wykładowca na wydziale dziennikarstwa Collegium Civitas. W mediach pracuje od ponad 10 lat, jego pasją są media społecznościowe, wideo i nowe media.

Max. liczba uczestników: 40

Wystawcy

PWC logo

PwC

PwC to wiodąca globalna organizacja świadcząca profesjonalne usługi doradcze. Korzystając z wiedzy i kwalifikacji ponad 236 tysięcy pracowników w 158 krajach dostarcza klientom najwyższą jakość usług w zakresie doradztwa biznesowego, doradztwa podatkowego i prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada 8 biur regionalnych – w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Rzeszowie, a także Centrum Kompetencyjne w Gdańsku oraz dwa Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. Spółki PwC w Polsce zatrudniają ponad 4 500 osób. 

www.pwc.pl

weel logo

Lotte Wedel

Najstarsza w Polsce fabryka czekolady. Firma i marka producenta wyrobów czekoladowych i cukierniczych założona w 1851 przez Karola Wedla, niemieckiego cukiernika i przedsiębiorcę. Od 2010 właścicielem spółki jest japońsko-koreański koncern LOTTE Group.

wedel.pl

Loreal logo

L’oreal

Światowy koncern kosmetyczny z siedzibą w Clichy we Francji, obecny w ponad 130 krajach. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1909 roku przez Eugène Schuellera jako Société Française de Teintures Inoffensives pour Cheveux.

www.loreal.pl

Manpower logo

Manpower

Międzynarodowa firma doradztwa personalnego, założona w 1948 roku w USA, stan Wisconsin. Jest światowym liderem rozwiązań HR w zakresie pracy tymczasowej i rekrutacji stałej. Firma jest częścią ManpowerGroup, lidera innowacyjnych rozwiązań dla globalnego rynku pracy. 

www.manpowergroup.pl

house of skills logo

House of Skills

House of Skills to wiodąca marka na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. Korzenie naszej marki sięgają roku 1990. House of Skills powstał w wyniku połączenia sześciu doskonale znanych firm szkoleniowo-doradczych działających na rynku od początku lat 90-tych: Acceptus, e-Learning.pl, ISO Swedish Management Group Poland, Specialist&Friends, Telephone Doctor Polska, TMI Polska. 

www.houseofskills.pl

korn ferry logo

Korn Ferry Futurestep

KF Futurestep jest światowym liderem w dziedzinie outsourcingu usług rekrutacyjnych, oferującym niestandardowe, elastyczne usługi, pomagające organizacjom zaspokajać ich specyficzne potrzeby rekrutacyjne. Nasi pracownicy mają możliwość pracy z najlepszymi międzynarodowymi klientami, przy użyciu najnowszych narzędzi, technologii i fachowej wiedzy z branży. 

www.kornferry.com

skrivanek log

Skrivanek

Jest jedną z największych firm tłumaczeniowych i szkół językowych w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma została założona w Czechach w 1994 roku. Obecnie ma ponad 50 biur w 17 krajach i zatrudnia 300 pracowników i 8000 współpracowników. Siedziba główna znajduje się w Pradze. 

skrivanek.pl

love to talk

Love to talk

Agencja social media, która oferuje klientom m.in. doradztwo strategiczne w zakresie obecności w social media, obsługę profili w mediach społecznościowych, kampanie reklamowe, kreację, kontent i wideo, tworzenie dedykowanych aplikacji konkursowych, oraz współpracę z influencerami.

www.lovetotalk.pl

DGP logo

Dziennik Gazeta Prawna/Infor biznes

Ogólnopolski dziennik ukazujący się od 14 września 2009. Powstał z połączenia dwóch czasopism krajowych: „Gazety Prawnej” (Infor PL) i „Dziennika” (Axel Springer Polska). Gazeta nie ma wydania sobotnio-niedzielnego, ukazuje się pięć razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku[2]. Znaczna większość sprzedaży przypada na prenumeratę oraz zakup wydań internetowych. 

www.gazetaprawna.pl

lifetube logo

Life Tube

LifeTube to największa w Polsce wielokanałowa sieć YouTube - zrzesza 420 kanałów mających ponad 43 miliony stałych widzów i ponad 510 milionów wyświetleń miesięcznie. LifeTube zajmuje się managementem gwiazd YouTube, tworzy YouTub’owe kanały dla marek, realizuje kompleksowe kampanie video. 

www.lifetube.pl

innovatika logo

Innovatika

INNOVATIKA  jest dynamicznie rosnącą firmą konsultingową w obszarze innowacji oraz rozwoju organizacji. Pomaga wiodącym światowym firmom w lepszym zarządzaniu kapitałem intelektualnym, projektowaniu nowych produktów, usług i modeli biznesu. Rozpoczęła ekspansję na rynku międzynarodowym, prowadząc projekty m.in. w USA czy Malezji.

innovatika.com

future center logo

Future Centre Training Corporation

To firma specjalizująca się w organizacji dedykowanych szkoleń językowych dla firm. Posiada doświadczenie w realizacji dużych i skomplikowanych projektów, w których liczba uczestników sięga kilkuset pracowników, a zajęcia organizowane są na terenie całego kraju.

futurecentre.eu

asap speak and play logo

ASAP Speak and Play

ASAP Speak&Play to niekonwencjonalne podejście do nauczania dorosłych. Niekonwencjonalne dlatego, że na naszych zajęciach uczniowie dużo mówią, nie korzystamy z podręczników, ale z własnych materiałów dopasowanych do grupy oraz często gramy w gry językowe i planszowe.

www.asap.waw.pl

Nanny express

Nanny Express

Nanny Express to firma, która od 2004 roku specjalizuje się w zapewnianiu profesjonalnej opieki dla Twojego Dziecka. W odróżnieniu od typowych agencji firma sama rekrutujeme opiekunki, które pracują zgodnie z programem edukacyjnym Nanny Express. Jest to program oparty na współczesnych technikach pedagogicznych, którego dwoma głównymi założeniami są umiejętności twórcze oraz rozwój intelektualny; sztuka i języki.

www.nannyexpress.pl

Brand lab logo

BrandLab

To firma, która zajmuje się budowaniem i umacnianiem pozycji marek. Tworząc kompleksowe strategie komunikacji dla klientów, wspiera realizację ich celów biznesowych. Konstruuje i wdraża kampanie wizerunkowe i produktowe wykorzystujące zintegrowane narzędzia komunikacji, angażując konsumentów, media i liderów opinii.

www.brandlab.pl

PIFSz logo

Polska Izba Firm Szkoleniowych

Izba jest źródłem informacji i opinii o sytuacji na rynku szkoleniowym i zmianach w regulacjach prawnych dotyczących tego sektora gospodarki. Największe media stale zasięgają opinii przedstawicieli i ekspertów PIFS na tematy związane z szkoleniami adresowanym do dorosłych, dofinansowywaniem szkoleń ze środków unijnych, kondycją zawodu trenera, itp. 

www.pifs.org.pl

devire logo

Devire

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentuje wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry. 

www.devire.pl

groupon

Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem w dziedzinie handlu lokalnego i miejscem od którego warto zacząć, jeśli chcesz dokonać niemal dowolnego zakupu, w dowolnym czasie, gdziekolwiek jesteś. Dzięki wykorzystaniu globalnych kontaktów firmy i skali jej działalności, Groupon oferuje konsumentom ogromny wybór najlepszych okazji z całego świata.

people.groupon.com/poland

258 acceture logo new

Accenture

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Współpracuje z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi firmami, wspierając je w procesie transformacji biznesowej, poprzez pięć filarów swojej działalności: Strategy, Consulting, Digital, Technology oraz Operations.

www.pracaaccenture.pl

schneider electric

Schneider Electric

Lider cyfrowej transformacji w zarządzaniu energią i automatyce, w budownictwie komercyjnym i mieszkaniowym, centrach danych, obiektach infrastrukturalnych, energetyce oraz przemyśle. W Polsce zatrudnia ponad 1800 osób, posiada 5 zakładów produkcyjnych i 4 centra usług wspólnych, obsługujące kilkadziesiąt krajów: PASS (usługi HR), FiSS (obsługa księgowa), Global Marketing (usługi marketingowe) i Nordic CCC (centrum obsługi klienta).

www.schneider-electric.pl/pl

CT Promitis

Fundacja PROMITIS

Fundacja powstała przy Centrum Terapii Promitis. Jej misją jest niesienie wszechstronnej i profesjonalnej pomocy w zakresie diagnozy i terapii dzieciom z Autyzmem i zespołem Aspergera oraz ich rodzinom i opiekunom. Posiada szereg placówek, w tym specjalistyczne poradnie, gdzie realizowane są diagnoza, terapia i zajęcia reedukacyjne w ramach NFZ. 

www.centrum-terapii.pl

258 diuna kids

Diuna Kids

Misją i głównymi założeniami Przedszkola Diuna Kids, jest zapewnienie dzieciom najlepszych warunków do rozwoju pod względem emocjonalnym, fizycznym jak i intelektualnym oraz bezpiecznego pobytu w naszej placówce.

diunakids.pl

ikea logo

IKEA

Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a naszą prawdziwą pasją jest domowe życie. Projektując każdy produkt kierujemy się jednym - chcemy, by dom stał się lepszym miejscem. Grupa IKEA posiada obecnie 328 sklepów w 28 krajach.

ikeawpolsce.pl


Formularz zgłoszeniowy

WYKŁADY



Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu uczestnictwa w ww. wydarzeniu oraz w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w ww. wydarzeniu.

Termin i miejsce

30 listopada 2017 r.
Uniwersytet SWPS
ul. Chodakowska 19/31
Warszawa

 

Kontakt:

Izabela Lipińska
e-mail: ilipinska@swps.edu.pl

Drukuj